SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Absoluut! Heel erg wisselvallig vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef maen het volgende:
[..]
zon! en een blauwe hemel met hele mooie grote witte wolken. Ik vind het maar raar, dat weer.
Hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef maen het volgende:
ok, die zag ik niet aankomen... maar wel blij dat ik m eindelijk eens mag openen
In Eindhoven probeert het zonnetje door de wolken te prikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef nattermann het volgende:
Met kutweer ja! Hier in Roermond regent het keihard.
het resultaat is het dus niet waard?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef nattermann het volgende:
Een UUR bij de kapper gewachtKunnen die knipkutten niet eens doorwerken
Beter plannen danquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef nattermann het volgende:
Een UUR bij de kapper gewachtKunnen die knipkutten niet eens doorwerken
ja, ze laten vast iemands haar in de steek voor een wachtende met charmesquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter plannen dan.
Of je charmes in de strijd gooien...
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:46 schreef maen het volgende:
[..]
ja, ze laten vast iemands haar in de steek voor een wachtende met charmes
dat zou ik me niet laten gebeuren! Dan gooi ik ook mn charmes in de strijd, dan mag ik weer voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet maar nooit... Misschien laten ze een ander wel langer wachten
...
Hahaha, tegen jouw charmes kunnen we natuurlijk niet opquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef maen het volgende:
[..]
dat zou ik me niet laten gebeuren! Dan gooi ik ook mn charmes in de strijd, dan mag ik weer voor![]()
maare tot later, ik ga speciaalbiertjes doen!
nah, beetje tegenvaller, maar eentje gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha, tegen jouw charmes kunnen we natuurlijk niet op![]()
... You win!
Beetje late reactie ivm een avond die totaal anders liep dan gedacht, maar geniet er nog van!
Hmmm, das wel een tegenvaller ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef maen het volgende:
[..]
nah, beetje tegenvaller, maar eentje gedaan
gaat het wel goed? (Of wacht, dat zal ik verder niet hier vragen) maar voor whisky ben ik altijd in, proost he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm, das wel een tegenvaller ja.
Ik ben even heel hard toe aan een borrel.. Drink je een whiskietje mee?
* MPG schenkt twee flinke glazen Glenfiddich in...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef maen het volgende:
[..]
gaat het wel goed? (Of wacht, dat zal ik verder niet hier vragen) maar voor whisky ben ik altijd in, proost he!
Daor schuutse niks mei opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schenkt twee flinke glazen Glenfiddich in...
Proost!
weit ikquote:
Dan is et goodquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
weit ik![]()
ik gaon auk neet zoepe noow, maar eine um beej te komme mot kinne vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |