Beetje zoals die eerste singel Vrij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef nelisb het volgende:
Ik vind het niks.
Irritante geluiden door elkaar heen.
Hooguit een nummer of 4-5 die ik ok vind.
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 03:20 schreef Nober het volgende:
Ik zit te wachten op Typhoon's album.
Kijk hem kijken rond 2:23.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Piotr2010 het volgende:
Ik snap echt niet dat metz en salah edin nog tracks maken is namelijk allemaal troep
Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5quote:Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef nelisb het volgende:
Vette shizzle op RTL 5 volgende week.![]()
Exact dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind DMT helaas ook wat tegenvallen totnogtoe, misschien maar wat vaker luisteren.
Het duurde ook even voor ik Alledaagse Waanzin kon waarderen.
Leuk jaquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Gers voor de uitzending bij DWDD was wel tof
http://omroep.vara.nl/media/71699
Zitten een paar goeie tussenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:21 schreef Catch22- het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.45200106
Nieuwe album van Gers Pardoel. Wel beetje emo maar daar hou ik stiekem wel van.
Nieuwe cd van Jiggy?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nieuwe cd en exclusief shirt van Jiggy Dje besteld.
Komt in December uit. Als je ingeschreven was op zijn mailing kreeg je een wachtwoord om te pre-orderen. Noue krijg ik hem een week eerder. De eerste 200 kregen bovendien kaartjes voor de cd releasepartyquote:
Check het album van Gers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:19 schreef Xaia het volgende:
Ik ben nog opzoek naar wat chille nummers met een goede vibe
Hebben jullie nog tips met ongeveer de zelfde flow als:
Fresku - Twijfel
Opgezwolle - Hoedenplank
Kempi - Lord
Per.verz - Strijd In Mezelf (ft. Fresku)
Keizer - Keizer, Koning, Admiraal
Ali B. Ft Fresku & Winne - Verslaafd
Oftewel gewoon chille nummertjes die toch wel boven het gemiddelde uitsteken door beats en flow.
Het nummer wat alarmschijf is bij 538 vind ik geen hiphop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef igottagun het volgende:
waarom is gers geen hiphop? gigantisch veel inhoud in de lyrics en dan is het geen hiphop omdat het niet neger klinkt?
Oh chill man, heb ik helaas helemaal niet meegekregen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Komt in December uit. Als je ingeschreven was op zijn mailing kreeg je een wachtwoord om te pre-orderen. Noue krijg ik hem een week eerder. De eerste 200 kregen bovendien kaartjes voor de cd releaseparty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |