Luiaardquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
koken komt er niet echt van vandaag *moe is. dus heb 2 meergranenbroodjes gekocht net en gooi er wat kip kerrie op.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de boel onder controle op kantoorNet projectleider fijn verteld dat we NIET gaan updaten een dag voor mijn vakantie
En hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de boel onder controle op kantoorNet projectleider fijn verteld dat we NIET gaan updaten een dag voor mijn vakantie
Zij reageerde heel begripvol. Vooral toen duidelijk werd dat die update heul niet nodig was voor haar projectquote:
Oe...een tongquote:
Oe....spankingquote:
Wat assertief.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ahh een vrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zij reageerde heel begripvol. Vooral toen duidelijk werd dat die update heul niet nodig was voor haar project
Ik ben heel assertief vandaagquote:
Echt niet. Die blijven doordrammen en zeiken op een gegeven moment hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh een vrouw
Die zijn natuurlijk al een stuk redelijker
Als je nou gewoon vrijdag even die nieuwe baan aanneemt kan je gewoon op kantoor vertellen dat ze die updates ergens in een donkerplekje kunnen steken en dat jij met onmiddellijke ingang weg bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik mag trouwens in mijn vakantie nog wel even naar kantoor komen om een update te gaan doenAls ik zo die app definitief in mijn beheer heb, dan kan ik dat hopelijk een stuk beter plannen....
Die nieuwe baan behoeft eerst nog een gesprek met HR en een commercieel directeurquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nou gewoon vrijdag even die nieuwe baan aanneemt kan je gewoon op kantoor vertellen dat ze die updates ergens in een donkerplekje kunnen steken en dat jij met onmiddellijke ingang weg bent.
Niet?quote:
Das duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet. Die blijven doordrammen en zeiken op een gegeven moment hoor"Ja, waarom doe je dat nu niet even...dan is het maar gedaan....". "Ga toch weg...morgen ben jij aan de beurt als we de rest ook installeren.....
"
Een beetje doortastende organisatie regelt die gesprekken achter elkaar door en rondt het meteen dezelfde dag af.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
Die nieuwe baan behoeft eerst nog een gesprek met HR en een commercieel directeurDus denk niet dat dat aanbod direct op tafel komt!
Daar hebben ze geen test voor nodig, linkje naar dit forum volstaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje doortastende organisatie regelt die gesprekken achter elkaar door en rondt het meteen dezelfde dag af.
Hopelijk koppelen ze er niet meteen een assessment of psychologische test aan vast, want dan wordt de kans op succes natuurlijk weer een stuk kleiner bij jou.
quote:
hey, die heb ik ookquote:
En ook ik heb het weer overleefdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het kan gekker. Vrijwillig martelen op een outdoorfiets. Maar ik ben alweer klaarEn jij moet nog beginnen
Ik zal het ze meegeven vrijdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen test voor nodig, linkje naar dit forum volstaat
quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje doortastende organisatie regelt die gesprekken achter elkaar door en rondt het meteen dezelfde dag af.
*Burp* Dat was heerlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
BTW, mocht iemand zich nog geroepen voelen bij mijn werkgever te komen werken: ik wil jullie met alle plezier aanbrengenBreng twee man aan en krijg een iPad is de actie op dit moment
EY kennende zal dat dan wel weer de iPad 1 zijn![]()
haha ja grote kans! Maar de iPad 1 is ook leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EY kennende zal dat dan wel weer de iPad 1 zijn![]()
sorry totaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef LieLie het volgende:
Vol goede raad?
Want ik ben nog op zoek naar wat hogere houten plantenbakken en ik vroeg me af of iemand tips heeft..
Ja. Koop of pak een paar plankjes, zaag ze op maat, schuur ze en zet ze in de lak, 4 of 5 lagen. Timmer ze in elkaar (schroeven mag ook), span eventueel plastic in de bak dat je met kopspijkertjes of punaises vast zet en voila. Zelfgemaakte plantenbakkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef LieLie het volgende:
Vol goede raad?
Want ik ben nog op zoek naar wat hogere houten plantenbakken en ik vroeg me af of iemand tips heeft..
Ehmm... Intratuin? Of zeg ik nu iets heel geks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:59 schreef LieLie het volgende:
Vol goede raad?
mrLie was ook heel trots op z'n deur, dan moet ie dit ook wel kunnen jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Koop of pak een paar plankjes, zaag ze op maat, schuur ze en zet ze in de lak, 4 of 5 lagen. Timmer ze in elkaar (schroeven mag ook), span eventueel plastic in de bak dat je met kopspijkertjes of punaises vast zet en voila. Zelfgemaakte plantenbakken
Ik heb laatst gekeken, maar zag bij onze intratuin geen leuke! Maar misschien hebben wij een slechte intratuinquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm... Intratuin? Of zeg ik nu iets heel geks?De bak waar onze olijf in staat komt bij Intratuin vandaan en die bakken hebben ze in allerlei maten.
Oh zo hoog.. nja tuincentra proberen of zelf maken, verder kom ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
mrLie was ook heel trots op z'n deur, dan moet ie dit ook wel kunnen jaMaar er zit een tikje haast achter omdat we volgende week twee palmpjes op willen halen en die moeten dan eigenlijk wel gewoon in een pot kunnen.
[..]
Ik heb laatst gekeken, maar zag bij onze intratuin geen leuke! Maar misschien hebben wij een slechte intratuin
Maar ik zoek meer een rechthoek dan een kubus he.. Heuphoogte of iets in die geest..
Maar als je jaren thuis hebt gewoond met een inkomen dan zul je toch flink gespaard hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nou goed, net de financien naast elkaar gelegd.
ik ga het net aan redden maar leuke dingetjes zoals uit eten zit er niet meer in. misschien in de zomer een ijsje met 1 bolletjeen het geld van optredens kan ik beschouwen als spaargeld. is geen vetpot maar kan er toch wat mee sparen voor onverwachte uitgaven. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik voor 6000 euro een eerste inboedel + verf kan krijgen. Ik ga gewoon met dat bedrag aan de slag om een inboedel te zoeken en mocht dat lukken dan hou ik nog wat over voor ook onverwachte uitgaven
nu nog 1x de voor- en nadelen van het appartement opschrijven (niet mijn gevoel want die blijft hetzelfde). jullie zijn veels te lief zeg, net zo als mn ouders dat ik nog niet hoef. als jullie dat blijven zeggen zorg ik over 10 jaar voor mn ouders hier hoor
Wat een goede raadquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh zo hoog.. nja tuincentra proberen of zelf maken, verder kom ik ook niet
jemigquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Koop of pak een paar plankjes, zaag ze op maat, schuur ze en zet ze in de lak, 4 of 5 lagen. Timmer ze in elkaar (schroeven mag ook), span eventueel plastic in de bak dat je met kopspijkertjes of punaises vast zet en voila. Zelfgemaakte plantenbakken
het is zoals ik het postte. had na studie eerst een schuld, daarna gespaard maar toen 3000 euro aan rijbewijs halen kwijt + 5000 euro aan eerste auto. die ging na 2 jaar sparen helaas stuk en weer weg 5000 euro. sinds vorig jaar juni dus weer kunnen sparen en dat heb ik echt gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar als je jaren thuis hebt gewoond met een inkomen dan zul je toch flink gespaard hebben?
Ach....ik heb de eerste nu achter de rugquote:
Oh, dat hoeft ook niet hoor. Maar ik heb verder alles gemist verder hierover.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is zoals ik het postte. had na studie eerst een schuld, daarna gespaard maar toen 3000 euro aan rijbewijs halen kwijt + 5000 euro aan eerste auto. die ging na 2 jaar sparen helaas stuk en weer weg 5000 euro. sinds vorig jaar juni dus weer kunnen sparen en dat heb ik echt gedaan
maar ik treed teveel in detail. ik ga me nu weer verantwoorden terwijl ik dat toch niet hoef te doen?
Je hoeft je ook niet te verantwoorden. Het is alleen een vraag van Liequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is zoals ik het postte. had na studie eerst een schuld, daarna gespaard maar toen 3000 euro aan rijbewijs halen kwijt + 5000 euro aan eerste auto. die ging na 2 jaar sparen helaas stuk en weer weg 5000 euro. sinds vorig jaar juni dus weer kunnen sparen en dat heb ik echt gedaan
maar ik treed teveel in detail. ik ga me nu weer verantwoorden terwijl ik dat toch niet hoef te doen?
ja maar ik dacht; shitquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te verantwoorden. Het is alleen een vraag van LieOok simpel te beantwoorden met "helaas...da's dus niet gelukt!"
Als je eenmaal een beetje gesetteld bent vind je ook wel ruimte in je financiën hoor. Zodra je er een beetje bewust mee bezig bent is er zat te winnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
nou goed, net de financien naast elkaar gelegd.
ik ga het net aan redden maar leuke dingetjes zoals uit eten zit er niet meer in. misschien in de zomer een ijsje met 1 bolletjeen het geld van optredens kan ik beschouwen als spaargeld. is geen vetpot maar kan er toch wat mee sparen voor onverwachte uitgaven. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik voor 6000 euro een eerste inboedel + verf kan krijgen. Ik ga gewoon met dat bedrag aan de slag om een inboedel te zoeken en mocht dat lukken dan hou ik nog wat over voor ook onverwachte uitgaven
Chips met gehaktballen als avondeten. Midden in de nacht. In je blote kont. Met Tellsell aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vonden jullie leuk aan alleen wonen? is er iets wat ik straks nog leuk ga vinden? ik ga mn ouders missen, huishouden erbij is ook niet alles natuurlijken ik nodig ook niet iedere avond een ander vriendje uit dus wat ga ik er dan wel leuk aan vinden?
Gewoon de absolute vrijheid om te doen en laten wat jij wil! Wil je naakt door je huis rennen? Het kan! Wil jij tot 's nachts 4 uur film kijken op de bank in de woonkamer? Het kan! Wil jij lekker koken ipv die standaard vieze hollandse hap? Leef je uit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vonden jullie leuk aan alleen wonen? is er iets wat ik straks nog leuk ga vinden? ik ga mn ouders missen, huishouden erbij is ook niet alles natuurlijken ik nodig ook niet iedere avond een ander vriendje uit dus wat ga ik er dan wel leuk aan vinden?
Doen waar ik zin in heb op het moment dat ik het wil, geen rekening hoeven houden met anderen. Lekker eigen muziek, eigen ritme, eigen tv programma's, eigen inrichting, eten naar eigen keuze etc etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
dan moet ik knippen in mn vaste lasten/verzekeringen/sportgeld...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je eenmaal een beetje gesetteld bent vind je ook wel ruimte in je financiën hoor. Zodra je er een beetje bewust mee bezig bent is er zat te winnen.
Ik heb geen ervaring met echt alleen wonen. Maar wat ik van het samenwonen prettig vind is dat je gewoon je eigen ritme kunt aanhouden, en je eigen gang kunt gaan. En aan alleen zijn ben ik inmiddels ook wel gewendquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Neem maar van mij aan dat prioriteiten stellen makkelijker is dan je nu denkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan moet ik knippen in mn vaste lasten/verzekeringen/sportgeld...
of ik eet iedere avond noodlesheb net al tegen mn ouders gezegd dat als ze op bezoek komen ze hun eigen koffiezetapparaat mee moeten nemen
chips met gehaktballenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Chips met gehaktballen als avondeten. Midden in de nacht. In je blote kont. Met Tellsell aan.
Dát is de charme van alleen wonen.
naakt door huis rennen; check (kan ik in nw appartement juist niet meer vanwege basisschool achter de deur).quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon de absolute vrijheid om te doen en laten wat jij wil! Wil je naakt door je huis rennen? Het kan! Wil jij tot 's nachts 4 uur film kijken op de bank in de woonkamer? Het kan! Wil jij lekker koken ipv die standaard vieze hollandse hap? Leef je uit!
eigen tv programma's! dat is wel wat ja.. lekker MTV programma's kijken ipv altijd voetbal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doen waar ik zin in heb op het moment dat ik het wil, geen rekening hoeven houden met anderen. Lekker eigen muziek, eigen ritme, eigen tv programma's, eigen inrichting, eten naar eigen keuze etc etc.
Wedden dat dat wel meevalt? En het is heel simpel: als jij geen koffie drinkt, is het onzinnig dat je een koffiezetter gaat kopen. Of je haalt eens zo'n ding van 2 tientjes bij de hema of zo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan moet ik knippen in mn vaste lasten/verzekeringen/sportgeld...
of ik eet iedere avond noodlesheb net al tegen mn ouders gezegd dat als ze op bezoek komen ze hun eigen koffiezetapparaat mee moeten nemen
jawelquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef DarkElf het volgende:
er is zoveel leuk aan alleen wonen maar die hebben we allemaal allang eens genoemd geloof ik. Tis niet aan de sc hier om je te overtuigen dat je alleen moet gaan wonen, als je het niet wilt nog dan doe je het niet.
Eten, drinken, neuken wanneer JIJ het maar wilt. Geen vaste tijden. Geen door anderen opgelegde regels.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Chips met gehaktballen als avondeten. Midden in de nacht. In je blote kont. Met Tellsell aan.
Als je nog eens ijs wilt....ik heb een berg semifreddo over dus als je deze kant op komt rijden morgen.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
En aan alleen zijn ben ik inmiddels ook wel gewend![]()
Ik moet morgen brood en jam en taart en koek maken voor de high tea van donderdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nog eens ijs wilt....ik heb een berg semifreddo over dus als je deze kant op komt rijden morgen.....
nee dus. mens maak het niet zo moeilijk, dat eeuwige twijfelen!quote:
speeltjes kopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Eten, drinken, neuken wanneer JIJ het maar wilt. Geen vaste tijden. Geen door anderen opgelegde regels.![]()
Vrijheid, vrijheid, vrijheid!!!!
Dat ook, als je die nog niet had.quote:
Jij ziet dat als vrijheid, maar uiteindelijk moet je AL-TIJD rekening houden met anderen en bovendien volgens hun regels leven. Dat is voorbij zodra je op jezelf woont. Dan hebben je ouders jouw regels te volgen in jouw huis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
naakt door huis rennen; check (kan ik in nw appartement juist niet meer vanwege basisschool achter de deur).
's nachts op de bank tv kijken; check
zelf koken (vrijdag); check
ik heb best al veel vrijheid
Uhuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wacht ik ging de voor- en tegens van het huis zelf nog even op een papiertje schrijven
Leuk winkelcentrum vlakbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wacht ik ging de voor- en tegens van het huis zelf nog even op een papiertje schrijven
is zo. ik ben die regels zo gewend dat ik er naar leef en het niet door heb dat het regels zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ziet dat als vrijheid, maar uiteindelijk moet je AL-TIJD rekening houden met anderen en bovendien volgens hun regels leven. Dat is voorbij zodra je op jezelf woont. Dan hebben je ouders jouw regels te volgen in jouw huis.
Ok.. heb nog niets gezien maar ga ff kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik heb je met een ander emailadres uitgenodigd op msn, want ik kom niet in m'n gewone account. Moet sowieso eens over op dat emailadres.
Duhquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is zo. ik ben die regels zo gewend dat ik er naar leef en het niet door heb dat het regels zijn.
Pee's partij regel 1quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DuhTuurlijk is het zo. Ik heb AL-TIJD gelijk
Heel goedquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
CUL SC-reglement
Art 0. PdeHoog heeft altijd gelijk!
Art 1. Gebruiker zal AL-TIJD teruglezen maar niet noodzakelijkerwijze reageren
Art 2. Gebruiker zal AL-TIJD posten wat hij of zij gegeten heeft.
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |