Kyuss (Lives), Pennywise, Agnostic Frontquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:36 schreef Inu het volgende:
Dour is idd echt ontzettend smerigWij hadden een auto, dus dan reden we overdag vaak ff naar een stadje om gewoon ook een fatsoenlijke wc te hebben
En de douches waren koud, al was het met dat warme weer wel goed te doen, maar je kreeg water door aan een touw te trekken waardoor het klepje openging boven je hoofd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:48 schreef FUFR het volgende:
die waar we geen elliptische aanval van kregen
ik niet, ik moest door de regen van de parking naar kantoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow wtf regen. Was al bijna vergeten dat dat bestond.
hai!quote:
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ziekjes?!![]()
Ik zou zo kunnen slapen maar ik moet naar de therapeut!
Geen idee hoe lang nog! 10 cm kleiner geworden inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja
(eindelijk erkenning voor mijn zieligzijnheid)
Hoe lang hou je therapie?
Meet je es op, ben je kleiner geworden door die wervel?
10mm bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang nog! 10 cm kleiner geworden inderdaad!
mee maar dan wordt het wel heel ideaal in andere situatiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Veel he! Moet niet te vaak gebeuren anders blijft er niks over!
Ze zijn er nog welquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef ArTiC het volgende:
Als je 10 cm kleiner bent dan is er gewoon een wervel (of 2) weg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
mee maar dan wordt het wel heel ideaal in andere situaties
Je bent toch geen 10cm kleiner gek...quote:
omg....quote:
PI PI PI!quote:
niet in Chromequote:
Ja moet je ook doen! Anders heeft de post geen emotionele waarde.quote:
Your musical compatibility with murp1982 is VERY LOWquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with murp1982 is LOW
Music you have in common includes Moby, Darude, Anouk, Lady Gaga and Jamie Cullum.
tijden gelden dat ik iets met dat last.fm gedaan hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with murp1982 is LOW
Music you have in common includes Moby, Darude, Anouk, Lady Gaga and Jamie Cullum.
quote:
dat wordt ongewassen seks op Dourquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with dartic is VERY HIGH
Music you have in common includes Adele, Pearl Jam, The Prodigy, Lily Allen and Metallica.
Ja da's te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:34 schreef murp het volgende:
[..]
tijden gelden dat ik iets met dat last.fm gedaan heb
Lady GaGaquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef FUFR het volgende:
mensen die fan zijn van Lady Gaga, die lach ik uit
HAHAHAHAHA
wtf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Your musical compatibility with dartic is VERY HIGH
Music you have in common includes Adele, Pearl Jam, The Prodigy, Lily Allen and Metallica.
maarja, zoveel muziek luister ik ook weer niet online of op de pcquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja da's te zien.Ik heb het gewoon standaard aanstaan, wel leuk om te zien wat ik luister en hoe mijn smaak is veranderd gedurende de afgelopen twee (?) jaar.
Brede muzieksmaak. Heel breed.quote:
Ja boeiend, ik vind d'r muziek gewoon chill als ik zin heb om mee te zingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:39 schreef FUFR het volgende:
kom op mexi, herken commercie als het voor je neus staat..
ik ben jaloersquote:
lol. nee.quote:
ik wil ook!quote:
Dat Loud album is dan ook wel ernstig dik! Ben verslaafd geweest aan 'Man Down', heerlijk nr!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Brede muzieksmaak. Heel breed.Ga ook naar Rihanna in november.
[..]
Ja boeiend, ik vind d'r muziek gewoon chill als ik zin heb om mee te zingen.
Nee, dan moet ze nog een paar keer van de trap vallen om 20cm in te krimpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
I, hebhetniet over uiterlijk he!
Tot straks
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dan moet ze nog een paar keer van de trap vallen om 20cm in te krimpen.
Alleen vanwege PI's?quote:
mwah, ik moch niet op m'n werk komen als ik nog niet goed opgeknapt was. Okee, dan niet!quote:
Vakansie!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ik moch niet op m'n werk komen als ik nog niet goed opgeknapt was. Okee, dan niet!
Hoe is het gesprek gister gegaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ik moch niet op m'n werk komen als ik nog niet goed opgeknapt was. Okee, dan niet!
Had ik al gepost d8 ik, maar: gesprek ging wel, was met baas en mijn buddy, de druk is wat van de ketel af en ik besef me wederom hoe hard ik een andere baan nodig hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe is het gesprek gister gegaan?
Nee, heb mijn slaap toch echt wel nodig hoor, ben niet het type wat thuis blijft zitten als ze zich gewoon goed voeltquote:
Oh kan best, ik lees niet alles terug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ik al gepost d8 ik, maar: gesprek ging wel, was met baas en mijn buddy, de druk is wat van de ketel af en ik besef me wederom hoe hard ik een andere baan nodig heb
de ambitie op een carriere binnen die afdeling had ik een tijdje terug al laten varen, nu gaat het er vooral om dat de laatste maanden nog gewoon gezellig en leuk zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh kan best, ik lees niet alles terug.![]()
Niet echt een vooruitgang dus?
18 jarigenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft je baas d'r fouten al toegegeven?
wehehehehe nee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft je baas d'r fouten al toegegeven?
moet je maar kleren dragenquote:
Dus je hebt goed kunnen studeren?quote:
Jaquote:
knoflook gehad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Levitation het volgende:
pffffff...
zo dat moest ik even kwijt.
*stop in mond stopt*quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Levitation het volgende:
pffffff...
Wat is de reden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Levitation het volgende:
pffffff...
Lekker scootertje huren en dan kan je het hele eiland zien. Waar zit het hotel? Toch niet in het zuiden he? met al die kutengelsen?quote:
Vertrekdatum?quote:
Boh nee, de auto is inclusiefquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
Lekker scootertje huren en dan kan je het hele eiland zien. Waar zit het hotel? Toch niet in het zuiden he? met al die kutengelsen?
Tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Philips Nederland, Eindhoven
Eindhoven de gekste
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boh nee, de auto is inclusiefEn we hebben bij Eliza geboekt, dus maak me weinig zorgen over zulks volk
http://www.elizawashere.n(...)o/kommeno_villas.htm
Oosten
Houdoequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dank oe wel
Ik ga slapen, trusten.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Check deze nog even
[ link | afbeelding ]
[4/365]
ja he? Ben very benieuwd! Waar gingen jullie nou heen, kusadasi?quote:
Bodrumquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he? Ben very benieuwd! Waar gingen jullie nou heen, kusadasi?
Mexicano, de phlipsfoto is wel tof. Hoofdgebouw is stukken fotogenieker dan het onze
Danku! Het is best mooi daar 's avondsquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he? Ben very benieuwd! Waar gingen jullie nou heen, kusadasi?
Mexicano, de phlipsfoto is wel tof. Hoofdgebouw is stukken fotogenieker dan het onze
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
bodrum? Is dat niet toeristen galore, of valt dat wel mee?
Eigenlijk was het de bedoeling om een stedentrip te doen eind mei, maar dat lijkt ons niet zo verstandig met w dr rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
ziet er netjes uit
en all-in is ideaal als je voor lammen en zuipen gaat
En om nou een stedentrip in Eindhoven of Tilburg te doen is ook weer zowat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de bedoeling om een stedentrip te doen eind mei, maar dat lijkt ons niet zo verstandig met w dr rug.
Hoezo? Dat doen we al jaren in het voorjaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
na-aperts!
nee, kun je beter een jaartje mee wachten dan
nie happe nie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat doen we al jaren in het voorjaar.
Dat doen we eind juli. Een paar steden in nl per week.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
En om nou een stedentrip in Eindhoven of Tilburg te doen is ook weer zowat...
Ze kan best trappen lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
coltz, die site zegt wel dat het hotel door alle trappetjes niet geschikt is voor invaliden...
City hoppen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doen we eind juli. Een paar steden in nl per week.
jeuk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
City hoppen!
Oftewel lekker weg in eigen land!
Gewoon gaan liggen op bed werkt niet nee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
je kan 's avonds niet meer in slaap komen...
Slapen lukt mij altijd. Wakker worden om 4 uur en niet meer kunnen slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
je kan 's avonds niet meer in slaap komen...
jij ruikt aan slipjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Check deze nog even
[ link | afbeelding ]
[4/365]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |