hey jambekquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik zeg... we gaan live vandaag
ze zitten met z'n allen op de #rooiebank in gevechtstenue
pfffquote:
Komt Dennix?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Anneloortje het volgende:
ex vriendje van Djoon, dat wordt wat!
Mooi.. De Screamers genomineerd en een wildcard voor Joanna!!quote:
navond allemaal... in de uitzending?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Anneloortje het volgende:
ex vriendje van Djoon, dat wordt wat!
De kliko zal er van smikkelen zo lekker zag het eruit!quote:
ik gok dat geer hem dan krijgt, als ze de poll v/d site als leidraad nemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi.. De Screamers genomineerd en een wildcard voor Joanna!!
dat raak je kwijt in de kliko....quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
De kliko zal er van smikkelen zo lekker zag het eruit!![]()
![]()
Lekker blijven dromenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jo wie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat regelt MamaDjoon wel even.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo echt wel,... ik zat op het puntje van de bank hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Dit was wel een spannend einde van Masterchef he?!
nou spannendquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
gelukkig morgen weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Hij zag er niet uit alsof hij schrijven/typen onder de knie heeftquote:
Gaat Hummie dat laten gebeuren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ik gok dat geer hem dan krijgt, als ze de poll v/d site als leidraad nemen
Afgetrokken bek tegenover opgespoten bek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Gert het volgende:
Monique met d'r afgetrokken bek heeft wel weer commentaar op Joanne hoor.
Denk dat het spiegeltje daarna gelijk breekt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Blue Thunder het volgende:
Goh, maak het spiegeltje eens schoon zeg!
Gewoon tv makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
Wat eng vind ik dat altijd, mensen die in zichzelf praten.
dat doen ze in een normale soap ook altijd dus waarom niet in een RLS?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het spiegeltje daarna gelijk breekt.
ah welnee joh... op een forum is veul engerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
quote:
En heeft slechts 16 uur op een sokkel gestaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zou trouwens de gotspe van de eeuw zijn als Gerard die wildcard krijgt. Hij heeft geen enkele opdracht tot een goed einde gebracht en geeft bij alles op
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Raymond heeft een ovaal met een gezichtje erin als hoofd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Das nog pus van Aafke ;P
DOnderdag Mo of Maik eruit !!!
Lau is niet lief...:Nquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Blackprinces het volgende:
En dan nog beweren er mensen dat Laura lief is enzo
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Niet doen hè? Ik haat Tofs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lachen toch, hoe die muts door ma geadverteerd wordt
En we noemen het Alex!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Dit was wel een vrouwengesprekje ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lau is niet lief...:N
Lau is SUPERlief
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was wel een vrouwengesprekje ja.![]()
Bij mannen zou het erover gegaan zijn wanneer die 'm erin zou mogen prikken.
Echt hequote:
Leuk nummer voor Karim:quote:
Maar het niet afgemaakt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef MightyDude het volgende:
[..]
En heeft slechts 16 uur op een sokkel gestaan![]()
Shit nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Schijnheilig vind ik een betere beschrijving. Altijd achter mensen hun rug om zo zelf het 'ik kan met iedereen zo goed opschieten' verhaal hoog te houden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Blackprinces het volgende:
En dan nog beweren er mensen dat Laura lief is enzo
Pim zou blij toe moeten zijn dat ie van dat emotionele wrak af is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, zoenen met Maik is veel beter, vooral als je het nog uit moet maken met Pim! :'0
Gastquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Leuk nummer voor Karim:
The drugs they say make us feel so hollow
We love in vain narcissistic and so shallow
The cops and queers to swim you have to swallow
Hate today, no love for tomorrow
We're all stars now in the JO show
[Chorus:]
There's a lot of pretty, pretty ones
That want to get you high
But all the pretty, pretty ones
Will leave you low and blow your mind
[x2]
They love you when you're on all the covers
When you're not then they love another
The drugs they say are made in California
We love your face
We'd really like to sell you
The cops and queers make good-looking models
I hate today
Who will I wake up with tomorrow?
[Chorus]
[x2]
They love you when you're on all the covers
When you're not then they love another
[Chorus]
They'll blow your mind
Laura is top !!!!!!quote:
dat zijn wij!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
Oeh... online! Horen jullie dat....?! online!
ja jammer dat bartje niet ff doorvroegquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Urb het volgende:
Broer Flip kan ook al zo slecht liegen: Joan als schoonzus lijkt hem wel "gezellig"![]()
neequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef dasaliz het volgende:
Stomme vraag maar de sokkel zat toch niet in de uitzending van gisteren?
In onderling overleg. Niet zo zeuren.quote:
Dat was gewoon een poll. Het stemmen ging toch via Hyves?quote:
En het onderwaterblijven en paintballen ook nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee
chronologisch mindfucken dit
Als ie maar ruim in beeld komt. 16 uur, de mannen verdienen het respect van alle tien kijkers.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee
chronologisch mindfucken dit
Alles met een kut en een hartslag is topquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura is top !!!!!!![]()
![]()
LAURA IS TOP !!!!!!![]()
![]()
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef MightyDude het volgende:
En het onderwaterblijven en paintballen ook nog niet
Ja, dat weet jij en dat weet ik.. Maar zij zit dus lekker iemand te veroordelen die eigenlijk geen relatie meer heeft!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pim zou blij toe moeten zijn dat ie van dat emotionele wrak af is.
Maar dat teeeheeelt niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
We hebben toch al gestemd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
We hebben toch al gestemd. Hummie heeft het toch al bepaald?
Wat heb je net gegetenquote:
Dat was nog niet voor het eggie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan gaan we nog een keer stemmenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee want daar won Jo niet, moet dus overnieuwquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waar is onze vriendquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan gaan we nog een keer stemmen
quote:
Hahaha.. jij denkt echt dat een poll doorslaggevend is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik verbaas me iedere dialy weer.quote:
Nee hoor Mo en Sharon moet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles met een kut en een hartslag is top![]()
![]()
![]()
Toch PB??
Oh ok die was van ouderdom ingeslapenquote:
Ze hebben het script aangepastquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Anneloortje het volgende:
Het viel me trouwens de laatste dagen op dat Karim moves naar Laura maakt!
Ja, om vervolgens gezamenlijk af te spreken om op te gevenquote:
Laura verdientquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Anneloortje het volgende:
Ah okquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef Kaasmix het volgende:
"ex stuurt brief over gedrag Joanna naar Portugal"
en weer bericht van buitenaf... Je kan haar net zo goed een gsm geven...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef Kaasmix het volgende:
Oh ja, ook zo'n nieuwtje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
En zo meteen een winnaar, met de slomo beelden
Ah ja, dat kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Anneloortje het volgende:
Pim? Van Mo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Gert het volgende:
Pimmetje met z'n brief. GEHEEL SPONTAAN, JAHAHAA.
1 a4jequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef Kaasmix het volgende:
MamaJoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Wie heeft de namen van de teams verzonnen?
DENNIS skattie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Gert het volgende:
Pimmetje met z'n brief. GEHEEL SPONTAAN, JAHAHAA.
Dat mag ik toch zooooo NIET hopen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat komt volgende week, mits Mo nog in Portugal verblijft!
Karimquote:
Het begaafde coole neefje van Alfons!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Wie heeft de namen van de teams verzonnen?
Die zou ze toch niet gebruiken. Ze wil niks anders dan een blekberrriieeeee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en weer bericht van buitenaf... Je kan haar net zo goed een gsm geven...
vind het een beetje lafquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
Nogmaals, dit zal er in die brief staan.![]()
" Sorry van de as van oma uit de tas, ik had ze gebruikt als kipkruiden maar ik heb er een paar flinke sigaren op gerookt en het is weer ongeveer evenvol gevuld nu.
"En de O de Kolonje van oma heb ik ook weer bijgevuld met wc-verfrisser dus alles is weer oke, de rest kan me aan m'n oud-ijzer-reet roesten. Ben blij da'k van je af ben, tabee barbie met je mallemoer! "
....
Nouja we mogen wat dromen toch?
De kracht van herhaling gaat hier niet voor mij op..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
" Sorry van de as van oma uit de tas, ik had ze gebruikt als kipkruiden maar ik heb er een paar flinke sigaren op gerookt en het is weer ongeveer evenvol gevuld nu.
"En de O de Kolonje van oma heb ik ook weer bijgevuld met wc-verfrisser dus alles is weer oke, de rest kan me aan m'n oud-ijzer-reet roesten. Ben blij da'k van je af ben, tabee barbie met je mallemoer! "
....
Dennix vertelde mij dat hij het as gesnoven had en dat Jojanka verder lekker de FAKKING TYFUS kan krijgen,... 300.000%!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
....
hij blijft leuk die kipkruidenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
....
Ehh.. ja DIE!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dennix vertelde mij dat hij het as gesnoven had en dat Jojanka verder lekker de FAKKING TYFUS kan krijgen,... 300.000%!
en haar moeder ook!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dennix vertelde mij dat hij het as gesnoven had en dat Jojanka verder lekker de FAKKING TYFUS kan krijgen,... 300.000%!
Ik heb geen idee of het echt zo is, maar het zou mij ook niks verbazenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, goh, waarom ben ik niet verbaasd
De as van mams gaat ie ook nog snuiven zodat er niets van die 2 over zou blijvenquote:
Mja niet iedereen hier volgt de Cos zoals addicts als wij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De kracht van herhaling gaat hier niet voor mij op..
De flugel hoerquote:
Dat hele verhaal over Dennis is gelul. Die relatie was al verbroken voordat Djoon die hut inging. Believe you me. MamaDjoon heeft iets teveel in de melk te brokkelen daar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Caland het volgende:
Die brief is gewoon door de redactie opgesteld
Eyquote:
Daarom ook de knipoog..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja niet iedereen hier volgt de Cos.![]()
Ik vond Karim in z'n napoleon-pak een beetje op Hornblower lijken en niet alleen door de kleding.
Kan niet echt een goeie foto vinden maar deze dus.![]()
[ afbeelding ]
Ja, zij pijpte Dennix namelijk voor een doosje van die troepquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja niet iedereen hier volgt de Cos zoals addicts als wij.![]()
Ik vond Karim in z'n napoleon-pak een beetje op Hornblower lijken en niet alleen door de kleding.
Kan niet echt een goeie foto vinden maar deze dus.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |