Zon schijnt hier, af en toe een wolkje en het waait behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook raar weer?
Dan schijnt de zon heel fel, dan regent het knetterhard...
waarom onthoud je dat soort dingen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Jij wil niet meer dan 50 km rijden voor een vrouw. Dus tsja.
Voor alleen maar een bord spaghetti ik ook wel erg karig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee. Jij wil niet meer dan 50 km rijden voor een vrouw. Dus tsja.
Voor goede spaghetti is het het overwegen waard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor alleen maar een bord spaghetti ik ook wel erg karig.
wat is de engelse term ook alweer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, geen nederlandse Harry Potter termen
Disapparate.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat is de engelse term ook alweer?
Typisch. Die wind staat hier ook al de hele dag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier op het moment bewolkt en er staat een koude wind. Gaat denk ik zo regenen.
Waarom wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het wel weet waarom gebruik je die dan niet meteen?
Vind dat Nederlands zo slecht.
En de kans om in mijn nabijheid te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor alleen maar een bord spaghetti ik ook wel erg karig.
Omdat ik er een hekel aan heb, daarom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik heb geen moeite met de Nederlandse vertaling. Engelse namen in Nederlandse zinnen staat voor geen meter en is voor kinderen niet te begrijpen.
Ik schat dat in als minder karig, maar dan nog. Purmerend is wel wat ver weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
En de kans om in mijn nabijheid te zijn.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik er een hekel aan heb, daarom.
Dat zou voldoende reden moeten zijn voor jou om het gewoon in het Engels te doen
Laat maar weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik schat dat in als minder karig, maar dan nog. Purmerend is wel wat ver weg.
En dan komt de spaghetti weer uit de magnetron omdat het al koud is geworden
je moet echt gaan verhuizenquote:
Het spijt me dat mannen niet achter in de rij aansluiten om naar je toe te komen.quote:
De waarheid is nog veel mooier dan al die geruchten bij elkaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het spijt me dat mannen niet achter in de rij aansluiten om naar je toe te komen.
Bovendien, ik ken alleen maar geruchten over jou. Spaghetti en jouw nabijheid zijn nog niet overtuigend genoeg.
Die geruchten zijn allemaal gelogen! Allemaal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het spijt me dat mannen niet achter in de rij aansluiten om naar je toe te komen.
Bovendien, ik ken alleen maar geruchten over jou. Spaghetti en jouw nabijheid zijn nog niet overtuigend genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |