Dit herken ik. Geniet er extra van op de momenten dat je thuis bent! Ik woon inmiddels 2 jaar samen met mijn vriendin, en we hebben het samen super naar onze zin. Maar dit zijn van die momentjes"van vroeger" als je begrijpt wat ik bedoel, die ik stiekem af en toe toch wel mis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Stormstorm het volgende:
wat ik allemaal ga missen: een leeg huis als je thuis komt, niet 's avonds lekker tv kijken met de familie, geen kopjes koffie om 8 uur, niet lekker slap ouwehoeren. Oke, dat klinkt wel heel dramatischMaar ik hecht hier veel waarde aan en dan zal dat opeens weg zijn of sterk verminderen.
True,, samen knuffelenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:06 schreef sassiepassie het volgende:
Lijkt wel of je verliefd bent op je stiefbroertje :S...
Een goed contact met familie is belangrijk maar jij overdrijft het wel heel erg. (terug van stage komen omdat je hem mist)
Dude, hij gaat niet aan de andere kant van de wereld wonen. Hij gaat een dorp verder wonen. Ik neem aan dat zijn broertje een fiets heeft? Ze kunnen elkaar meerdere dagen per week zien.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef remixd het volgende:
Volgens mij verwen jij je broertje veels te veel en is hij veels te afhankelijk van jou. Wat dat betreft is het juist beter dat je verhuist, dan leert hij voor zichzelf op te komen.
En je kan met hem skypen/webcammen/msnen iets in die trend?
Kan je hem alsnog heel vaak zien en met hem praten.
ik denk dat het beter is de wat mindere reacties te zien als opbouwende krtiekquote:Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Stormstorm het volgende:
Goed geraden, ik ben inderdaad een meisjeEn dan lijkt het me niet zo gek als ik zo af en toe een knuffel ontvang van een broertje van 11. Maar goed, ik ga mezelf hier niet lopen verdedigen. Heb wat aan de tips gehad en ander commentaar is jammer. Je bent op een forum om anderen te helpen, niet af te zeiken.
In ieder geval bedankt voor serieuze antwoorden! Besloten om toch nog wat beter over het 'op mezelf wonen' na te denken. Geef mezelf in ieder geval tot na de zomer bedenktijd en dan zien we wel weer verder.
uiteraardquote:Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef Stormstorm het volgende:
Heb je een punt SmilezHeat of the moment zullen we maar zeggen haha. Ik geef het gewoon nog even tijd en dan vallen vanzelf de puzzelstukjes op z'n plek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |