Had laatst toch wel paar keer wat uurtjes gegamedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tijdens dat half uurtje dat jij 's middags achter de xbox zit?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh kijk, hij speelt ook crysis! Leuk man! Jeetje! Grut miena! Tjonge! Wauw! Mozes kriebel!
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren weer ff gespeeld maar, hoe kan het dat je 4 groene streepjes hebt maar toch maar 2 kogels van de 10 hitmarkers geven? waarom?
Download socom 4 multiplayer beta, misschien vind je het wat.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren weer ff gespeeld maar, hoe kan het dat je 4 groene streepjes hebt maar toch maar 2 kogels van de 10 hitmarkers geven? waarom?
Ik zie je net klagen over SOCOM 4?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Download socom 4 multiplayer beta, misschien vind je het wat.
Gister best fun mee gehad, ohne lag...
Bij jou ligt het toch ook altijd aan het spel?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef KoningStoma het volgende:
En dat ligt natuurlijk niet aan jouw internetverbinding en daar kan je verder niets aan doen etc...
Misschien is het wel mijn internetverbinding maar WTFquote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef KoningStoma het volgende:
En dat ligt natuurlijk niet aan jouw internetverbinding en daar kan je verder niets aan doen etc...
klagen?quote:
Als dat de conclusie is die jij uit mijn uitspraken trekt, dan ben ik misschien niet duidelijk geweest.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij jou ligt het toch ook altijd aan het spel?
Ik heb een keer een virus gehad die mijn ping overal verneukte. Ik kon wel redelijk snel downloaden, maar gamen kon niet. Als m'n laptop uitstond kon ik weer gewoon gamen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Misschien is het wel mijn internetverbinding maar WTF![]()
Router van 150 euro, er is niemand anders die thuis gebruik maakt van internet behalve ik dan met deze ouwe gare kut pc omdat mijn laptop gerepareerd moet worden.
We hebben zelfs een tijd terug een snellere internetverbinding van Ziggo gekregen.
Claymores verdwijnen pas als de enemy spawntquote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Al een paar dagen lang kan ik niet 1 potje fatsoenlijk spelen door tering lag, met vlagen dat de connectie normaal is win ik wel maar dit is toch gewoon niet normaal!
En de persoon die de claymore plaatst schiet ik eerst neer en dan vervolgens loop ik nog steeds in zijn claymore GVD.
Ik heb altijd 4 streepjes maar wanneer ik een vijand tegenkom of het word druk dan schiet ie terug naar 1 streepje voor een seconde ofzo waardoor die tering lag komt.
kzag dat je ook s2 gespeeld hebtquote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die klagen over lag en verbindingen maar die eigenlijk gewoon kankerslecht zijn.
Oke, verkeerd gelezen. S2 nooit gespeeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef BzP het volgende:
[..]
klagen?
Ik zei dat niks de nostalgie van s2 kan overtreffen...
Socom 4 is leuk om te spelen, maar het geeft niet het socom gevoel van de ps2....
TROLOLOLOL AHAHA!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die klagen over lag en verbindingen maar die eigenlijk gewoon kankerslecht zijn.
Niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:03 schreef Michhas het volgende:
MW2 met zijn allen gisteren was toch wel supervet
Eerste potje binnen 2 minuten nukenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:03 schreef Michhas het volgende:
MW2 met zijn allen gisteren was toch wel supervet
1e potje samen met sommy ineens in een totaal andere game zittenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste potje binnen 2 minuten nuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |