Hoe lang deed jij erover om je dat af te vragen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde voor het topic geopend werd.
Nog geen twee seconden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe lang deed jij erover om je dat af te vragen?
quote:
Die tijd kan je nuttiger besteden...quote:
Ik was ondertussen ook wat anders aan het doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die tijd kan je nuttiger besteden...
Welke kleur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was ondertussen ook wat anders aan het doen
Ik wil roze zeggen, maar dat komt vast heel raar overquote:
Nu wil ik weten wat je aan het doen bent/wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil roze zeggen, maar dat komt vast heel raar over
Ik weet niet, kleurt het goed bij de rest?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil roze zeggen, maar dat komt vast heel raar over
Zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet, kleurt het goed bij de rest?
Precies, dan hebben we elkaar goed ingeschat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker
Donkere spijkerbroek en bloemetjes shirt.
Daar ben ik blij omquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, dan hebben we elkaar goed ingeschat.
Ik ook! Ik voelde die roze nagels al in mijn vlees staan...quote:
Hihihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook! Ik voelde die roze nagels al in mijn vlees staan...
Nagels lakkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu wil ik weten wat je aan het doen bent/was
Dat moet ook gebeurenquote:
Ik steek terug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
MI van samzz nagels in het vlees van El_Em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeurenwil je de mijnes ook doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |