inderdaad. Laat ze dan maar lekker zoenen, hoef ik me ook niet te ergeren aan dat gedraai om elkaar heen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef Lutte het volgende:
Ik vind twee mensen die elkaar opzichtig níet zoenen erger dan twee die elkaar wel zoenen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef Stability het volgende:
dit is de goeie cos toch? jij had lapo
ik ook, kost haar weer 2500 (als ze niet al gratis heeft mogen drukken dan he)quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Sjampoeh
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Sjampoeh
Een staander! (tje)quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Sjampoeh
Precies, ze wilde eerst een clue afwachten.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef Stability het volgende:
weet toevallig iemand wat ze denkt dat karim's geheim is?
minder charming hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Chanel5 het volgende:
Deze heb ik ook nog
[ link | afbeelding ]
Daar stond zeker nog een koud windje ook?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef Chanel5 het volgende:
Deze heb ik ook nog
[ link | afbeelding ]
ik ook niet, gun het haar voor geen meterquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef TimeJumper het volgende:
Ik hoop niet dat ze het raad, dat serpent
Ik heb iig geen bezwaar. Joannaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef danilel het volgende:
Jo; "string boven je broek laten uitkomen is ordi"
Maar dit mag wel????
[ afbeelding ]
juist wel. Daarom wil die wachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flip voelt volgens mij geen moer voor haar.
Denk ik ook... terwijl in het begin de rollen omgedraaid waren (leek het).. De zoen heeft joanna niet veel goed gedaan... zou ze slecht kunnen zoenen??!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flip voelt volgens mij geen moer voor haar.
en daar ook weer die sjaggie bekquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Chanel5 het volgende:
Het loopt en schudt een nagellakflesje![]()
[ link | afbeelding ]
dat ze loopt is een ding, maar dan ook nog een flesje schudden tegelijk???quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja knap he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat ze loopt is een ding, maar dan ook nog een flesje schudden tegelijk???
INDDquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Berenjenafok het volgende:
Laatste geheim, notabene van Karim, mag echt niet geraden worden door Laura! Dat moet geraden worden door held Gerard ofzo
Ja daar schrok ik ook van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat ze loopt is een ding, maar dan ook nog een flesje schudden tegelijk???
Wat een lelijkheid die langpootmugquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
nou ja ze hebben t toch 3 uur lang volgehouden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:57 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Denk ik ook... terwijl in het begin de rollen omgedraaid waren (leek het).. De zoen heeft joanna niet veel goed gedaan... zou ze slecht kunnen zoenen??!
you've lost me.. snap geen zak meer van die 2, wil het niet meer weten ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ja ze hebben t toch 3 uur lang volgehouden.
Ik denk dat flip denkt dat zij denkt dat hij verliefd op haar is terwijl hij gewoon op bepaalde momenten geil van haar wordt. Meer niet..
ja hier ook (toevalligquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Annelies-G het volgende:
Het zou toch gaan regenen vandaag? We hebben al de hele dag een heerlijk zonnetje. Wel frisjes
maikquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
wie laat mo daar voor pampus achter..
seks houd hem alivequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef beequeen het volgende:
En Maik slaapt ook weer, daar zit echt geen leven in. Alleen 's nachts.
gewoon af en toe lekker rommelen met elkaar zonder relatie, maar ja dat kan flip niet maken om te zeggen op nationaal tv...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
you've lost me.. snap geen zak meer van die 2, wil het niet meer weten ook.
denk ik ook en dan is haar kluis dus leeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat ze heeft gezegd, getrouwd(geweest) met een buikdanseres/Bollywoodactrice
dat klopt. hij had wel een poging gewaagd na de zoen: ''staks ziet nl me als iemand die iemand pakt met liefdesverdriet'' (ofzoiets)quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gewoon af en toe lekker rommelen met elkaar zonder relatie, maar ja dat kan flip niet maken om te zeggen op nationaal tv...
en ik lach me rot danquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk ik ook en dan is haar kluis dus leeg.
henry heeft bij mij alle hoeken l gezien, de emmer staat klaar. Nu nog de zin vindenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef Stability het volgende:
nou, ik ga stofzuigen en dwijlen........er is toch niks te beleven, en huisje moet ook schoonblijven het? tot straks !
yeeyquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hier al zon, regen en hagelbui gehad. Stuk frisser dan gister jammer genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Annelies-G het volgende:
Het zou toch gaan regenen vandaag? We hebben al de hele dag een heerlijk zonnetje. Wel frisjes
preciesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef NenaLois het volgende:
[..]
dat klopt. hij had wel een poging gewaagd na de zoen: ''staks ziet nl me als iemand die iemand pakt met liefdesverdriet'' (ofzoiets)
Nope, dat kost haar ¤ 2500,-.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef MargrietV het volgende:
ahhhhhquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Annelies-G het volgende:
Geer in gedachten aan het tongelen met Fenneke
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:02 schreef Annelies-G het volgende:
Geer in gedachten aan het tongelen met Fenneke
[ afbeelding ]
Dan blijft zijn geheim nog even en dus wachten op de volgende ronde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat kan Flip haar natuurlijk op een rustige en lieve manier vertellen, ipv dit rare gedrag. Joanne zou weleens doordat ze gedumpt is, verkeerd kunnen denken en gekwetst kunnen raken. Ze denkt nu toch verliefd te zijn. Flip kan haar beter zeggen, hoe de vork in de steel zit. Dat is beter, dan dat ze verwachtingen heeft, die Flip trouwens zelf heeft opgeroepen met zijn hondjesgedrag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ja ze hebben t toch 3 uur lang volgehouden.
Ik denk dat flip denkt dat zij denkt dat hij verliefd op haar is terwijl hij gewoon op bepaalde momenten geil van haar wordt. Meer niet..
Wat je ook doet, hoe je haar ook capt, ze blijven allemaal hetzelfdequote:
Nou echt he, misselijkmakend gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een lelijkheid die langpootmug
nee als hij dat zegt verliest hij stemmen. Zo denk ik dat hij denkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat kan Flip haar natuurlijk op een rustige en lieve manier vertellen, ipv dit rare gedrag. Joanne zou weleens doordat ze gedumpt is, verkeerd kunnen denken en gekwetst kunnen raken. Ze denkt nu toch verliefd te zijn. Flip kan haar beter zeggen, hoe de vork in de steel zit. Dat is beter, dan dat ze verwachtingen heeft, die Flip trouwens zelf heeft opgeroepen met zijn hondjesgedrag.
Ik heb zelfs het idee, dat Flip zo achter haar aan zat, om aan het groepsgebeuren te ontkomen en wijzer te worden. Flip is een vreselijke streber en gaat over lijken.
Je oog is de STAB-variant van SCREAM!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan blijft zijn geheim nog even en dus wachten op de volgende ronde.
Hou op schei uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou echt he, misselijkmakend gewoon.
Laura doet zelf helemaal niets. Ze kijkt en luistert en gaat dan als een haas naar de KvdW om te drukken. Net als met het geheim van Monique. Dat had ze zelf niet kunnen ontrafelen. Ik hoop dan dat Laura heeft gedrukt op: Karim is getrouwd geweest met een buikdanseres of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef flintekind het volgende:
Heeft Laura het gehoord dat Karim ja antwoorde op de vraag van Gerard of hij getrouwd is geweest?? En toen heel "snel" is gaan drukken??
respect! (joanna? grapje)quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard is wel van de toetjes, dit is zijn 3e al ( van wat ik heb gezien vandaag) en ik heb in tussentijd de kamer gestofd gezogen en geolied
[ afbeelding ]
welnee.. Lijzige Laura wilde helemaal neit drukken, ze verwachtte nog een clou.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef flintekind het volgende:
Heeft Laura het gehoord dat Karim ja antwoorde op de vraag van Gerard of hij getrouwd is geweest?? En toen heel "snel" is gaan drukken??
Jo lijdt aan het zg Stockholm syndroom lijkt het, verliefd worden op je ontvoerder. Flip heeft haar wekenlang bij de groep weggehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee als hij dat zegt verliest hij stemmen. Zo denk ik dat hij denkt.
volgens mij heeft ze dat gehoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef flintekind het volgende:
Luira werd naar de KvdW geroepen en toen ging de sirene. Niks spontaans bij hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef flintekind het volgende:
Ben denk ik eerder een Sharon, ik denk ook dat ik goed kan zingen maar mijn omgeving is het er niet mee eensquote:
Misschien heeft ze al een keer aangebeld zonder dat iemand dat heeft gezien. Ze wil natuurlijk met de eer van het laatste geheim strijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luira werd naar de KvdW geroepen en toen ging de sirene. Niks spontaans bij hoor.
Ze wilde eerst een clue afwachten en dan pas drukken vertelde ze eerder.
heeft ze zelf aan meegewerkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo lijdt aan het zg Stockholm syndroom lijkt het, verliefd worden op je ontvoerder. Flip heeft haar wekenlang bij de groep weggehouden
en dat is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Je oog is de STAB-variant van SCREAM!
(laatst gezien nog op tv)
Ze is nog niet van dat ligbed af geweest vandaag nadat de melding kwam dat de KvdW open was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
Misschien heeft ze al een keer aangebeld zonder dat iemand dat heeft gezien. Ze wil natuurlijk met de eer van het laatste geheim strijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Vieze puinslet![]()
Waar hebben we het over?
Geen idee....ben de draad alweer kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Vieze puinslet![]()
Waar hebben we het over?
Daarom baalt ze zo van die groepsopdrachten, daar moet ze voor opstaan en ze verdiend niks. Alleen maar risicoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nog niet van dat ligbed af geweest vandaag nadat de melding kwam dat de KvdW open was.
moet nog komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
Heeft die lange lijs het geheim van Karim nou wel of niet geraden?
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....ben de draad alweer kwijt
Mo moet haar pilletje hebben voor haar geestelijke stoornis. Wat een giller vannacht zeg die is erger dan para brian. Maik moet ook nog een sanctie krijgen voor het door lullen van wat er in de kvdw gezegd is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef MargrietV het volgende:
Mo heeft een minuut geleden aangebeld bij de KdvW
Lauwraquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee....ben de draad alweer kwijt
helemaal mee eens. Verder vind ik dat Maik zijn eigen team verraad voor een kutgeval.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Mo moet haar pilletje hebben voor haar geestelijke stoornis. Wat een giller vannacht zeg die is erger dan para brian. Maik moet ook nog een sanctie krijgen voor het door lullen van wat er in de kvdw gezegd is.
is weer iets wat ik linktequote:
Die is echt rijp voor een inrichtingquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Mo moet haar pilletje hebben voor haar geestelijke stoornis. Wat een giller vannacht zeg die is erger dan para brian.
Daar kijkt ze ook altijd zo vrolijk en verheugd bij jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Daarom baalt ze zo van die groepsopdrachten, daar moet ze voor opstaan en ze verdiend niks. Alleen maar risico
Godver....flikker een steen op die streamquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon in de flow blijven![]()
Tering, weer de beelden op die gasten
Lui wijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
En mooi niet dat ik terug ga lezen....Lig net heerlijk op de bank
De stem heeft duidelijk zijn favorieten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Verder vind ik dat Maik zijn eigen team verraad voor een kutgeval.
Ow ik had hetzelfde gevoel vanmorgen, ik vind zijn ogen best eng, niet mooi. Net slangenogen, brrrrquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef Blackprinces het volgende:
dat gestaar van flip naar jo is eigenlijk best eng om te zien
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef Ireth het volgende:
Ik ben de draad ff kwijt door alle battle's enzo, maar als het geim van Kriem is geraden zijn ze er allemaal uit toch? Die van Jo was toch ook al geraden?
ja hij kijkt als een ware psychopaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef Blackprinces het volgende:
dat gestaar van flip naar jo is eigenlijk best eng om te zien
ja precies zo inddquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja hij kijkt als een ware psychopaat.
kijkt ook niet met liefde, hij kijkt dan altijd peinzend, net alsof hij zit te denken waar zal ik dat mes neerplanten
dat is niet langdradig, dat is gewoon interessant..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef Blackprinces het volgende:
Nou let op hoor Jo gaat zo langdradig mogenlijk uitleggen welke kloe ze heeft voor karim
Luira, wel opletten hè?quote:
Ik ben lui...dus luisaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luira, wel opletten hè?![]()
Hoe is het met je?
Jo niet, als ze maar langdradig kan zijn en zoveel mogelijk in beeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef Berenjenafok het volgende:
Sharon ergert zich kapot aan dat gedraai van Joanna. En terecht! Je kunt toch gewoon zeggen wat je bedoelt?!
Allemaal, behalve die van karim en die wordt niet door Laura geradenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef Miss-L het volgende:
hallo allemaal ,![]()
Welke geheimen zijn er ondertussen uit en door wie zijn ze geraden ?
??quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Je oog is de STAB-variant van SCREAM!
(laatst gezien nog op tv)
gelukkig haha. gun ik haar ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Allemaal, behalve die van karim en die wordt niet door Laura geraden
Laura kan overal wel botox hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige laura zal wel wat botox in haar bovenlip kunnen gebruiken.
Dan valt dat rare dikke onderlipje niet meer zo op.
Want als ze haar tong soms langs haar kiezen haalt of wat ze er ook mee doet, trekt ze haar bek zo raar, dan lijkt het wel een debieltje
Yes ofcourse, ze had hem zelf ingefluisterd, dus kon niet missen toch? 13.000quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef Miss-L het volgende:
[..]
gelukkig haha. gun ik haar ook niet hoor![]()
heeft flip van joan geraden dan ?
nee das waar , kon niet missen. stelletje valsspelersquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Yes ofcourse, ze had hem zelf ingefluisterd, dus kon niet missen toch? 13.000
Hier zie je goed die botoxhaaientand bij Jo, Zo jong al, ze heeft meer botox in haar gezicht dan ze toegeeftquote:
Die smoel van maik staat ook altijd open, of tenmiste op een kiertjequote:
Het kwartje valt.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef Miss-L het volgende:
[..]
Die smoel van maik staat ook altijd open, of tenmiste op een kiertje
wat is er dan aan de hand?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Blackprinces het volgende:
nog ff en sharon springt uit haar vel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Hier zie je goed die botoxhaaientand bij Jo, Zo jong al, ze heeft meer botox in haar gezicht dan ze toegeeft
ieuwquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef NenaLois het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
qua kleur dan bedoelde ik, maarja nu weer ff on-topic ik!!
Moet naar KNO arts voor zijn amandeltjes....quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef NenaLois het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
qua kleur dan bedoelde ik, maarja nu weer ff on-topic ik!!
Mooi zo! Want dat is ook echt zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef MargrietV het volgende:
Maik krijgt preek van Gerard. Gaat om pot knikkers. Maik vindt dat hij andere belangen heeft.
maar is ook fout, hij is bollywood acteur.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef delfse het volgende:
Jo denkt bollywood danser heeft ze al een keer eerder gezegd.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef noddy1 het volgende:
Laura's geheim:
ik heb helemaal geen relatie tieten
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef noddy1 het volgende:
Laura's geheim:
Ja en ze weet dat het in een bollywoodfilm is geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef delfse het volgende:
Jo denkt bollywood danser heeft ze al een keer eerder gezegd.
Flip wist het al via Djoon, gek hè? Daarom wilde Djoon eerst drukken op het geheim van Karim om haar pot te spekken, zodat Flip op Djoon kon drukken. Dat plannetje mislukte.quote:
Jo heeft bollywoodfilm indd een keer gezegdquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja en ze weet dat het in een bollywoodfilm is geweest
Mamajo wil hier wel iets in betekenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef noddy1 het volgende:
Laura's geheim:
ze heeft wel tieten, maar slappe hap, kijk maar naar het dansen van gister, ze schudden en maken karnemelk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef noddy1 het volgende:
Laura's geheim:
Hmm, die heeft echt wat ingefluisterd gekregen imo....quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja en ze weet dat het in een bollywoodfilm is geweest
Al mag ik haar niet, dat slaat nergens op. Ze heeft zeker wel tieten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef noddy1 het volgende:
Laura's geheim:
Maar Jo dacht dit al voor de danseressen geweest waren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar is ook fout, hij is bollywood acteur.
Ik heb anders gezien, ze heeft stevige borstenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft wel tieten, maar slappe hap, kijk maar naar het dansen van gister, ze schudden en maken karnemelk.
weet iemand hoe die film heet ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef akveor het volgende:
Joanna dacht eerst dat Karim Bollywood danser was.... bijna dus
hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, ze knippert met dr ogen.
Ze is actief vandaag
slappe borsten vandaar al haar push-up bra's. en kijk maar naar filmpje spice girls... ze schudden als een gek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb anders gezien, ze heeft stevige borsten
slumdog millionairequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef Miss-L het volgende:
[..]
weet iemand hoe die film heet ?
lijkt me wel grappig om te zien..
gerad dacht dat karim in een bollywood film getrrouwd wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef akveor het volgende:
Joannadacht eerst dat Karim Bollywood danser was.... bijna dus
is dat de film waar karim in meespeelt ?quote:
over deze film hadden ze het netquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Miss-L het volgende:
[..]
is dat de film waar karim in meespeelt ?
Vergeet ook niet dat Joanna dan wilde dat ze na SST het wel "goed zouden maken" qua geld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flip wist het al via Djoon, gek hè? Daarom wilde Djoon eerst drukken op het geheim van Karim om haar pot te spekken, zodat Flip op Djoon kon drukken. Dat plannetje mislukte.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef shomila het volgende:
Maik zegt ik neem de moeite geeneens om erbij te gaan zitten.
Ze zal die clue wel verzonnen hebben in haar slaap.
is der ruzie in het huis ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef shomila het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef shomila het volgende:
Nee Maik zit met Gerard in de kamer Jo in de tuin.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Miss-L het volgende:
[..]
is der ruzie in het huis ?
Ik heb de streams niet aan staan..
o oke, anders had ik ff ingeschakeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee Maik zit met Gerard in de kamer Jo in de tuin.
Ja sorry hoor nu zal ik wel een bitch zijn. Maar als je de kans hebt om streams te kijken voel ik me niet geroepen om alles voor je te gaan uitspellen wat er gebeurt.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Miss-L het volgende:
Mijn pc word sloom als ik de steams inschakel daarom lees ik liever hier mee.
Maar ze blijven elke keer hangen , ik heb ze ook bijna nooit aanstaan. snappie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Eff wachten nog.. Nog eff wachten...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Sorry dan.
Ze gaan nu naar de rode bank, zal zo sl komen..
En dan zo balen dat ze het fout heeft.. boontje komt om zijn loontjequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef Chuckster het volgende:
Laura heeft geen reedt gedaan om dit geheim te raden, beetje matig..
Weten we dat ook beter laat dan nooit: SL = geheim geraden, geen SL = geheim niet geradenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef markvanrinsum het volgende:
geen streammlock en geen geheim geraden
geheim van karim niet geraden door lauraquote:
Moet nog komen in uitzending. Flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef NenaLois het volgende:
heej, maar wie heeft het geheim van JO geraden? Ik heb dat helemaal gemist... Zie ook geen filmpje op de SST site...
Flip, wonderbaarlijk hè?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef NenaLois het volgende:
heej, maar wie heeft het geheim van JO geraden? Ik heb dat helemaal gemist... Zie ook geen filmpje op de SST site...
Mo is echt niet hoogbegaafd dat kan niet. Ze is zo dom en paranoia ik kan haar niet meer zien of horen. Ze verpest sst .quote:
ow ok thnx, dus recent geraden (Vandaag?)quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Moet nog komen in uitzending. Flip
gisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ow ok thnx, dus recent geraden (Vandaag?)
ehh fuck ik ben af en toe in de war, weet niet welke dag t was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef NenaLois het volgende:
[..]
ow ok thnx, dus recent geraden (Vandaag?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |