Luiaardquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
koken komt er niet echt van vandaag *moe is. dus heb 2 meergranenbroodjes gekocht net en gooi er wat kip kerrie op.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de boel onder controle op kantoorNet projectleider fijn verteld dat we NIET gaan updaten een dag voor mijn vakantie
En hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de boel onder controle op kantoorNet projectleider fijn verteld dat we NIET gaan updaten een dag voor mijn vakantie
Zij reageerde heel begripvol. Vooral toen duidelijk werd dat die update heul niet nodig was voor haar projectquote:
Oe...een tongquote:
Oe....spankingquote:
Wat assertief.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ahh een vrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij reageerde heel begripvol. Vooral toen duidelijk werd dat die update heul niet nodig was voor haar project
Ik ben heel assertief vandaagquote:
Echt niet. Die blijven doordrammen en zeiken op een gegeven moment hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh een vrouw
Die zijn natuurlijk al een stuk redelijker
Als je nou gewoon vrijdag even die nieuwe baan aanneemt kan je gewoon op kantoor vertellen dat ze die updates ergens in een donkerplekje kunnen steken en dat jij met onmiddellijke ingang weg bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag trouwens in mijn vakantie nog wel even naar kantoor komen om een update te gaan doenAls ik zo die app definitief in mijn beheer heb, dan kan ik dat hopelijk een stuk beter plannen....
Die nieuwe baan behoeft eerst nog een gesprek met HR en een commercieel directeurquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nou gewoon vrijdag even die nieuwe baan aanneemt kan je gewoon op kantoor vertellen dat ze die updates ergens in een donkerplekje kunnen steken en dat jij met onmiddellijke ingang weg bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |