Gaat hij niet op bed springen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
Dan kom maar bij mij slapen Ally ik heb LasTeR.
Dan ga ik wel in het huis van mijn ex als ze weer naar amerika is.quote:
Is die nog erger danquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
Dan kom maar bij mij slapen Ally ik heb LasTeR.
ik werk over vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik gezegd over kantoorgrappen na sluitingstijd?
Ik zit nog op kantoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik gezegd over kantoorgrappen na sluitingstijd?
Ik haat katten. Zo'n beest gooi ik het liefst uit het raam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is die nog erger dan? Ik heb ook geen oog dichtgedaan. Maar het was wel een lief katje
.
Ik wil wel bij jullie slapen, maar geen ongewenste intimiteiten dan, he.
Ik haat katten ook. Maar ik moest wel lachen. Gaat ie lopen spinnen bij m'n hoofd de hele tijd. PPPRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik haat katten. Zo'n beest gooi ik het liefst uit het raam.![]()
Nee nee, of jij moet dat willen natuurlijk ..
De stagiaire moet nablijven.quote:
20 en ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stagiaire is toevallig 18 en beetje wulps?:333333
Oh oh, is het echt zo erg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik haat katten ook. Maar ik moest wel lachen. Gaat ie lopen spinnen bij m'n hoofd de hele tijd. PPPRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Ik ben een beetje verliefd he, dus ik kan het niet meer over mijn hart verkrijgen om te vozen met anderen
Waar kan hij over doceren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Ik kreeg vandaag college van john de wolf![]()
![]()
Serieus. Mijn held toen hij bij feyenoord speelde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Ik kreeg vandaag college van john de wolf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus. Mijn held toen hij bij feyenoord speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |