Dat gebeurt niet automatischquote:
Hoe jong zie ik eruit dan? Jep, 24 juli hoop ik 18 te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef ToT het volgende:
Dus je bent 17, Sharr? Op de foto's zie je er een stuk jonger uit. (Compliment overigens, want alle vrouwen willen jonger ingeschat worden dan wat ze zijn!)
Oh, wat stom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw topic, en alleen modjes kunnen topics centraal maken.
Ja, aids schuilt in een klein hoekje.quote:
15 of zo? Hoe oud zijn die foto's?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe jong zie ik eruit dan? Jep, 24 juli hoop ik 18 te worden
15/16quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe jong zie ik eruit dan? Jep, 24 juli hoop ik 18 te worden
Dan ben je gewoon gezegend met een jeugdig uiterlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef sharr het volgende:
[..]
JeetjeZe zijn eigenlijk zwaar recent, maximaal een maand oud
Ik vind je er niet 15/16 uit zien hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Easy!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
Oh, wordt dit weer zo'n topic?
Jammer
Wat voor topic?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
Oh, wordt dit weer zo'n topic?
Jammer
Oehquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je er niet 15/16 uit zien hoor
Neukbaar dat wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Jullie hebben de kerstboom altijd tot in Maart staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar alleen iedereen post omdat het #1500 is.
Huppelmuts bedoel jequote:
Ok ok, die laatste foto is van januariquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben de kerstboom altijd tot in Maart staan
Wat deed hij dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoorViro is de hetze begonnen en ik keur dat nog steeds af.
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee hoorViro is de hetze begonnen en ik keur dat nog steeds af.
Zwijg zelf of hoepel lekker op naar je kliekje in KSCquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent ook de vriendelijkste niet, zwijg1
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zwijg zelf of hoepel lekker op naar je kliekje in KSC
Hey, Oud-Beijerlanderquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zwijg zelf of hoepel lekker op naar je kliekje in KSC
Ik ga eens wat zout pakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mja geen zin om dat weer op te rakelen hoor. Lees maar terug, zijn maar 1499 mogelijke topics
gelukkig begon je er zelf overquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mja geen zin om dat weer op te rakelen hoor. Lees maar terug, zijn maar 1499 mogelijke topics
Perenijsjequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Ik moet ijs hebben voor mijn keel. Ik weet alleen niet welke ik moet halen
Roomijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
ik heb gewoon die hele goedkope waterijsjes.. die langwerpige ( keelontstekingquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Ik wou net vragen of dat wel geschikt isquote:
Ben & Jerry's cookie dough of fairly nuts.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Tosti-ijsquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Kan jou dat schelen, koud is koud, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of dat wel geschikt isGezien je altijd waterijsjes krijgt na keeloperatie in het ziekenhuis. Want roomijs is lekkerder
Ja ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb gewoon die hele goedkope waterijsjes.. die langwerpige ( keelontsteking)
Cookie doughquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben & Jerry's cookie dough of fairly nuts.
Duh!![]()
Een tollie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Je kunt beter waterijs etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of dat wel geschikt isGezien je altijd waterijsjes krijgt na keeloperatie in het ziekenhuis. Want roomijs is lekkerder
roomijs krijg je slijm vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Die verkopen ze ook bij de ijssalon bij mij de straat uit, is lekker hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef sharr het volgende:
Ik zag net drop-ijs bij de Albert Heijn site![]()
Dropshot is ook lekker, dus tja, wie weet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef sharr het volgende:
Ik zag net drop-ijs bij de Albert Heijn site![]()
Ja daarom, dat krijg ik normaal gesproken al heel erg van zuivel, en nu is dat nog minder fijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
roomijs krijg je slijm van
Yoghurt of vla kan je dan ook nog proberen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik ookEn gezien brood en drinken er echt niet doorheen gaat, probeer ik maar zo iets binnen te krijgen. Alleen ze zijn op
Denkend aan die grote negerneusquote:
Jij eet toch ook amper dingen omdat je niets lust?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja daarom, dat krijg ik normaal gesproken al heel erg van zuivel, en nu is dat nog minder fijn
sorry meid, waterijs is echt het bestequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja daarom, dat krijg ik normaal gesproken al heel erg van zuivel, en nu is dat nog minder fijn
Jij moet sowieso niet teveel denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denkend aan die grote negerneusja echt geil
Oh je hebt het vandaag op mij voorzienquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet teveel denken.
Ik ben geen moeilijke eter, ik lust gewoon niets is mijn mottoquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij eet toch ook amper dingen omdat je niets lust?
Wat is er mis met mijn negerneus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denkend aan die grote negerneusja echt geil
Ik lust van alles net niet niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben geen moeilijke eter, ik lust gewoon niets is mijn motto
Welneequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh je hebt het vandaag op mij voorziengezellig
Sorry?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welnee
Ik moet jou gewoon niet want achterbaks.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben geen moeilijke eter, ik lust gewoon niets is mijn motto
Ik dacht ook al zo'n sfeertje te proeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh je hebt het vandaag op mij voorziengezellig
Nee, man. Die zijn echt nasty. Aardbeien ijsjes van Festiniquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
lolwhut? Perenijsjes zijn fucking baas
Hoe smaakt dat nou, zo'n sfeertje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht ook al zo'n sfeertje te proeven.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welnee
Ik moet jou gewoon niet want achterbaks.
Sinds?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef ToT het volgende:
Qua waterijs trouwens NIET de bramenijsjes van Appie Heijn nemen. Ik heb het nog steeds in de vriezer liggen.
Mij best. Alleen op de muziek mag je commentaar leveren, ik ben voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
Vanaf topic 1500 gaan wij allemaal lief doen tegen elkaar, niemand bashen en zelfs geen commentaar leveren. Ok ok?
Draai jij vandaag? Misschien dan maar even luisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hallo! Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tja, sorry, maar dat is wel darwin-award waardig, hoor
Dat lijkt mij wel verstandig jahquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen zomer.
Ik denk dat ik ze maar weg ga flikkeren.
Die zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man. Die zijn echt nasty. Aardbeien ijsjes van Festini
Die zullen niet meer goed zijn neequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen zomer.
Ik denk dat ik ze maar weg ga flikkeren.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Draai jij vandaag? Misschien dan maar even luisteren.Nope, te weinig tijd vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je misschien antwoord willen geven op mijn vraag?quote:
oh nu is het mijn schuld terwijl jij om de mening van huppel vraagt over DV op de radio? Ik was het eens met de mening van huppel, dan is het mijn schuld. Dat DV iedere kans dat ze kreeg op de radio huppel ging bashen is ook mijn schuld? Dat ik er een keer wat van zeg heb ik het opeens gedaan.quote:
quote:
Het antwoord is 11.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je misschien antwoord willen geven op mijn vraag?
Ja dat doe ik ook wel. Alleen vind ik het gewoon niet te vreten. Ik eet zelfs weer aardappels (soms dan) na tien jaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Je moet dingen LEREN eten. Ik vind sommige dingen ook niet lekker, maar ik eet ze wel.
Volgens DV ligt het ook aan Huppel . Laat lekker gaan man die schijnheiltjes houden elkaars handjes boven het hoofd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Viro het volgende:
[..]
oh nu is het mijn schuld terwijl jij om de mening van huppel vraagt over DV op de radio? Ik was het eens met de mening van huppel, dan is het mijn schuld. Dat DV iedere kans dat ze kreeg op de radio huppel ging bashen is ook mijn schuld? Dat ik er een keer wat van zeg heb ik het opeens gedaan.
Huppel bashen is niet tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Viro het volgende:
[..]
oh nu is het mijn schuld terwijl jij om de mening van huppel vraagt over DV op de radio? Ik was het eens met de mening van huppel, dan is het mijn schuld. Dat DV iedere kans dat ze kreeg op de radio huppel ging bashen is ook mijn schuld? Dat ik er een keer wat van zeg heb ik het opeens gedaan.
Wie wie wie! vertel meer!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens DV ligt het ook aan Huppel . Laat lekker gaan man die schijnheiltjes houden elkaars handjes boven het hoofd.
Ook een beetje kinderachtig van beide kanten. Beetje met vingertjes wijzen en te laf zijn om verantwoording te nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens DV ligt het ook aan Huppel . Laat lekker gaan man die schijnheiltjes houden elkaars handjes boven het hoofd.
de grootste schijnheil ben je zelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:
Sowieso Libiëquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef sharr het volgende:
Het is allemaal mijn schuld. DV, bashen hier in het topic, Libie, Japan, alles. Kunnen we er nu over ophouden?
Nou, beter toch. Tevens vind ik gekookte aardappels ook minder lekker dan als ze gebakken zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel. Alleen vind ik het gewoon niet te vreten. Ik eet zelfs weer aardappels (soms dan) na tien jaar.
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef sharr het volgende:
Het is allemaal mijn schuld. DV, bashen hier in het topic, Libie, Japan, alles. Kunnen we er nu over ophouden?
quote:
Ga snel uithuilen bij je vriendjes in KSC danquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de grootste schijnheil ben je zelf
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Spouwerranger het volgende:
En wat moet ik me voorstellen bij 14.gif?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Het is niemands schuld en iedereen is mede verantwoordelijk. Ik heb nog nooit ene vlieg kwaad gedaan, alleen DV, maar dat is inmiddels ook een paar maanden terug, dus laten we nu gewoon inderdaad, lief doen tegen elkaar.
GA IN JE MAND JIJ, NU!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga snel uithuilen bij je vriendjes in KSC dan
Dus ik ben medeverantwoordelijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Het is niemands schuld en iedereen is mede verantwoordelijk. Ik heb nog nooit ene vlieg kwaad gedaan, alleen DV, maar dat is inmiddels ook een paar maanden terug, dus laten we nu gewoon inderdaad, lief doen tegen elkaar.
Jij mag mij achterbaks noemen, ik vraag waarom ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft DV gedaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had het niet persoonlijk tegen jou, man. Het was meer een centrale opmerking met jouw quote als ondersteuning.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Vanaf nu gaan we jou bashenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie basht wie nou weer, en waarom ben ik er niet bij : o ?!
eensquote:
Omdat 11! Zeg ik net. Wel opletten he.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag mij achterbaks noemen, ik vraag waarom ?
Ik ben niet zo'n jankerd, ik kan mietjes zoals jij prima aan hoor
Je bent verslaafdquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom, als ik mijn cijfers wil bekijken, wil ik onzinradio.nl in de balk typen?
Ga toch glasvezel knippen joh.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie basht wie nou weer, en waarom ben ik er niet bij : o ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kom maar, ik ben volgens mij toch de grootste klootzak / etter van de reeks, dus ik verdien het welquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vanaf nu gaan we jou bashen
SSB___
ik heb er meer in mijn hoofd! ik mag alleen niet meer verzoeken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens![]()
allemaal zomerse muziekjens
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja kom maar, ik ben volgens mij toch de grootste klootzak / etter van de reeks, dus ik verdien het wel
Je duwt je dikke reet in mn neus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag mij achterbaks noemen, ik vraag waarom ?
Ik ben niet zo'n jankerd, ik kan mietjes zoals jij prima aan hoor
Oja helemaal vergeten te melden, het bedrijf is helemaal gehuisvest en heeft niks gezegd over de glasvezel van ¤18.000-, die ik doorgeknipt hebquote:
nolifers en loners, allemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
Sowieso elke Fok!ker_________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Hey pas op he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
Sowieso elke Fok!ker_________________________________________________________________________________________________________________________________________!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja helemaal vergeten te melden, het bedrijf is helemaal gehuisvest en heeft niks gezegd over de glasvezel van ¤18.000-, die ik doorgeknipt heb
Whut, zo duur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja helemaal vergeten te melden, het bedrijf is helemaal gehuisvest en heeft niks gezegd over de glasvezel van ¤18.000-, die ik doorgeknipt heb
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Monopoly het volgende:
WHAHAHA SSB KON GEEN KAARTJES VOOR DEFQON REGELEN_!
_!
Meh.. Het was mij niet eens opgevallen. Het niveau van ONZ en KLB daarentegenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja kom maar, ik ben volgens mij toch de grootste klootzak / etter van de reeks, dus ik verdien het wel
Een simpel antwoord op mijn vraag was voldoende geweestquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je duwt je dikke reet in mn neus?
Bitch please laat me gewoon dan laat ik jou. Beter voor de sfeer ook
Daarom was het ook zo grappigquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, ik zat zo te stressen gek !
Knetter is echt een enorm kutwijf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom bashen soberso.
Is toch nergens voor nodig? Stoer en popie jopie worden door een ander te bashen is sneu.
Dus lief doen allemaal
Bashen is soms wel leuk hoor, helemaal niet stoer, maar leukquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom bashen soberso.
Is toch nergens voor nodig? Stoer en popie jopie worden door een ander te bashen is sneu.
Dus lief doen allemaal
Neuken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom bashen soberso.
Dus lief doen allemaal
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom bashen soberso.
Dus lief doen allemaal
ik zeg lief doen verdoriequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knetter is echt een enorm kutwijf.
Kom dat voor mijn neus zeggen danquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Patje![]()
![]()
ik ben geen fan meer van jou.
Gooi ook het waspoeder maar weg. We gaan daar geen avonturen meer mee beleven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Patje![]()
![]()
ik ben geen fan meer van jou.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gooi ook het waspoeder maar weg. We gaan daar geen avonturen meer mee beleven.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom dat voor door mijn neus zeggen dan
Waar bemoei jij je nou weer mee, klaphark!quote:
Ik heb gewoon schijt aan jou. Je bent Beach in vrouwelijke vorm. Straight in the face en achterbaks achter mensen hun rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een simpel antwoord op mijn vraag was voldoende geweest
En bitch of niet, ik haal het niet bij zo'n kneus als jij ... zielig jochie
Jij lijkt op Bert van Ernie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mono vuile homopoly !
Ik dacht dat jij mij wel mee zou nemen naar Defqon!!!
Mash_ jij bent de aanrichter, autistische vuige kuthomo dat je bent, blijf gewoon weg man, niemand mag jou !!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef mash_ het volgende:
ik vroeg alleen of DV hier nog kwam en het word meteen een bash topic/
Als er iemand niet is als Beach is het LoLaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon schijt aan jou. Je bent Beach in vrouwelijke vorm. Straight in the face en achterbaks achter mensen hun rug.
Dat is tevens het laatste woord dat ik er aan ga besteden. Kom hier voor de gezelligheid en de muziek en niet jouw slappe SC-gezeik.
QFTquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mash_ jij bent de aanrichter, autistische vuige kuthomo dat je bent, blijf gewoon weg man, niemand mag jou !!
Ja, ik was het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mash_ jij bent de aanrichter, autistische vuige kuthomo dat je bent, blijf gewoon weg man, niemand mag jou !!
Jij hebt een haar op je wang, mafkees.quote:
Ben ik niet met jou eens Koelkast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er iemand niet is als Beach is het LoLa
Ik ben niet achterbaks, als jij dat wel vind prima maar heb dan godverdomme het lef om dat te zeggen of hou anders gewoon je bek dichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon schijt aan jou. Je bent Beach in vrouwelijke vorm. Straight in the face en achterbaks achter mensen hun rug.
Dat is tevens het laatste woord dat ik er aan ga besteden. Kom hier voor de gezelligheid en de muziek en niet jouw slappe SC-gezeik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt een haar op je wang, mafkees.
Wel meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt een haar op je wang, mafkees.
JIJ LULquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben geen kut, ik ben een piemel.
Dat zeg ik toch net, trutquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet achterbaks, als jij dat wel vind prima maar heb dan godverdomme het lef om dat te zeggen of hou anders gewoon je bek dicht
Dit, kijk ons nou hier zitten terwijl het vet lekker weer is buiten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
En hebben totaal geen leven__________________!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nee jij bent al helemaal een mongool, serieus!
Jij dan met je watervalhoofd UIquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
nee jij bent al helemaal een mongool, serieus!
Welke mongool gaat er nou naar de kerk, terwijl je ook buiten kan zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Welke kneuzen besteden nou hun vrije tijd aan een forum, terwijl je ook buiten kan zitten
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jullie zijn allemaal erg sneu omdat bashen enzo.
En dat terwijl jullie zelf lelijk en onderontwikkeld zijn.
Maar toch vind ik jullie lief
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb je je eigen kop wel eens gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om allemaal waterijsjes in jullie lichaamsgaten te steken en brandende sigaretten.
Wait what?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om allemaal waterijsjes in jullie lichaamsgaten te steken en brandende sigaretten.
ja ik ben de mooiste in mijn wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop wel eens gezien?
KNETTER DIE BASHT! DIT IS HET HISTORISCHTE TOPIC OOIT! OFZO!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Teringquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik vil je huid en maak er een condoom van om zo je moeder te neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |