Doet dat veel pijn GB?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef Goodbye het volgende:
Dat op de grond kletteren komt me bekend voor
Valt er wat te klagen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft niemand wat te klagen eigenlijk?
Ik heb veel studiewerk!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wat studeer je?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb veel studiewerk!
Maar ik had voor een vak een 8.7 dus ik mag eigenlijk niet klagen
We zijn hier aardig klaagvrij he?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik daarmee aan de verwachtingen voldoe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kun je dan niet beter eerst tornadoën?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Zo even zonnebanken, dan geef ik iets minder licht zondag
En daarna even witte tornadoën door de woonkamer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik daarmee aan de verwachtingen voldoe.
Blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks te klagen... Er ligt (jullie zijn toch zo in dierensferen) een heel lief, warm, pluizig bolletje spinnend tegen me aan, dan valt er weinig te klagen.
Ik heb nu geen energie om te tornadoënquote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter eerst tornadoën?
Exact. En na de zonnebank ben je ook minder wit dus minder tornadokracht.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu geen energie om te tornadoën
Dus dat wilde ik even gaan op doen onder de zonnebank, maar je hebt gelijk, dat zal wel niet werken zo in die volgordeOmdat ik dan na het tornadoën nogmaals kan douchen.
Lekker toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik heb echt niks te klagen... Er ligt (jullie zijn toch zo in dierensferen) een heel lief, warm, pluizig bolletje spinnend tegen me aan, dan valt er weinig te klagen.
Jaaa! Met het glas in lood en de haardtegeltjes!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Krijgen we before & after pics Greys?
wat?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaa! Met het glas in lood en de haardtegeltjes!
Heuj!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Zo even zonnebanken, dan geef ik iets minder licht zondag
En daarna even witte tornadoën door de woonkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |