Heb je het gereserveerd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Aisumasen het volgende:
Zaterdag lekker uitslapen en 's middags de single (en vele andere releases) ophalen.
Nee, dacht ik ook al.. Nja ik neem geen risico iigquote:
Had dit nou niet gepost. Als je daar één keer op gaat letten..quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
En dat fiiighting stuk had van mij ook niet gehoeven.
Op Suck It And See staat inderdaad een andere Waltz. Hebben ze onlangs in een interview gezegd oid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Assassin92 het volgende:
Ik ben eigenlijk nu onwijs benieuwd naar Piledriver Waltz, de Arctic Monkeys versie. Ik ben heel benieuwd hoe de `stijl' van Brick by Brick en Don't Sit, klinkt bij Piledriver Waltz. Want het lijkt me wel dat het niet een 1 op 1 kopie is van de Submarine EP, toch?
Grappig, ook al drie keer op Studio Brussel waarvan twee keer tijdens de bestbeluisterde programma's, doen ze niet slecht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Aisumasen het volgende:
Single vandaag sowieso al 3 keer op 3FM geweest. Giel draaide hem op prime-time.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:24 schreef Merkie het volgende:
http://www.powned.tv/overpowned/blog/2011/04/roxanne.html
30 mei. Nog wel even dus. Maar vanavond al wel de video voor Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chairquote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:26 schreef Arn0 het volgende:
Goed nieuws: De video komt vanavond 10 uur Nederlandse tijd al op de website!
Ik verwacht iets met een roze Cadillac in Sheffieldquote:Op donderdag 14 april 2011 17:35 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Verwacht een stoere rock clip ergens in California ofzo. Maarja je weet het nooit met de AM voor hetzelfde geld krijgen we cornerstone part 2
Ze moeten gewoon de tekst van het nummer uitvoeren!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik verwacht iets met een roze Cadillac in Sheffield
dat zou vet zijn. Lijkt me best een legendarisch beeld om de Monkeys de macarena te zien doen in de helquote:Op donderdag 14 april 2011 17:41 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de tekst van het nummer uitvoeren!
Kung-fu fighting, on your roller-skates
Wellicht een voorbarig voorgevoel, maar ik heb het ookquote:Op donderdag 14 april 2011 19:30 schreef Vatta het volgende:
Vind de single inmiddels erg tof.
Heb zo,n voorgevoel dat ''Suck it And See'' als album fantastisch gaat worden, maar dat de nummers het kwalitatief individueel wel af moeten leggen tegen de voorgaande.
Clip is wel geschoten door hetzelfde team, die vorige maand in Sheffield gesignaleerd werden. Ben wel benieuwd, vannacht effe kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef maan. het volgende:
Het zal wel iets hetzelfde zijn als brick by brick denk ik..
Hij komt om 10 uur al op de sitequote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Clip is wel geschoten door hetzelfde team, die vorige maand in Sheffield gesignaleerd werden. Ben wel benieuwd, vannacht effe kijken.
Klopt, maar 't is donderdagavondquote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Hij komt om 10 uur al op de siteDus niet de premiere op Channel 4
Haha, okequote:Op donderdag 14 april 2011 20:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is donderdagavond.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |