SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Absoluut! Heel erg wisselvallig vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef maen het volgende:
[..]
zon! en een blauwe hemel met hele mooie grote witte wolken. Ik vind het maar raar, dat weer.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef maen het volgende:
ok, die zag ik niet aankomen... maar wel blij dat ik m eindelijk eens mag openen
In Eindhoven probeert het zonnetje door de wolken te prikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef nattermann het volgende:
Met kutweer ja! Hier in Roermond regent het keihard.
het resultaat is het dus niet waard?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef nattermann het volgende:
Een UUR bij de kapper gewachtKunnen die knipkutten niet eens doorwerken
Beter plannen danquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef nattermann het volgende:
Een UUR bij de kapper gewachtKunnen die knipkutten niet eens doorwerken
ja, ze laten vast iemands haar in de steek voor een wachtende met charmesquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter plannen dan.
Of je charmes in de strijd gooien...
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef maen het volgende:
[..]
ja, ze laten vast iemands haar in de steek voor een wachtende met charmes
dat zou ik me niet laten gebeuren! Dan gooi ik ook mn charmes in de strijd, dan mag ik weer voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet maar nooit... Misschien laten ze een ander wel langer wachten
...
Hahaha, tegen jouw charmes kunnen we natuurlijk niet opquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef maen het volgende:
[..]
dat zou ik me niet laten gebeuren! Dan gooi ik ook mn charmes in de strijd, dan mag ik weer voor![]()
maare tot later, ik ga speciaalbiertjes doen!
nah, beetje tegenvaller, maar eentje gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha, tegen jouw charmes kunnen we natuurlijk niet op![]()
... You win!
Beetje late reactie ivm een avond die totaal anders liep dan gedacht, maar geniet er nog van!
Hmmm, das wel een tegenvaller ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef maen het volgende:
[..]
nah, beetje tegenvaller, maar eentje gedaan
gaat het wel goed? (Of wacht, dat zal ik verder niet hier vragen) maar voor whisky ben ik altijd in, proost he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm, das wel een tegenvaller ja.
Ik ben even heel hard toe aan een borrel.. Drink je een whiskietje mee?
* MPG schenkt twee flinke glazen Glenfiddich in...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef maen het volgende:
[..]
gaat het wel goed? (Of wacht, dat zal ik verder niet hier vragen) maar voor whisky ben ik altijd in, proost he!
Daor schuutse niks mei opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schenkt twee flinke glazen Glenfiddich in...
Proost!
weit ikquote:
Dan is et goodquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
weit ik![]()
ik gaon auk neet zoepe noow, maar eine um beej te komme mot kinne vind ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op woensdag 13 april 2011 07:54 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen, met een halve liter AlfaProficiat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAJAJAJAJAJAAAAAA!!! ZAG ZE OOK AL! WILDE ER EEN TOPIC OVER OPENEN MAAR TOEN WAS DE RECLAME AL VOORBIJ!!! VERDOMME!!!..quote:
Ik ook, zag em vorige week al eens!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Tism het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAAAAAA!!! ZAG ZE OOK AL! WILDE ER EEN TOPIC OVER OPENEN MAAR TOEN WAS DE RECLAME AL VOORBIJ!!! VERDOMME!!!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moooooi![]()
Tics van je petten.
Deel dan ook eens wat bier uit!quote:
Pics or it didn't happenquote:
Ha! Lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ohja, wie jarig is trakteert hè
Bier en wijn: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik de hele dag al geleut in het ziekenhuisquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef nattermann het volgende:
Ik hou het even bij de
[ afbeelding ]
want ik moet zo nog beginnen met mijn nachtdienst.
Gezondheidquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha! Lekker![]()
Proost!
[..]
Die heb ik de hele dag al geleut in het ziekenhuis.
quote:Wilde kat rukt op naar Limburg
Het moment dat de wilde kat weer deel uitmaakt van de Nederlandse natuur is niet meer ver weg. Dat zegt Hettie Meertens van natuurorganisatie Stichting Ark.
De stichting heeft de wilde kat in het Duitse Drielandenpark gefilmd, op 25 kilometer afstand van Limburg. De wilde kat heeft een dikkere staart dan de huiskat. Ook is de kop breder en zitten op de vacht op de staart zwarte ringen. De wilde kat is niet gevaarlijk.
Die zijn al destructief genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 00:44 schreef maen het volgende:
Ik denk dat ik toch gewoon een lieve tamme huiskat heb
Zo een die de hele dag op de vensterbank ligt te pitten zeker..quote:Op donderdag 14 april 2011 00:44 schreef maen het volgende:
Ik denk dat ik toch gewoon een lieve tamme huiskat heb
nee, wel actieve, anders is t niet leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Zo een die de hele dag op de vensterbank ligt te pitten zeker..Doe mij maar één poesje die een beetje spanning in de toko brengt..
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef maen het volgende:
[..]
nee, wel actieve, anders is t niet leuk om naar te kijken
Min of meer.quote:
Ik klik nietquote:
ik zei toch een lieve kat, vind dit toch niet echt voldoenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
Zoeen die de hele dag door het huis heen rent, het behang van de muur probeert te krabben, spulletjes van de tafel gooit, op de verkeerde momenten besluit in bed te springen, etc
Jamaar, jamaar, jamaar, 't was (nouja, is, ehm) wel een ontzettend lieve en knuffelige poes hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 10:36 schreef maen het volgende:
[..]
ik zei toch een lieve kat, vind dit toch niet echt voldoen
Het is en blijft je reinste bagger, maar als ik dan toch moet kiezen, doe dan die tweede maarquote:
dat klinkt al beterquote:Op donderdag 14 april 2011 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, 't was (nouja, is, ehm) wel een ontzettend lieve en knuffelige poes hoor![]()
...
Whehe.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef maen het volgende:
[..]
dat klinkt al beterals ik later meer dan één kamer voor mezelf heb mag er wel zo eentje bij me komen wonen
dankje, ik zal een bordje ophangen, moet wel duidelijk zijn toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Gratis tip: Leer de kat vanaf het begin aan dat de slaapkamer ABSOLUUT en te allen tijde VERBODEN TERREIN is. Scheelt gestoord worden op bepaalde momenten
![]()
![]()
...
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:48 schreef maen het volgende:
[..]
dankje, ik zal een bordje ophangen, moet wel duidelijk zijn toch?
Nice, klinkt goedquote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef sproetjes het volgende:
zo gisteren klas gezien, info gehad, inhoud van de intro weken zijn bekend gemaakt, rooster is binnen en BE locatie ook (waar ik minder blij mee ben maargoed)... nu mag t wel opschieten! dat t maar snel maandag is
hahah het duurt nog heel lang voor ik hier weg ben denk ik dus heb tijd genoeg om na te denken hoe ik dat ga aanpakkenquote:
Klinkt goed inderdaad! Succesquote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef sproetjes het volgende:
zo gisteren klas gezien, info gehad, inhoud van de intro weken zijn bekend gemaakt, rooster is binnen en BE locatie ook (waar ik minder blij mee ben maargoed)... nu mag t wel opschieten! dat t maar snel maandag is
Ah, check. Had ik nog wel kunnen bedenken, eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 10:50 schreef sproetjes het volgende:
basis eenheiddus waar ik kom te werken in de korpskwartielen
![]()
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef maen het volgende:
[..]
hahah het duurt nog heel lang voor ik hier weg ben denk ik dus heb tijd genoeg om na te denken hoe ik dat ga aanpakken
Vraag me af wat die ene klacht zou zijn geweest, "Boehoe, Hallo politie!? Ja hier LuckyJank Muil, Billy hier heeft een langere dan de mijne!, jank jank"..quote:Controle op nepwapens bij festival Thorn
De politie gaat tijdens het Country & Western festival in Thorn controleren op het bezit van imitatie-wapens.
Dat gebeurt naar aanleiding van een klacht, vorig jaar. Het dragen van replica- en imitatiewapens is verboden. De organisatie van het festival heeft inmiddels bezoekers opgeroepen om hun wapens thuis te laten. Het festival is eind augustus in Thorn.
WTFquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Tism het volgende:
OMG!!!..DE HEKSEJACHT IS BEGONNEN!!!..
[..]
Vraag me af wat die ene klacht zou zijn geweest, "Boehoe, Hallo politie!? Ja hier LuckyJank Muil, Billy hier heeft een langere dan de mijne!, jank jank"..![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik mij hier druk over maak, ik heb hier helemaal niks mee, maar als je dit leest dan denk je toch, waar zijn al die volwassenen toch die rationeel kunnen denken tegenwoordig!? Of niet dan?..![]()
quote:
..quote:Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef MPG het volgende:
Jezuskriebel, waar men zich al niet druk om maakt![]()
Ik heb het over het artikel zelf hequote:
Controle op nepwapens bij countryfestivalquote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Tism het volgende:
OMG!!!..DE HEKSEJACHT IS BEGONNEN!!!..
[..]
Vraag me af wat die ene klacht zou zijn geweest, "Boehoe, Hallo politie!? Ja hier LuckyJank Muil, Billy hier heeft een langere dan de mijne!, jank jank"..![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik mij hier druk over maak, ik heb hier helemaal niks mee, maar als je dit leest dan denk je toch, waar zijn al die volwassenen toch die rationeel kunnen denken tegenwoordig!? Of niet dan?..![]()
..quote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Controle op nepwapens bij countryfestival
Mja, dit is één van die opmerkelijke nieuwsberichtjes uit de provincie, en sommige hebben gewoon een hoog wtf-gehalte..quote:
ja, ik bedoelde ook meer het wtf-gehalte dan de werkelijke nieuwswaardequote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, dit is één van die opmerkelijke nieuwsberichtjes uit de provincie, en sommige hebben gewoon een hoog wtf-gehalte..
Precies de reden dat ik hem ook hier op de site heb geknaldquote:Op donderdag 14 april 2011 14:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, dit is één van die opmerkelijke nieuwsberichtjes uit de provincie, en sommige hebben gewoon een hoog wtf-gehalte..
ja, dat maakt het imago van Limburg in de rest van Nederland wel beter natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik hem ook hier op de site heb geknald.
Heel hoog- gehalte
...
Hmmmzquote:Op donderdag 14 april 2011 15:00 schreef maen het volgende:
[..]
ja, dat maakt het imago van Limburg in de rest van Nederland wel beter natuurlijk
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef maen het volgende:
[..]
ja sowieso. Ik weet alleen niet hoe goed die was...
Psies!..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:31 schreef maen het volgende:
[..]
oh zeg dat danmaar who cares, als wij ons er maar thuis voelen
Precies. Ik hoef niet overcrowded te worden door randstadvolk dat ontdekt heeft dat t gras bij ons groener isquote:Op donderdag 14 april 2011 15:31 schreef maen het volgende:
[..]
oh zeg dat danmaar who cares, als wij ons er maar thuis voelen
dat sowieso. Wij hebben tenminste gras en bomen, enzo!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef niet overcrowded te worden door randstadvolk dat ontdekt heeft dat t gras bij ons groener is...
Dat is 3,5 tot 4 uur lopen joh! Grote kans dat ie al eens is komen kijkenquote:
Dat ís er in de randstad ook wel. Maar je moet het wel ff zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:43 schreef maen het volgende:
![]()
[..]
dat sowieso. Wij hebben tenminste gras en bomen, enzo!
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is 3,5 tot 4 uur lopen joh! Grote kans dat ie al eens is komen kijken.
ok ok, jullie hebben me overtuigd. Ik zal komend weekend mijn ogen goed open houden, misschien kom ik m wel tegen (al moet ie dan nog wel net iets verder gelopen zijn, maar toch)quote:Op donderdag 14 april 2011 15:48 schreef Tism het volgende:
25 km is niet zo ver, waarschijnlijk staat ie nu al met 1 pootje over de grens..
ja maar dat is niet echtquote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ís er in de randstad ook wel. Maar je moet het wel ff zoeken.
Rembrandtpark Amsterdam is bijvoorbeeld best OK.
Het is redelijk groen, en je kunt er met een BBQ en een krat bier zittenquote:
Whehe, dan mag ie nog wel een eindje doorlopen jaquote:Op donderdag 14 april 2011 15:52 schreef maen het volgende:
[..]
[..]
ok ok, jullie hebben me overtuigd. Ik zal komend weekend mijn ogen goed open houden, misschien kom ik m wel tegen (al moet ie dan nog wel net iets verder gelopen zijn, maar toch)
ja maar daarvoor hoef ik niet helemaal naar Amsterdam te gaan, die plaatsen kan ik veel dichterbij ook wel vindenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is redelijk groen, en je kunt er met een BBQ en een krat bier zitten. Ow, en in een appartement daar op de 14e verdieping stond tot vorige week een mooie collectie whisky
.
True true. De reden dat ik erheen ging, was dan ook degene die dat appartement bezit.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar daarvoor hoef ik niet helemaal naar Amsterdam te gaan, die plaatsen kan ik veel dichterbij ook wel vinden
dat vind ik dan wel weer een goede redenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
True true. De reden dat ik erheen ging, was dan ook degene die dat appartement bezit.
Ja, vooral omdat ik hem de komende vijf jaar nog maar sporadisch ga zien... Alhoewel, ik heb er wel een vakantie-adresje bijquote:Op donderdag 14 april 2011 16:06 schreef maen het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer een goede reden
goed geregeldquote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ik hem de komende vijf jaar nog maar sporadisch ga zien... Alhoewel, ik heb er wel een vakantie-adresje bij...
Bahrein, of all places...
En hij gaat er meer dan genoeg verdienen om een mooie collectie whisky in huis te hebben voor als we langskomenquote:
het gaat je volgens mij alleen om die whisky hequote:Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En hij gaat er meer dan genoeg verdienen om een mooie collectie whisky in huis te hebben voor als we langskomen...
Ow nee hoor, dat is een mooi extraatje, maar het gaat me vooral om het gezellig slap ouwehioeren enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef maen het volgende:
[..]
het gaat je volgens mij alleen om die whisky he
haha, ja dat zou ik nou ook zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow nee hoor, dat is een mooi extraatje, maar het gaat me vooral om het gezellig slap ouwehioeren enzo!
Nee, echt, heusquote:
ik probeer reacties uit te lokken, en dat lukt aardigquote:Op donderdag 14 april 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, echt, heus!
Wat denk je wel niet van mij![]()
?
Ja, ik hap graagquote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef maen het volgende:
[..]
ik probeer reacties uit te lokken, en dat lukt aardig
hahah kleine eters kunnen er ook wat van hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik hap graag...
Dat heb je met grote eters
Hahahahaquote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef maen het volgende:
[..]
hahah kleine eters kunnen er ook wat van hoor
Hahahahahahaquote:
Je hapt iig welquote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef maen het volgende:
[..]
in plaats van dat je het uitlegt ga je me uitlachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door MPG op 14-04-2011 16:45:58 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hapt iig wel!
stik... je hebt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarom wordt het er dan tijd voor?
Nou, met dat stikken wil ik toch nog enkele tientallen jaren wachten, als je t niet erg vindtquote:Op donderdag 14 april 2011 17:03 schreef maen het volgende:
[..]
stik... je hebt me
maar waarom wordt het er dan tijd voor?
Ver weg, of iets anders?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:49 schreef sproetjes het volgende:
ja liever welquote:Op donderdag 14 april 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, met dat stikken wil ik toch nog enkele tientallen jaren wachten, als je t niet erg vindt...
Omdat er hier toch al aardig gehapt wordt, natuurlijk.
Precies mijn punt!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:16 schreef maen het volgende:
[..]
ja liever wel
maare het is hier voornamelijk lucht happen he, dat vult niet
Ik hoorde het hier vallenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef maen het volgende:
[..]
wacht, Dat kwartje kwam van heel ver... oeps
quote:
Wtf.. Das deurne toch, ofzo?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ga toch maar eens vragen hoe dat zit met een andere district...peelland is echt ver rijden...
Ouwehoeren.. and nothing else inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow nee hoor, dat is een mooi extraatje, maar het gaat me vooral om het gezellig slap ouwehioeren enzo!
Hmm, ja okéquote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef sproetjes het volgende:
das een uur ofzo volgens de routeplanner?
Wij hebben ons keurig gedragen...quote:Op donderdag 14 april 2011 18:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ouwehoeren.. and nothing else inderdaad
quote:
Maar niet om te slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Ik lag tenminste nog een beetje op tijd in bed
Dalijk noah d'n Dieke.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lelijk.
Ik ook![]()
pilsener
Zaterdag pinten pakken.
ga ik ik volgende week ook doen jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hmm, ja oké
Gewoon eens informeren naar een overplaatsing naar EHV ofzo? Of Veldhoven, Valkenswaard of Leende. Die kanten daar.
Dude, Oettinger!?..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:52 schreef nattermann het volgende:
Vanmiddag een krat Oettinger gekocht in Duitsland, godverdomme maar 5 euro!
Wat is er mis met Oettingerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Dude, Oettinger!?..![]()
Komt dat ook in halve liters?..![]()
Eigenlijk best wel een faal, trouwens!..Prima pilsener imo.
Je had dat andere bier moeten nemen waar ik de naam ff van kwijt ben..![]()
5 euro is wel een goede prijs though..
Ah, fijn! Ga nou niet de hele week van die IQ-loze achterlijke irritante brabantse puberale uitspatingen in deze reeks rond spuien hè!?..quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:16 schreef nattermann het volgende:
Net New Kids Turbo gezien voor de eerste keer, verrekte koekwaus.
HEDDE GIJ GELD BIJ JONGquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, fijn! Ga nou niet de hele week van die IQ-loze achterlijke irritante brabantse puberale uitspatingen in deze reeks rond spuien hè!?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tics van je petten.
Het is weer zoverquote:
Tot nu toe alleen nog maar deze versie beluistert,quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:46 schreef Gezicht het volgende:
FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN FUN
[ afbeelding ]
dating.fok.nl ?quote:
Moeten we een ontvangstcomite regelen?quote:
Vorige paginaquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie daten hier dan in het Limburg topic.
* MPG belt joekskapelquote:
Ik heb het hele topic op 1 pagina...quote:
Roermond is kutweer momenteel. Flink bewolkt. Volgens mij gaat het zo regenen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:53 schreef Gezicht het volgende:
Lekker weer. Hier krijg ik nou enorme zin van in de zomer.
Hier schijnt al de hele dag het zonnetje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Roermond is kutweer momenteel. Flink bewolkt. Volgens mij gaat het zo regenen.
In de kroeg, vrees ikquote:
Beetje balen wel. Was leuk geweest, wat afleiding.quote:
En!? Regent het al in de Leliestraat?..quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Roermond is kutweer momenteel. Flink bewolkt. Volgens mij gaat het zo regenen.
Nee, wel is net het oud papier opgehaaldquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Tism het volgende:
[..]
En!? Regent het al in de Leliestraat?..
Veel plezierquote:
Welkom! Welk dorpje, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef Flew het volgende:
Ik meld me ook!
Ik kom oorspronkelijk uit een minuscuul dorpje tussen Roermond en Weert, maar ik woon momenteel in Heerlen, en ga binnenkort samenwonen met mijn vriend, in Maastricht.
Hoi Flew!..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef Flew het volgende:
Ik meld me ook!
Ik kom oorspronkelijk uit een minuscuul dorpje tussen Roermond en Weert, maar ik woon momenteel in Heerlen, en ga binnenkort samenwonen met mijn vriend, in Maastricht.
Allé!? Nu toch niet meer!?..quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef .ZilveR. het volgende:
Welke regen? In Mestreech alleen maar zon hoor
Had je t gister nog laat gemaakt dan?quote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:45 schreef sproetjes het volgende:
Zometeen nog 1x mijn vaste zaterdag lessen geven en dan heb ik vanaf volgende week de weekenden vrij. Rare gewaarwording na 5 jaar op zn minst 1 dag in t weekend gewerkt te hebben. En zeker een jaar 2 dagen...
Vergane glorie ja?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:46 schreef maen het volgende:
Die Vengaboys zijn toch ook niet meer wat ze geweest zijn... wel een leuke avond gehad though.
ja ze zijn oud geworden. Hun dansjes zitten er zo in dat je ziet dat ze er geen lol meer in hebben. Maar wel leuk om die oude muziek weer eens te horenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergane glorie ja?
Geloof dat ze in juni naar venlo komen, naar Deja Vu XL, grote nineties party op het kazerneterrein.
Hm, 2 uur lag ik in bed geloof ik.quote:
haha vind t toch nog best wel een vol rooster zo wat ik gekregen hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lekker toch
De schoolkwartielen zijn echt superchill. Veel vrije tijd.
Hmmmm, dat zuigt. Misschien vanmiddag eerst ff terug gaan, kijken of ie alsnog boven water is gekomen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:10 schreef maen het volgende:
Goeiemiddag![]()
Vanmiddag maar op zoek naar een nieuwe jas, die van mij is gejat gisteren :s tamelijk jammer...
ja toen ik ging was het nog veel te druk goed te kunnen zoeken, dus ga straks nog ff terug. Ik hoop er maar t beste van...quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zuigt. Misschien vanmiddag eerst ff terug gaan, kijken of ie alsnog boven water is gekomen?
Had vorige week zoiets... Jas in kelder vd kroeg aan de kapstok gehangen, eind vd avond: jas pleite
. Vond ik m boven, midden in t cafe terug
.
Meid.quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef nattermann het volgende:
Gisteravond Cheetah, en nu alweer sinds 1 uur pinten aant pakken op het vrijthof. Wat een ellende.
Erme kloet.quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef nattermann het volgende:
Gisteravond Cheetah, en nu alweer sinds 1 uur pinten aant pakken op het vrijthof. Wat een ellende.
Niet weer met een blauw oog thuisgekomen trouwens? En waarom sms je me om naar de Mondial te komen als je in de Cheetah bent?quote:Op zondag 17 april 2011 15:04 schreef nattermann het volgende:
Omdat we nog naar de Mondial wilden gaan om 4 uurquote:Op zondag 17 april 2011 15:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet weer met een blauw oog thuisgekomen trouwens? En waarom sms je me om naar de Mondial te komen als je in de Cheetah bent?
Relaxt!quote:Op zondag 17 april 2011 21:33 schreef maen het volgende:
Mijn kamerverbouwing is geslaagd! Nu fijn vanuit bed film kijkenlekker relaxte zondagavond voor de studieweek begint...
helaas, niet gevondenquote:
Hmm, balenquote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef maen het volgende:
[..]
helaas, niet gevondenhoop maar dat iemand m alleen maar geleend heeft en vandaag of na de kermis terugbrengt... anders wordt t toch shoppen binnnenkort.
Van het korps of van de academie? Veel plezierquote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef sproetjes het volgende:
Morgen Introooweeeeeeek![]()
Nadeel: wekker die om 6 uur gaat
Dankjequote:Op zondag 17 april 2011 23:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Van het korps of van de academie? Veel plezier
Veel plezierquote:Op maandag 18 april 2011 05:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Dankje
Academie. 3 dagen zitten op de piazza locatie. Dinsdag na de pasen intro op de academie met 2 overnachtingen en een heidag
Godverrrr tis vroeg
Succes ermeequote:Op maandag 18 april 2011 08:15 schreef maen het volgende:
Veel plezier sproetjes!
Voor mij zijn de 2 weken volledig in de boeken weer begonnen... laatste keer dit collegejaar!
Ik sluit me hierbij aanquote:Op maandag 18 april 2011 12:10 schreef maen het volgende:
[..]
merci bien!Het is veel te lekker weer om in de bibliotheek te zitten...
nou studeren op het terras lijkt me niet echt een goed idee...quote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Tijd voor een UB met terrasje![]()
.
Hahahahaha, bang dat je iets te veel 'inspiratie' op doetquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef maen het volgende:
![]()
[..]
nou studeren op het terras lijkt me niet echt een goed idee...
ja! en te veel leuke mensen enzo..quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahahahaha, bang dat je iets te veel 'inspiratie' op doet?
Das inderdaad wel een groot risico van studeren op het terrasquote:
ik verwacht in de uiterwaarden weinig mensen tegen te komen morgenquote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een groot risico van studeren op het terras. Sta nu al te vaak en te veel te ouwehoeren bij het koffie-apparaat
.
Tenzij je medestudenten op hetzelfde idee komenquote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef maen het volgende:
[..]
ik verwacht in de uiterwaarden weinig mensen tegen te komen morgen
goed punt... nah ik ga wel lekker buiten zitten morgen, dat is wel het voordeel van begane grondquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij je medestudenten op hetzelfde idee komen...
Ja, das wel lekker inddquote:Op maandag 18 april 2011 16:18 schreef maen het volgende:
[..]
goed punt... nah ik ga wel lekker buiten zitten morgen, dat is wel het voordeel van begane grond
Geniet ervanquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef maen het volgende:
langzaamaan komt iedereen buiten een biertje doen, lekker genieten van het zonnetje. Laat ik dat ook maar gaan doen...
Ge-aquattes?quote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef maen het volgende:
Lekker ge-aquafit! (Haha dat klinkt vast heel suf) nu wachten tot de energie mn lichaam uit is zodat ik kan slapen...
aquafit, aerobics in t water ofzo. Hip onder de wageningse studenten (al zegt dat meer over de hipheid van de studenten hier dan de hipheid va n aquafitquote:
Aaaaaah, wacht effe, soort aquarobics o.i.d.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:13 schreef maen het volgende:
[..]
aquafit, aerobics in t water ofzo. Hip onder de wageningse studenten (al zegt dat meer over de hipheid van de studenten hier dan de hipheid va n aquafit)
in Wageningen is alles mogelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaah, wacht effe, soort aquarobics o.i.d.!
Nooooooit gedacht dat dat hip was onder studenten![]()
!
Haha, dat blijkt maar weerquote:
Lol ik. Heb die lessen ook een tijd gegeven. Was t publiek toch alleen echt ietsje ouder whehequote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef maen het volgende:
Lekker ge-aquafit! (Haha dat klinkt vast heel suf) nu wachten tot de energie mn lichaam uit is zodat ik kan slapen...
haha ja hier is het op maandagavond alleen voor studenten. Scheelt een boelquote:Op dinsdag 19 april 2011 06:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Lol ik. Heb die lessen ook een tijd gegeven. Was t publiek toch alleen echt ietsje ouder whehe
quote:
Echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:
Waarom ben je ermee gestopt dan?..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik de opleiding had afgemaakt, had ik waarschijnlijk deze week mijn diploma gekregenen mijn 3 strepen.
Hééél kort samengevat: het korps moest mij niet, en ik gaf dit niet toe. Waarom is me nog steeds onduidelijk. Staat overigens geheel los van de opleiding, want daar is helemaal niks mis mee. Super tijd gehadquote:
Ik zie het op alarmeringen. Minderquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:02 schreef Tism het volgende:
Oei..oei..oei..er is zojuist iemand voor de trein gesprongen terhoogte van Baexem, heb ik vernomen!..Zorgt voor veel ongemak, blijkt..
De brandweer is ter plaatse, ze hadden toevallig tijd over, ze hoefde op het moment dat het gebeurde geen parkieten te vangen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zie het op alarmeringen. Minder
Die had ik gelezen op de site van de Limburger iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef Tism het volgende:
[..]
De brandweer is ter plaatse, ze hadden toevallig tijd over, ze hoefde op het moment dat het gebeurde geen parkieten te vangen..http://www.tvellef.nl/ ..
Kost wat, maar dan heb je ook niks!..quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die had ik gelezen op de site van de Limburger iddMan man man
Gewoon zoveel mogelijk namen van actieve users in deze reeks erin proppen..quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:23 schreef nattermann het volgende:
Topic is bijna vol. Wat wordt de volgende TT?
Zoiets ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk namen van actieve users in deze reeks erin proppen..
Wie zijn Bier en Evaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Gewoon zoveel mogelijk namen van actieve users in deze reeks erin proppen..
[Limburg #156] mit nattermann, Tism, maen, MPG, sproetjes, Bier, .ZilveR., Joysa, Gezicht, Friekin_, huize, e.v.a.
Bier hoort er gewoon bij, ook al zegt ie nooit iets, en vele anderen..quote:
Bier is een baas!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Bier hoort er gewoon bij, ook al zegt ie nooit iets, en vele anderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |