Kyuss (Lives), Pennywise, Agnostic Frontquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef Inu het volgende:
Dour is idd echt ontzettend smerigWij hadden een auto, dus dan reden we overdag vaak ff naar een stadje om gewoon ook een fatsoenlijke wc te hebben
En de douches waren koud, al was het met dat warme weer wel goed te doen, maar je kreeg water door aan een touw te trekken waardoor het klepje openging boven je hoofd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
die waar we geen elliptische aanval van kregen
ik niet, ik moest door de regen van de parking naar kantoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow wtf regen. Was al bijna vergeten dat dat bestond.
hai!quote:
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ziekjes?!![]()
Ik zou zo kunnen slapen maar ik moet naar de therapeut!
Geen idee hoe lang nog! 10 cm kleiner geworden inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja
(eindelijk erkenning voor mijn zieligzijnheid)
Hoe lang hou je therapie?
Meet je es op, ben je kleiner geworden door die wervel?
10mm bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang nog! 10 cm kleiner geworden inderdaad!
mee maar dan wordt het wel heel ideaal in andere situatiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Veel he! Moet niet te vaak gebeuren anders blijft er niks over!
Ze zijn er nog welquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef ArTiC het volgende:
Als je 10 cm kleiner bent dan is er gewoon een wervel (of 2) weg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
mee maar dan wordt het wel heel ideaal in andere situaties
Je bent toch geen 10cm kleiner gek...quote:
omg....quote:
PI PI PI!quote:
niet in Chromequote:
Ja moet je ook doen! Anders heeft de post geen emotionele waarde.quote:
Your musical compatibility with murp1982 is VERY LOWquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with murp1982 is LOW
Music you have in common includes Moby, Darude, Anouk, Lady Gaga and Jamie Cullum.
tijden gelden dat ik iets met dat last.fm gedaan hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with murp1982 is LOW
Music you have in common includes Moby, Darude, Anouk, Lady Gaga and Jamie Cullum.
quote:
dat wordt ongewassen seks op Dourquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with dartic is VERY HIGH
Music you have in common includes Adele, Pearl Jam, The Prodigy, Lily Allen and Metallica.
Ja da's te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef murp het volgende:
[..]
tijden gelden dat ik iets met dat last.fm gedaan heb
Lady GaGaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef FUFR het volgende:
mensen die fan zijn van Lady Gaga, die lach ik uit
HAHAHAHAHA
wtf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with dartic is VERY HIGH
Music you have in common includes Adele, Pearl Jam, The Prodigy, Lily Allen and Metallica.
maarja, zoveel muziek luister ik ook weer niet online of op de pcquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja da's te zien.Ik heb het gewoon standaard aanstaan, wel leuk om te zien wat ik luister en hoe mijn smaak is veranderd gedurende de afgelopen twee (?) jaar.
Brede muzieksmaak. Heel breed.quote:
Ja boeiend, ik vind d'r muziek gewoon chill als ik zin heb om mee te zingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef FUFR het volgende:
kom op mexi, herken commercie als het voor je neus staat..
ik ben jaloersquote:
lol. nee.quote:
ik wil ook!quote:
Dat Loud album is dan ook wel ernstig dik! Ben verslaafd geweest aan 'Man Down', heerlijk nr!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Brede muzieksmaak. Heel breed.Ga ook naar Rihanna in november.
[..]
Ja boeiend, ik vind d'r muziek gewoon chill als ik zin heb om mee te zingen.
Nee, dan moet ze nog een paar keer van de trap vallen om 20cm in te krimpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
I, hebhetniet over uiterlijk he!
Tot straks
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dan moet ze nog een paar keer van de trap vallen om 20cm in te krimpen.
Alleen vanwege PI's?quote:
mwah, ik moch niet op m'n werk komen als ik nog niet goed opgeknapt was. Okee, dan niet!quote:
Vakansie!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ik moch niet op m'n werk komen als ik nog niet goed opgeknapt was. Okee, dan niet!
Hoe is het gesprek gister gegaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ik moch niet op m'n werk komen als ik nog niet goed opgeknapt was. Okee, dan niet!
Had ik al gepost d8 ik, maar: gesprek ging wel, was met baas en mijn buddy, de druk is wat van de ketel af en ik besef me wederom hoe hard ik een andere baan nodig hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe is het gesprek gister gegaan?
Nee, heb mijn slaap toch echt wel nodig hoor, ben niet het type wat thuis blijft zitten als ze zich gewoon goed voeltquote:
Oh kan best, ik lees niet alles terug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ik al gepost d8 ik, maar: gesprek ging wel, was met baas en mijn buddy, de druk is wat van de ketel af en ik besef me wederom hoe hard ik een andere baan nodig heb
de ambitie op een carriere binnen die afdeling had ik een tijdje terug al laten varen, nu gaat het er vooral om dat de laatste maanden nog gewoon gezellig en leuk zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh kan best, ik lees niet alles terug.![]()
Niet echt een vooruitgang dus?
18 jarigenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft je baas d'r fouten al toegegeven?
wehehehehe nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft je baas d'r fouten al toegegeven?
moet je maar kleren dragenquote:
Dus je hebt goed kunnen studeren?quote:
Jaquote:
knoflook gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Levitation het volgende:
pffffff...
zo dat moest ik even kwijt.
*stop in mond stopt*quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Levitation het volgende:
pffffff...
Wat is de reden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Levitation het volgende:
pffffff...
Lekker scootertje huren en dan kan je het hele eiland zien. Waar zit het hotel? Toch niet in het zuiden he? met al die kutengelsen?quote:
Vertrekdatum?quote:
Boh nee, de auto is inclusiefquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
Lekker scootertje huren en dan kan je het hele eiland zien. Waar zit het hotel? Toch niet in het zuiden he? met al die kutengelsen?
Tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Philips Nederland, Eindhoven
Eindhoven de gekste
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boh nee, de auto is inclusiefEn we hebben bij Eliza geboekt, dus maak me weinig zorgen over zulks volk
http://www.elizawashere.n(...)o/kommeno_villas.htm
Oosten
Houdoequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dank oe wel
Ik ga slapen, trusten.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Check deze nog even
[ link | afbeelding ]
[4/365]
ja he? Ben very benieuwd! Waar gingen jullie nou heen, kusadasi?quote:
Bodrumquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he? Ben very benieuwd! Waar gingen jullie nou heen, kusadasi?
Mexicano, de phlipsfoto is wel tof. Hoofdgebouw is stukken fotogenieker dan het onze
Danku! Het is best mooi daar 's avondsquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he? Ben very benieuwd! Waar gingen jullie nou heen, kusadasi?
Mexicano, de phlipsfoto is wel tof. Hoofdgebouw is stukken fotogenieker dan het onze
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
bodrum? Is dat niet toeristen galore, of valt dat wel mee?
Eigenlijk was het de bedoeling om een stedentrip te doen eind mei, maar dat lijkt ons niet zo verstandig met w dr rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
ziet er netjes uit
en all-in is ideaal als je voor lammen en zuipen gaat
En om nou een stedentrip in Eindhoven of Tilburg te doen is ook weer zowat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de bedoeling om een stedentrip te doen eind mei, maar dat lijkt ons niet zo verstandig met w dr rug.
Hoezo? Dat doen we al jaren in het voorjaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
na-aperts!
nee, kun je beter een jaartje mee wachten dan
nie happe nie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen we al jaren in het voorjaar.
Dat doen we eind juli. Een paar steden in nl per week.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
En om nou een stedentrip in Eindhoven of Tilburg te doen is ook weer zowat...
Ze kan best trappen lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
coltz, die site zegt wel dat het hotel door alle trappetjes niet geschikt is voor invaliden...
City hoppen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doen we eind juli. Een paar steden in nl per week.
jeuk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
City hoppen!
Oftewel lekker weg in eigen land!
Gewoon gaan liggen op bed werkt niet nee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
je kan 's avonds niet meer in slaap komen...
Slapen lukt mij altijd. Wakker worden om 4 uur en niet meer kunnen slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
je kan 's avonds niet meer in slaap komen...
jij ruikt aan slipjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Check deze nog even
[ link | afbeelding ]
[4/365]
beter dat dan zwanger op haar 13equote:Op woensdag 13 april 2011 08:52 schreef FUFR het volgende:
Sam heeft gisteravond Frau's telefoon te pakken gekregen, op KUT gegoogled en met veel interesse kut.com bekeken...
Ze schijnen ook een zeer uitgebreide sexuele voorlichting gehad te hebben op school
en wie mag het allemaal weer uitleggen? juist....
pincode op telefoon werkt beter. nu nog een parental lock voor de browser..quote:
zoveel luxe kan ik me niet veroorlovenquote:
7 euro?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoveel luxe kan ik me niet veroorloven
dan heb je een vage imitatie batterij....straks ontploft ie in mijn broekzak en raak ik mijn penis kwijtquote:
nee hoor, genuine G7 samsung batterijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan heb je een vage imitatie batterij....straks ontploft ie in mijn broekzak en raak ik mijn penis kwijt
39 voor een HTCquote:Op woensdag 13 april 2011 09:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, genuine G7 samsung batterij
colt is heul geen flickrquote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom doet jouw flickr het niet meer?
Ik ook niet, heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 09:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
39 voor een HTC
als ie leeg is hebben ze pech, en ik heb geen voicemail
Als ik vanaf mijn ouders bel bel ik onbekend.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
ik heb wel voicemail maar neem onderdrukte nummers standaard niet op.
dan bel je me maar mobielquote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik vanaf mijn ouders bel bel ik onbekend.Heel handig.
whehehe, kinderenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:52 schreef FUFR het volgende:
Sam heeft gisteravond Frau's telefoon te pakken gekregen, op KUT gegoogled en met veel interesse kut.com bekeken...
Ze schijnen ook een zeer uitgebreide sexuele voorlichting gehad te hebben op school
en wie mag het allemaal weer uitleggen? juist....
Ik had op gegeven moment een boek gehaald uit de bieb speciaal voor kinderen, omdat ik het te lang vond duren voor we voorlichting kregen in groep 8quote:Op woensdag 13 april 2011 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe, kinderen
toen ik 8 was bestond er nog geen internet, ik jatte stiekem het deel 'seksualiteit' uit mijn moeders vrouwenencyclopedie (ja, dat bestond) en ging dan vol verwondering de plaatjes bekijken op mijn zolderkamert
oh ja, die had ik ook... Plakboek 8+ heette dat!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had op gegeven moment een boek gehaald uit de bieb speciaal voor kinderen, omdat ik het te lang vond duren voor we voorlichting kregen in groep 8
Nja, die voorlichting was voornamelijk dat je lijf ging veranderen met alle verschillende vormen tieten enzo in een tekenfilmquote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, die had ik ook... Plakboek 8+ heette dat!
Ik vind groep 8 rijkelijk laat voor basis voorlichting. Was bij ons ook pas in groep 8. Okee, lessen condooms omdoen hoeft nog niet, maar kinderen mogen best weten van bloemetjes en bijtjes. Veel meisjes worden al ongesteld als ze tien jaar zijn, toch fijn als je weet waar het vandaan komt dan
dat is ook waar ik het over heb, seksuele voorlichting heeft niets met neuklessen, kama soetra of banaanfellatio te maken in mijn ogenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, die voorlichting was voornamelijk dat je lijf ging veranderen met alle verschillende vormen tieten enzo in een tekenfilm
niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar weten waarom bepaalde dingen gebeuren is toch wel fijn, zeker als het met je eigen lijf gebeurtzodat je weet dat menstruatie niet blauw is, zoals dat demonstratievocht wat ze in tv-reclames altijd over die maandverbanden uitgieten
Meer als dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, mensen die kunst maken met hun menstruatiebloed:!!
disclaimer
SPARENNNNquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb geld van mijn spaarspaarrekening naar m'n gewone rekening gestort, zodat ik al m'n spaargeld op één rekening kan gooien. En ik wil heel graag iets bestellen bij Asos wat nu eindelijk weer binnen is maar eigenlijk is mijn spaargeld daar niet voor bedoeld. Wat zal ik doen?
Ik kan ook het geld wat ik aan Asos uitgeef alsnog naar m'n spaarrekening storten zodra zorgtoeslag/stufi binnen is.......quote:
Je kan het ook pas kopen als je stufi binnen isquote:Op woensdag 13 april 2011 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan ook het geld wat ik aan Asos uitgeef alsnog naar m'n spaarrekening storten zodra zorgtoeslag/stufi binnen is.......
Ik heb er nog 3 liggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
nou koop het dan gewoon en dan straks niet mauwen als je geen geld heb voor brood
Ik ook, vergeet dat ding soms dagen uit mijn tas te halen. Vaak is de batterij dan ook ernstig leeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:24 schreef Inu het volgende:
Ik ben meestal nog steeds niet bereikbaar, laat hem regelmatig leeglopen
Ja, dan duurt het ff voor ie weer opstartquote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook, vergeet dat ding soms dagen uit mijn tas te halen. Vaak is de batterij dan ook ernstig leeg.
eendjes hebben het goed bij onsquote:
why en wat voor een?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja moet m'n camera ook nog op marktplaats/FOK! gooien. Goed dat je het zegt fuf
Omdat ik een nieuwe heb.quote:
te laat!quote:
zie aanbieding kwantumquote:
teken een rondje en zet er tekst in?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
potverdikkie, als ik tekst in een rondje wil zetten, hoe doe ik dat?
gekkiequote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gooi er 100 bij en je mag hem hebben, incl. tas. En SD kaart als ik die gefixt krijg.
WordArt?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
of nou ja. Ik wil een lijst maken, die ik in het rond wil uitprinten.
en ik kan geen voorbeeld vinden
Dat de tekst zeg maar als taartpuntjes over de cirkel verdeeld wordt
ah..gelukt!quote:
paint.netquote:
Prima, maar ik vroeg niet met welk programma, ik vroeg hoequote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
paint.net
photoshop
etc
ieder tekenprogramma wat met layers kan werken
door die prg te openen...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima, maar ik vroeg niet met welk programma, ik vroeg hoe
jezus SQ...heb je je hersenen uit je hoofd gehoest ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima, maar ik vroeg niet met welk programma, ik vroeg hoe
Doe ff normaalquote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezus SQ...heb je je hersenen uit je hoofd gehoest ofzo?
1. Start paint.net (of photoshop, maar dat is niet gratis).
2. Maak een neiuwe afbeelding in de juiste grote
3. Maak een nieuwe layer
4. voer tekst in
5. plaats layer op de juiste plek met de juiste hoek
6. Herhaal stap 3 t/m 5 tot je klaar bent.
Hoeraaaa daar heb ik niets aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef febster het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tudeerders-jaar.html![]()
*fles wijn open trekt*
doe maar weer dicht die fles, daar komt het juist door!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef febster het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tudeerders-jaar.html![]()
*fles wijn open trekt*
ik compenseerde het met eenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe ff normaal
dit is gewoon kei arbeidsintensief, vroeg me af of het niet wat simpeler en sneller kon.
idd...leer bier drinken...als een echte student...wijfquote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe maar weer dicht die fles, daar komt het juist door!
Whehehehequote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja maar toch! Als alles mee zit ben ik over 14 maanden klaarquote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het ook gewoon in Word doen. Je typt met WordArt en dan verschuif je alles...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe ff normaal
dit is gewoon kei arbeidsintensief, vroeg me af of het niet wat simpeler en sneller kon.
ja nee dus, dat gaat nietquote:Op woensdag 13 april 2011 14:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het ook gewoon in Word doen. Je typt met WordArt en dan verschuif je alles...
helemaal klaar voor een uitkering!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar toch! Als alles mee zit ben ik over 14 maanden klaar. 4 jaar HBO, plus 2 bestuursjaren erbij voor de prijs van 1
.
Hoe werkt het eigenlijk precies? Want ik wil een bestuursjaar doen en na m'n bachelor nog een jaar (niet verplichte) stagelopen, is dat dan +2 jaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar toch! Als alles mee zit ben ik over 14 maanden klaar. 4 jaar HBO, plus 2 bestuursjaren erbij voor de prijs van 1
.
Muziek uit de tijd dat jij nog een luier droegquote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
And I said heeeeeeeeeyeayeayea
Mijn zus heeft die CD al drie keer gekocht omdat ze hem zo vaak draait en hij steeds kapot ging.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Muziek uit de tijd dat jij nog een luier droeg
Hoe herkenbaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
And I said heeeeeeeeeyeayeayea
Hoe kom je aan 55 bloembakken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:46 schreef FUFR het volgende:
http://tuin-terras.marktp(...)c5d420edba8dc3054541
Bij FUFR kan je ook betalen in bloembakken.quote:
Ik ga er van trippen....quote:
die moest ik van iemand verkopen.quote:
nee, maar je brengt me op een idee.quote:
450 per maand?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, maar je brengt me op een idee.
trap je zus is uit dat hok, huur ik het
gast, das voor niks, leg effe alvast wat stroom aan..quote:
Oh, das me nogal een stap! Maar fijn voor derquote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze gaat bij haar nieuwe vriend in Roosendaal wonen.
MOOI!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze gaat bij haar nieuwe vriend in Roosendaal wonen.
hoezo? jij woont toch ook bij de winterschilder?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, das me nogal een stap! Maar fijn voor der
Goed plan.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aftertentamensparty al gepland.Yay.
FEESTJEEEEquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik denk dat ik eind juni/begin juli maar eens een feestje ga geven. Althans, als ik mijn afstuderen haal.![]()
Eerst nog even 2 maanden half dood gaan.quote:
Ja, maar niet een jaar (of hoe lang is het geleden?) nadat ik uit een serieuze relatie ben gekomen...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo? jij woont toch ook bij de winterschilder?
en je niet te moe bentquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik denk dat ik eind juni/begin juli maar eens een feestje ga geven. Althans, als ik mijn afstuderen haal.![]()
pluk de dag Inu, anders blijf je over...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar niet een jaar (of hoe lang is het geleden?) nadat ik uit een serieuze relatie ben gekomen...
Vriendin van ons gaat nu ook trouwen na een jaar daten...vind ik toch wel snel stiekem...
een jaar noem je toch hopelijk geen daten meer?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar niet een jaar (of hoe lang is het geleden?) nadat ik uit een serieuze relatie ben gekomen...
Vriendin van ons gaat nu ook trouwen na een jaar daten...vind ik toch wel snel stiekem...
Of je bent een jaar later alweer alleenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
pluk de dag Inu, anders blijf je over...
Nee, dan begin je idd net aan je relatie... En zij wonen ook anderhalf uur uit elkaar, dus het is ook niet alsof ze altijd bij elkaar zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een jaar noem je toch hopelijk geen daten meer?
Wat een bullcrapquote:Op woensdag 13 april 2011 16:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dan begin je idd net aan je relatie... En zij wonen ook anderhalf uur uit elkaar, dus het is ook niet alsof ze altijd bij elkaar zijn
Misschien ligt het idd ook wel aan je leeftijd, toen J. en ik een jaar bij elkaar waren was ik net 19, moest er toen niet aan denken om te gaan trouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een bullcrap
Dus bb en ik begonnen pas aan onze relatie toen we besloten te gaan samenwonen?
Vinnik ook. Samenwonen en trouwen hebben weinig consequenties, als je elkaar zat bent hoef je elkaar nooit meer te zien. Met kinderen zit je toch voor altijd aan elkaar vast...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Na een jaar trouwen / samenwonen: doen!
Na 2 maanden samen kinderen maken vind ik een ander verhaal, daar heb ik op de lange leste nog nooit iets goeds uit zien komen
Oh, maar die rammelen al sinds ik weet dat ik ze had hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat dat echt wel veel scheelt, dan sta je nog zo anders in het leven! En moet je jou nu eens zien, met je rammelende eierstokkies, voor hedendaagse begrippen ben je daar ook vroeg bij
ik ken bb nog steeds niet door en door... maar dat maakt het ook wel interessant vind ik. Als je er allebei aan toe bent, go for it!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar die rammelen al sinds ik weet dat ik ze had hoor![]()
Ik vond het alleen wel erg fijn dat ik J. al door en door kende voor we samen gingen wonen en dat gevoel lijkt me moeilijk te hebben na een jaar samen... maar ik heb alleen mn eigen ervaringen natuurlijk..
Ja, misschien ook wel idd... Hoop alleen dat het voor mij niet meer nodig isquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken bb nog steeds niet door en door... maar dat maakt het ook wel interessant vind ik. Als je er allebei aan toe bent, go for it!
Koud zaad op je kinquote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef FUFR het volgende:
afstand is geen bezwaar, zaad kun je ook per post opsturen en op de webcam op oe bakkes smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |