sneetje brood met pindakaas en sambalquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, ik bedoel eigenlijk avondeten.Of was dat je hele menu?
[..]
Lol, zelfgemaakte pizza!Met brooddeeg bodem en tomatensaus die eerder vandaag nog tomaten was.
bahquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
sneetje brood met pindakaas en sambal
Sterren niveau![]()
Jup, vind ik toch lekkerder dan uit een potje.quote:
Haha, hetzelfde als dat bij de loodgieter de kraan lekt en bij de stucadoor de muren niet gestuct zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
sneetje brood met pindakaas en sambal
Sterren niveau![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, hetzelfde als dat bij de loodgieter de kraan lekt en bij de stucadoor de muren niet gestuct zijn?![]()
en zo is het. Werk iedere dag met eten, kan eten wat ik wil. Dan is lekker simpel een verademing.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, hetzelfde als dat bij de loodgieter de kraan lekt en bij de stucadoor de muren niet gestuct zijn?![]()
Lol, dat lijkt me ook niet echt leuk idd, dan ga je ongemerkt toch vergelijken denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo is het. Werk iedere dag met eten, kan eten wat ik wil. Dan is lekker simpel een verademing.
Ben ook niet iemand die graag uit eten gaat
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat lijkt me ook niet echt leuk idd, dan ga je ongemerkt toch vergelijken denk ik.
Hmm, wie had dat eerder ook al eens, Vultarian geloof ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
sjips... ik vond het hier al zo stil... stond mijn update stil
ja ik ga toch niet refreshen als ie iedere 5 sec dat automatisch zou moeten doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wie had dat eerder ook al eens, Vultarian geloof ik?Dan lijkt het idd net alsof er niets gebeurd, raar hoor.
ken datquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
sjips... ik vond het hier al zo stil... stond mijn update stil
nee psies, heb ik nog nooit gehad, wel dat ik ineens door het verversen in een verkeerd topic was...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ik ga toch niet refreshen als ie iedere 5 sec dat automatisch zou moeten doen.
dat was ik eergisterquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wie had dat eerder ook al eens, Vultarian geloof ik?Dan lijkt het idd net alsof er niets gebeurd, raar hoor.
door het verversen op de index pagina zag ik dat er nog in de SC gepost werdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nee psies, heb ik nog nooit gehad, wel dat ik ineens door het verversen in een verkeerd topic was...
updates worden gepauzeerd op het moment dat je in het tekstvak klikt en niet invoertquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door het verversen op de index pagina zag ik dat er nog in de SC gepost werd
ik had gewoon niet met mijn moeder moeten bellen denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef superkokje het volgende:
updates worden gepauzeerd op het moment dat je in het tekstvak klikt en niet invoert
Okay, kan ook, vandaar het vraagteken...?quote:
Maar je bent er weer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door het verversen op de index pagina zag ik dat er nog in de SC gepost werd
ja ik ben er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, kan ook, vandaar het vraagteken...?Ik onthoud niet precies wie wat wanneer postte.
[..]
Maar je bent er weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |