anytimequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef Parvus het volgende:
Dankzij BzP begrijp ik 'zinloos geweld' ineens helemaal.
Toevallig welquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
BzP, heet jij toevallig Tristan van je voornaam?
Ho ho ho kleine correctie ik ben geboren in Amsterdam maar ben op jonge leeftijd verhuisd naar dit gatquote:
Probeer het maar goed te praten jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho ho ho kleine correctie ik ben geboren in Amsterdam maar ben op jonge leeftijd verhuisd naar dit gat!
Waarom verhuizen je ouders naar Duitsland.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho ho ho kleine correctie ik ben geboren in Amsterdam maar ben op jonge leeftijd verhuisd naar dit gat!
Na mijn vakantie ga ik samen wonen in Amsterdam met mijn vriendinquote:
Pa kon hier een betere baan krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom verhuizen je ouders naar Duitsland.
El Presadorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Continu "Connection Interrupted" en als ik op select druk dan zie ik dat ik 4 streepjes heb.![]()
[ELPRESADOR] LOOK AT THIS SHIT, WHAT THE FUCK IS THIS SHIT [/ELPRESADOR]
I know, alleen hoe die scheld omdat ie nooit op zijn radar kijkt en dan word neergeschoten is grappigquote:
Precies, iedereen die hem neerschiet of stabbed of flasht is gelijk een pussy, ook als ze gewoon beter zijn dan hemquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
I know, alleen hoe die scheld omdat ie nooit op zijn radar kijkt en dan word neergeschoten is grappigIk ben maar gewoon tv gaan kijken want het spel is onspeelbaar.
Als je een grappige commentator zoekt moet je Xpert Thief even checken, die dude is echt hilarischquote:
Onlyusemeblade is de enige ekte baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je een grappige commentator zoekt moet je Xpert Thief even checken, die dude is echt hilarisch
Waarom lieg je Stef.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onlyusemeblade is de enige ekte baas
Nee Stef, ik wil het niet horen. Excuses, excuses en nog meer excuses!quote:
Ik weet niet man te veel vrije tijd denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee Stef, ik wil het niet horen. Excuses, excuses en nog meer excuses!
Ik vroeg: Waarom lieg je Stef?!
Tsss. Zwakkeling.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet man te veel vrije tijd denk ik
Oh kijk, hij speelt ook crysis! Leuk man! Jeetje! Grut miena! Tjonge! Wauw! Mozes kriebel!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je een grappige commentator zoekt moet je Xpert Thief even checken, die dude is echt hilarisch
Tijdens dat half uurtje dat jij 's middags achter de xbox zit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis je ook gewoon tijdens die middag game uren sinds je weer werkt man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |