Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damnzoenmevrouw begint ook om half 8 met werken, in A'dam
(35-45min rijden) ik sta meestal pas om 8u op
ben ik wel om 9u aan de slag
quote:
Rond 9/half 10. Dan ben ik gemiddeld net zo'n 2 uur thuis. Wordt wel minder als ik denk dat er wat minder gesport kan worden..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
Toe maaren hoe laat ga je over het algemeen slapen dan?
ik wou dat ik de zelfdiscipline hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bakker gaat om half 2 zijn bed uit en naar z'n werk, dus dat is het niet. Ik wil rond 6 uur de deur uit, om óf om 7 uur te beginnen, of om 7 uur in de sportschool te zijn.
Ik sta ook om vijf uur op, maar dat is tijdelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
raar wief! Ik zou dood gaan denk ik
8u op, douchen, eten, pc aan en aan het werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzo
Je gaat niet dood van de sportschool hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
raar wief! Ik zou dood gaan denk ik
Nouk is on the jazzquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wou dat ik de zelfdiscipline had
hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, al noem ik dr niet zo in dr gezicht, legt zo de nadruk op dat ze zoveel ouder is
Damn, zo weinig tijd voor jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 9/half 10. Dan ben ik gemiddeld net zo'n 2 uur thuis. Wordt wel minder als ik denk dat er wat minder gesport kan worden..
Ja echt he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wou dat ik de zelfdiscipline had
eten doe ik achter de pc. tussen de middag ook trouwens. maar ik doe tussendoor ook de was en boodschappen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
8u op, douchen, eten, pc aan en aan het werk
10 jaarquote:
Ja jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van de sportschool hoor
Ik moet meteen aan een zoenvis denken en het klinkt gewoon stomquote:
Eten doe ik echt apart, dan ben ik tenminste van mn pc weg, anders zit ik er soms de hele dag achter als ik wakker ben, dat vind ik teveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eten doe ik achter de pc. tussen de middag ook trouwens. maar ik doe tussendoor ook de was en boodschappen enzo
Hartaanvalquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van de sportschool hoor
Ja maar jij gaat toch niet beslissen hoe hij zijn liefje noemt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een zoenvis denken en het klinkt gewoon stom
Die scheelt maar 9 jaarquote:
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij dat ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat toch niet beslissen hoe hij zijn liefje noemt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij datt ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?
Trouwens, zoenmevrouw, noem je haar zo omdat jullie nog zijn blijven steken bij first base?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die scheelt maar 9 jaaren zoenmevrouw heeft geen koter
KLinkt een beetje als mijn WoW tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eten doe ik echt apart, dan ben ik tenminste van mn pc weg, anders zit ik er soms de hele dag achter als ik wakker ben, dat vind ik teveel
Ach, jij noemt je volgende vriendje gewoon stoplichtmannetje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij dat ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?
Nee, ik noem haar zo omdat we binnen 30sec nadat ik dr aansprak aan het zoenen warenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, zoenmevrouw, noem je haar zo omdat jullie nog zijn blijven steken bij first base?
Ah ja, dat was hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik noem haar zo omdat we binnen 30sec nadat ik dr aansprak aan het zoenen waren
Oeh, dat is wel echt een complimenteuze bijnaam jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, jij noemt je volgende vriendje gewoon stoplichtmannetje.
Dat klinkt al een heel stuk leukerquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel je voor bonuspunten haar natuurlijk beter zoenmeisje had kunnen noemen peu
En het was niet je moeder die je begroette met drie kussen op de wang?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik noem haar zo omdat we binnen 30sec nadat ik dr aansprak aan het zoenen waren
Ik zou er ook niet blij van wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al een heel stuk leuker
Mevrouw is zo'n kutwoord
Ik wordt steeds vaker met meneer aangesproken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt al een heel stuk leuker
Mevrouw is zo'n kutwoord
Al jaren, tis alleen ernstig als een 20-something het doetquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wordt steeds vaker met meneer aangesproken.
Raar, voor iemand die tikt als een kleuterquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En niet op je gebrekkige spelling...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En niet op je gebrekkige spelling...
Door van die vervelende oude wijven zekerquote:
dat klinkt hier meteen zo viesquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel je voor bonuspunten haar natuurlijk beter zoenmeisje had kunnen noemen peu
Nee toch!quote:
Ja voornamelijk welquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door van die vervelende oude wijven zeker
quote:
met van die hangtietenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door van die vervelende oude wijven zeker
Godinquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet van haar waarschijnlijk ook haar mevrouw noemen, of meesteres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |