Ja dacht ik ook maar on de balk op Ziggo staat wat anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ik dacht dat ze al genomineerd waren de screamers vanwege het weigeren van de missie vanacht!
Hoop dat de sceamers winnen !quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar on de balk op Ziggo staat wat anders.
Ooooo dus ze moeten flip gewoon dronken voeren voor hij weer met haar zoentquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bas is het alter ego van Flip, die wilde haar wel tongelen.
moniqe is een jankertquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mark, capper bij uitstek. Geef jou mening eens over de bewoners, je caps zijn prachtig maar ik lees nooit iets van je over de bewoners. KOm op schatje, lucht je hart eens
sorry, maar ik gebruik deze bijnaam al jaren in forumlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
En geen bijnamen meer hier, dat geeft onze volksheid aan.![]()
Ow en wie is die volksheld dan wel =quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
OnTopic: Duo Klef en Bef liggen in het rondje. Geer, Karim en Sharon kletsen over ditjes en datjes.
Binnen team baas/mosquito en buiten de slangenkuil dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
OnTopic: Duo Klef en Bef liggen in het rondje. Geer, Karim en Sharon kletsen over ditjes en datjes.
Ik heb het over de bijnamen van de bewoners. Dat schijnt nogal plat te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef suzi1 het volgende:
sorry, maar ik gebruik deze bijnaam al jaren in forumland
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je offtopic bullshit 's ergens anders?
hahaha, men maakt mij de pis niet lauw hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
Go for it girl....je kan haar hebben
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alleen als ik op kop krijg van Modje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |