Ik wist niet dat ik de lapo weer hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Godverdomme Sharr
Verzin nou eens wat leuks
Haha jij bent wit.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ze heeft em opengehaald met haar nagels
Je bent bewerkt door een neger ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik ben bewerktNormaal ben ik een neger.
auwquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ze heeft em opengehaald met haar nagels
pssssttttquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je bent bewerkt door een neger ?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat las ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
what did you hear?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het alweer uit met je vriendin?
Dat de radio het weer doet.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik stop er na 14 seconde mee, klopt dat?
me tooquote:
omdat ghostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik zit er niet inIk heb mezelf eruit gezet, maar kan niet reconnecten
Nee dat ligt het noooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Dus ik denk dat het, voor de verandering, niet aan mij ligt
Kickenquote:
hups en koelkast pm sturenquote:
whaha ik had koelkast ook al gevraagdquote:
Nee pizzaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit nummer? Playlist van dit uurtje post ik na dit uurtje
Dit is Jamie Principle - Baby Wants To Ridequote:
Jaquote:
Weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
Godver ik bedenk me net dat ik serieus pizza ga eten
moeders kwam net thuis met pizzaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
Godver ik bedenk me net dat ik serieus pizza ga eten
Wil wel delenquote:
Hemmoquote:
hamjamjamjaammiepizza, die smaak ken ik nog niet. is die nieuw?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef gewoonfaye het volgende:
de pizza zit in de oven, over 12 minuten heb ik hamjamjamjammmiepizza
Het is bbq kipquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hamjamjamjaammiepizza, die smaak ken ik nog niet. is die nieuw?
1 pot rode kool voor naatjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef _Fanta het volgende:
Gewoon eten wa je lekker vind naatje, zulle vast wel meer mensen zijn die nie van pizza houden toch
we moetten wel beetje ontopic blijven idd, anders hebbe we dadelijk da gezeik weer..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Popje-popje het volgende:
Klaar met eten posts?
Straks komt Murp weer.
Ken iemand die eet Olvarit en is geen babyquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1 pot rode kool voor naatje
[ afbeelding ]
Olvarit fruithapje is best lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken iemand die eet Olvarit en is geen baby
Het is ontopic hoor, ik zei pizza op de radio!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:01 schreef Popje-popje het volgende:
Klaar met eten posts?
Straks komt Murp weer.
O echtquote:
Het is gepureerd fruitquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O echt
Ja zou dat best kunnen zijn. Oranje-achtige meuk heel zoet ruikt het
met dank aan jou en knetterquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
Als niemand het zegt : Naatje heeft naais gedraaid.
Doe niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ontopic hoor, ik zei pizza op de radio!
Hij had wel gelijkquote:
jup, was weer een mooie show!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
Als niemand het zegt : Naatje heeft naais gedraaid.
Ahhh en dat kindje dan honger lijden of waquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gepureerd fruitIk at er altijd meer van dan 't kind als ik m'n oppaskindje moest voeren
dan had hij moeten luisteren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar voor Murp die waarschijnlijk niet luistert, die ziet al die pizza posts in het topic.
Dan kan hij het hele vragenuurtje van Dragems ook wel als een groot offtopic gezeik interpreterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar voor Murp die waarschijnlijk niet luistert, die ziet al die pizza posts in het topic.
Nee. Die eet maar groentequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhh en dat kindje dan honger lijden of wa?
En dat, iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kan hij het hele vragenuurtje van Dragems ook wel als een groot offtopic gezeik interpreteren
Je doet je best het OT te houden, ik waardeer hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja precies![]()
ga lekker door zo, daaggg
Fijn muziekjequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je doet je best het OT te houden, ik waardeer het
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast en popje zijn lekker samen ongesteld vandaag, wat lief
Met mij is niets aan de hand hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
geintje ouwe reus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met mij is niets aan de hand hoor
Denk het ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
Er is een verschil tussen een paar posts over een radioonderwerp praten en 80 posts maken over pizzas, pizza in de oven, pizza bijna klaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap het best hoor popje, maar als er iets gezegd wordt in een show en we mogen er hier niet over praten omdat het misschien als ontopic gezien wordt dan is er ook geen lol meer aan.
Welke van Muse moest ik ook alweer draaien om jouw buren echt te pesten? City of Delusion ofzo?quote:
unnatural selection?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:11 schreef Neroje het volgende:
[..]
Welke van Muse moest ik ook alweer draaien om jouw buren echt te pesten? City of Delusion ofzo?
Maar jouw stem is zo leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken
Fantaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:13 schreef _Fanta het volgende:
een pizza is een ronde schijf met kaas en veel tomaten, de onderkant is van karton maar de heeft niemand in de gaten! PIZZA PIZZA ooooooooooooooooow PIZZA!!! lalalala. sry door al da pizza gelul zit da nummer nu in mn kop
Heb je de beginjingle gehoord? Dan stort ik me op nieuwe muziek en klassiekertjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje wat ga je doen als je geen TUTB materiaal meer hebt
Rave the City draaien?
Over jouw zogenaamde 'smaak' maar te zwijgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat je geen smaak had wist ik, maar dit is een leugen
Mijn wereld is beter dan een paard en 6 snarenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over jouw zogenaamde 'smaak' maar te zwijgen
Pretendeer eens niet dat je wat weet over mijn wereld, je zet jezelf alleen maar voor gekquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn wereld is beter dan een paard en 6 snaren
Jij kwam uit singles toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pretendeer eens niet dat je wat weet over mijn wereld, je zet jezelf alleen maar voor gek
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Zokunen het volgende:
Wat ik ga draaien valt echt niet te mixen
Maarja het is een leuk concept, daar houden we het maar op
Tijdstip moeten we nog bepalen
Jij kunt zelfs jazz en hardstyle mixenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Zokunen het volgende:
Wat ik ga draaien valt echt niet te mixen
Maarja het is een leuk concept, daar houden we het maar op
Tijdstip moeten we nog bepalen
Zo'n reactie meende ik me van jou dus te herinneren bij een bepaald Muse-nummer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GODVERDOMME, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt van alles en nog watquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij kunt zelfs jazz en hardstyle mixen
Koelkast heeft een beetje moeite met accepteren dat niet iedereen dezelfde zienswijze als hij heeftquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
Bij mind blowen zie ik echt iets raars voor me
Wij hebben ook over heel veel dingen een andere mening volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koelkast heeft een beetje moeite met accepteren dat niet iedereen dezelfde zienswijze als hij heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu liefde!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Het maakt ook niet uit, verder. Ieder zijn eigen smaak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hebben ook over heel veel dingen een andere mening volgens mij.
En toch kom ik ook uit singles, dus dat wil niks zeggen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Zokunen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu liefde!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij gunt een ander zijn/haar smaak niet, want het is niet de jouwe, dus is het kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, verder. Ieder zijn eigen smaak.En jij hebt tenminste wel door wanneer ik een grapje maak.
Meestal wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, verder. Ieder zijn eigen smaak.En jij hebt tenminste wel door wanneer ik een grapje maak.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Zokunen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu liefde!![]()
Niet werken om half 4quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, boodschappen binnen, klaar voor de rest van de week
Jij doet precies hetzelfde. Practise what you preach, Koelkast, vooral als je het zelf wel meent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij gunt een ander zijn/haar smaak niet, want het is niet de jouwe, dus is het kutHoe klein kan je wereld zijn.
En dan alles afdoen met "ja het was een grapje". Dikke kut.
Dat was ook een grapje
Grolsch is pilsquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal wel.
Blijft alleen jammer dat je Grolsch bier vind.
En dat doe jij zeker nooit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik voor jullie. Het is offtopic.
Koppijnbierquote:
Jij staat niet meer op mijn 'to-do' lijstjequote:
Dat heb ik met Heineken.quote:
Kanon is dan wel weer lekkere Grolschquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijdehandje, er staat Kanon voor je koud.
Oh, dat heb ik van 't weekend gehad, gaat erin als ranjaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijdehandje, er staat Kanon voor je koud.
Ik kan vanaf nu kiezen tussen Palm en HJquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij staat niet meer op mijn 'to-do' lijstje
Die vind ik juist niets...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kanon is dan wel weer lekkere Grolsch
Was je niet katsbezopen danquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik van 't weekend gehad, gaat erin als ranja
Dat betekent niet dat jij dat ook moet doen, als hij dat al doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde. Practise what you preach, Koelkast, vooral als je het zelf wel meent.
En ja, ik vind een hele dag elektronische muziek kut, mag gemeld worden, lijkt me. En nee, ik zit niet op Fok om serieus te doen.
Oh dan moet ik even bijhalen als je meteen een krat leeg gaat drinken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik van 't weekend gehad, gaat erin als ranja
Verhaal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met dit liedje
Nee.quote:
Waarom niet? Ik zie er de humor wel van in, het bashen op andere muziek genresquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat jij dat ook moet doen, als hij dat al doet.
Nou, nou, zo erg is het niet... Maar ik drink het wel redelijk snel weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan moet ik even bijhalen als je meteen een krat leeg gaat drinken.
Die is er nietquote:
Ditquote:
We hebben het over hetzelfde kanon?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nou, zo erg is het niet... Maar ik drink het wel redelijk snel weg.
[..]
Die is er niet
11,6 geloof ik. Maar, ja. Dat drink ik als regulier bier/pilsquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde kanon?
Die van 11,4 %?
Meeste hebben er na 3 a 4 wel genoeg van op.
Respect voor Samzz
Idd na een paar ben je aangeschoten, vooral nu het in halve liter blikken zitquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het over hetzelfde kanon?
Die van 11,4 %?
Meeste hebben er na 3 a 4 wel genoeg van op.
Respect voor Samzz
Hooo, ik heb het wel over flesjes he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd na een paar ben je aangeschoten, vooral nu het in halve liter blikken zit
Heb dan liever kasteel of gladiator, maar nu ga ik ook OTquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd na een paar ben je aangeschoten, vooral nu het in halve liter blikken zit
Dat bedoel ik, respect voor jou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
11,6 geloof ik. Maar, ja. Dat drink ik als regulier bier/pils
Rode wijn wen je vanzelf aanquote:
wijnflessen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die wijnflessen zijn uit zichzelf leeggelopen.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wijnflessen?ik dronk toch water met een smaakje?
heb je me dronken gevoerd?
die dorpsgenoten van je welquote:
meer dan gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daag, je drinkt gewoon meer als de meeste mannen.
Vanaf nu ben jij mijn heldin.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daag, je drinkt gewoon meer als de meeste mannen.
Vanaf nu ben jij mijn heldin.
Ik wil jou ook wel eens onder de tafel drinkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Ik wil best wel een keer dronken worden met Knetters. Als er weer een ONZ radio meet is bijvoorbeeld.
Als jij Kanonnetjes wegtikt als reguliere pils dan gaat dat je vast wel lukken, no doubt about itquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]
Ik wil jou ook wel eens onder de tafel drinken
Je je komt vaak over als een echt meisje meisje, maar ondertussen ben je meer het type die zware shag rookt en een kratje bier moeiteloos wegtikt.quote:
zo leuk ben ik niet heur als ik dronken benquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Ik wil best wel een keer dronken worden met Knetters. Als er weer een ONZ radio meet is bijvoorbeeld.
Fijne muziek hequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kryptonite![]()
*zingt alles mee*
Goed dat ik niemand op Skype heb en m'n headset niet aangsloten zit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij Kanonnetjes wegtikt als reguliere pils dan gaat dat je vast wel lukken, no doubt about it
Ik ben een meisje meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je je komt vaak over als een echt meisje meisje, maar ondertussen ben je meer het type die zware shag rookt en een kratje bier moeiteloos wegtikt.
Ik weet wat je hiermee bedoelt, maar ik verbind er automatisch een naar woord aanquote:
knetterkrankjorum goedzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat je hiermee bedoelt, maar ik verbind er automatisch een naar woord aan
me 2 daarom heb ik ook gevraagd of iedereen me knetter wil noemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wat je hiermee bedoelt, maar ik verbind er automatisch een naar woord aan
Je kunt het allebei zijn dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]Doe nu maar gewoon
Zo geweldig in bier drinken ben ik nu ook weer niet.
[..]
Ik ben een meisje meisje
Sorry Knettertjequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2 daarom heb ik ook gevraagd of iedereen me knetter wil noemen
Hey, dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef _Fanta het volgende:
ken dit nummer niet, maar klinkt wel lekker
Hoeveel denk je dat ik er op heb?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt het allebei zijn dan.
Maar als je zoveel Kanon wegtikt ben je mijn held.
We're not worthy![]()
![]()
Oke Knettersquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de eerste weken bedoelquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke Knetters![]()
Eerst noemde iedereen je zo de eerste maanden
Ik weet dat het jou geen flikker kan schelenquote:
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee nu niet zo bescheiden doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat ik er op heb?Het waren er zes, meer zat er niet in 't sixpack (duh
)
gemiddeld 255 per dagquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de eerste weken bedoelben er pas 3 maanden ofzo
Als je maar niet overemotioneel gaat doen daarnaquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat ik er op heb?Het waren er zes, meer zat er niet in 't sixpack (duh
)
Ik word ontzettend gezellig en klefquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je maar niet overemotioneel gaat doen daarna
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten verder maken en opeten enzo
neroje dankje voor het draaien van morning parade
quote:
Nevermind pm is al ruim een uur oudquote:
Ha dank uquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik luister al het hele uur en ik moet zeggen dat er goede muziek gedraaid wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |