Krijg je niet!quote:
Ik sop er weer vandoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Krijg je niet!
Menstrueer je weg, vrouwmensch!
Een slakkenspoor achterlatend?quote:
Sedrig ja. Ik vond hem wel erg erg ERG vrouwelijk dansenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij The Ultimate Dance Battle (die titel) waren wel een paar mooie solo's zeg
. Van die een-na-laatste jongen (Sedrig?)
.
en ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Overigens waren we het er allemaal wel over eens dat je er bij had moeten liggen afgelopen zondag! Eefje, Rik, Sandra, ik. Alleen Nadia kent je nog niet geloof ik. Wel? *denk denk denk denk*
Maar goed, hopelijk komen er nog wel zonnige zondagen waarbij we met druifjes en knullen in het park kunnen loungen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Krijg je niet!
Menstrueer je weg, vrouwmensch!
Ik heb het niet gezien, maar maak me blij en zeg dat Stefano niet gekozen is aubquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sedrig ja. Ik vond hem wel erg erg ERG vrouwelijk dansen![]()
Mooi, dat wel. Maar ben benieuwd hoe ie als partner zal zijn.
Dat commentaar kreeg Stefano altijd al, en Sedrig was NOG vrouwelijker.
Vind het concept echt heel leuk trouwens
Helaas. Kan je niet blijmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar maak me blij en zeg dat Stefano niet gekozen is aub
Dat zei iemand me zondag ook ja, denkende dat ik in het ESF geinteresseerd wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
wat las ik nou Tv komt Dana international terug op het SF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Ang3l het volgende:
"Hallo jongens, morgen is er training om 19:30 voor Moulin Rouge".
Soms word ik zo SCHIJTziek van die gedachtes dat je altijd maar klaar moet staan op commando, en dan ook nog eens last minuteKom daar gvd dan eerder mee!!!
Misschien moet je er mee stoppen, als het een te grote lichamelijke en geestelijke belasting voor je is. Je bent immers ook de jongste niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Soms word ik zo SCHIJTziek van die gedachtes dat je altijd maar klaar moet staan op commando, en dan ook nog eens last minuteKom daar gvd dan eerder mee!!!
Dat is wel heul frustie inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Wat voel ik een valsheid in de lucht de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je er mee stoppen, als het een te grote lichamelijke en geestelijke belasting voor je is. Je bent immers ook de jongste niet meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je er mee stoppen, als het een te grote lichamelijke en geestelijke belasting voor je is. Je bent immers ook de jongste niet meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voel ik een valsheid in de lucht de laatste tijd.
Hij ging en gaat er altijd vanuit dat je alles maar aan de kant zet voor dans. Trainingen, optredens etc worden echt vaak pas 1 à 2 dagen van te voren aangekondigd. En dan de toon... niet "Kunnen jullie..."... nee... "Er is training dan.". Het wordt er gewoon ingeragd en vervolgens verwacht dta je kunt. ..... en daarna klagen dat er steeds maar zo weinig op komen dagen bij trainingen en shows. Ja PLAN dan gvd ook eens een keer iets langer van te voren!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is wel heul frustie inderdaad
Ik hap altijd. Op en top carnivoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hè, ik wilde kijken of-ie zou happen.
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
wat las ik nou Tv komt Dana international terug op het SF?
beledigd zijn vanwege een ESF insinuatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Met een hiphopteam van jongens meedoen aan een lokale musical voor de TUE in het parktheater vs kwijlen op een internationaal "liedjes"festival wat bol staat van glitters, gays en goud (ik bedoel, gaat het nog om de liedjes?) ....quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
beledigd zijn vanwege een ESF insinuatie
maar dan wel "moulin rouge" dansen
Mwoah.. met een All-boy team een musical dansen klinkt ook gay.. Moulin rouge zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hiphopteam van jongens meedoen aan een lokale musical voor de TUE in het parktheater vs kwijlen op een internationaal "liedjes"festival wat bol staat van glitters, gays en goud (ik bedoel, gaat het nog om de liedjes?) ....
Het Songfestival gaat de laatste twee jaar al wel weer om de liedjes en niet zozeer meer om de kermis erom heenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hiphopteam van jongens meedoen aan een lokale musical voor de TUE in het parktheater vs kwijlen op een internationaal "liedjes"festival wat bol staat van glitters, gays en goud (ik bedoel, gaat het nog om de liedjes?) ....
Ik ga er niet eens meer aan happen. Ik verander ff in een herbivoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Mwoah.. met een All-boy team een musical dansen klinkt ook gay.. Moulin rouge zeker
Volgens mij hebben Keizerpinguin en broer dat wel een gedanst
Je zit echt omhoog, he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Ang3l het volgende:
ARGH! De nieuwe vriend van een vriendin/kennis van me is echt annoyingly knap!
En als ik dat zeg over een blonde jongen... dan bedoel ik echt annoyingly knap!
Move over bitch!
Lentekriebels dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Eigenlijk niet
Als ik echt omhoog zou zitten zou ik wel gewoon seks hebben.
Ook amper gebrek aanquote:
Ik had ook liever gezien dat het station 5 jaar dicht was gegaan jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer op de terugweg uit Rotterdam. Het station hier blijft een nare bouwput.
Volgende week gewoon weer gaan kijken, dan ga ik wél mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog lopen cruisen in het euromastpark, maar het was er leeg.
Ik zeg heel neutraal geen namen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Vlarp het volgende:
Fijn dat mijn naam ook genoemd wordt in dat goede gezelschap
S O D E T U !quote:
ahum...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Mwoah.. met een All-boy team een musical dansen klinkt ook gay.. Moulin rouge zeker
Volgens mij hebben Keizerpinguin en broer dat wel een gedanst
Alleen het station? Waarom niet de hele stad?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat het station 5 jaar dicht was gegaan ja
En wie niet horen wil moet dat maar voelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
We weten allemaal al lang dat jij liever achter staat.
Ik denk dan aan zoiets.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
We weten allemaal al lang dat jij liever achter staat.
Als ik ga zwemmen (zoals vanavond) dan maakt mijn G_L wat meer eten, vaak iets makkelijks als pasta. En als ik dan hongerig thuis kom na het zwemmen, dan eet ik eerst (opgewarmde) pasta. Om te voorkomen dat ik ga snaaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Het erge aan dansles van 21 tot 22 is dat je na kletsen en douchen pas laat klaar bent... en ik dan altijd honger heb.... en dus om half 12 nog chips zit te vreten, wat ei'k heul nie goed is zo laat nog
Wat zou ze wereld er dan mooi uitzien.quote:
That's beside the point. Ik had ook kunnen typen:quote:
Maar dan zou ik liegen.quote:Als ik ga zwemmen (zoals vanavond) dan maak ik wat meer eten, vaak iets makkelijks als pasta. En als ik dan hongerig thuis kom na het zwemmen, dan eet ik eerst (opgewarmde) pasta. Om te voorkomen dat ik ga snaaien.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan nog, G_E, hadden we allemaal maar een G_L. Dat ie extra voedsel maakt is ook wel beside the point.
Egoïst, ik eis het recht op een G_Lquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Hoewel de wereld ook een stuk saaier zou zijn, als iedereen maar een G_L heeft.
Niemand houdt je tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Egoïst, ik eis het recht op een G_L
Extra voedsel om 23:30 is nog steeds niet goed hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan nog, G_E, hadden we allemaal maar een G_L. Dat ie extra voedsel maakt is ook wel beside the point.
I am my own worst enemyquote:
Kan geen kwaad hoor. Je vertering gaat wel op een laag pitje, maar je hebt ook dubbel zo lang om je eten te verteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Extra voedsel om 23:30 is nog steeds niet goed hoorG_L of geen G_L
Je was in Rotterdam en kwam niet eens langs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer op de terugweg uit Rotterdam. Het station hier blijft een nare bouwput.
Is het een fabeltje dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan geen kwaad hoor. Je vertering gaat wel op een laag pitje, maar je hebt ook dubbel zo lang om je eten te verteren.
Brintaquote:Op woensdag 13 april 2011 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het een fabeltje dan?
(Omdat de sporttherapeut ook zei dat als ik aan wilde komen ik voor het slapengaan brinta moest eten, met suiker)
Ik lust het wel, maar mijn maag kreeg er ruzie meequote:
Hebben...allebeiquote:
Yup, heeft de consumentenbond (geloof ik?) onderzoek naar gedaan. Is me altijd bijgebleven, toen ik dat las.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het een fabeltje dan?
(Omdat de sporttherapeut ook zei dat als ik aan wilde komen ik voor het slapengaan brinta moest eten, met suiker)
Ja, voor ademhalen en het op temperatuur houden van je lichaam etc. heb je natuurlijk ook energie nodig. Je verbruikt bijna net zoveel als tijdens het TV kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het een fabeltje dan?
Ik wilde een wolvenshirt!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
?had ik net voor jou gekocht
Maakt de verzameling compleet.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Past goed bij je Justin Bieber cd
die cd ook nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maakt de verzameling compleet.
Je begint al op mij te lijkenquote:
Van die leuke "rock"band shirtjes zoals Sonata Arctica, After Forever en Within Temptation?quote:
Het is een zwaar gedateerde discodreun... Diva was destijds een stukje beterquote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef keizerpinguin het volgende:
Ze doet inderdaad weer mee voor Israel, zijn ze weer lekker politiek correct bezig!
Hoeveel woorden en wat is je budget?quote:
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 13 april 2011 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Budget? Ik denk dat ie wil dat je het gratis leest hoor
budget is 0,- en het aantal woorden is ongeveer 4000quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeveel woorden en wat is je budget?
4000 is nog wel te doen, stuur maar op.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
budget is 0,- en het aantal woorden is ongeveer 4000
ik zoek naar een ouderwetse vriendendienst
Erg grappig dat je DIE plaatst van Artistry, want ik had hem echt net gezien en dacht meteen "Wat een lelijke billen". Dus nu kan ik lekker commentaar gevenquote:
Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik denk gewoon "goh, grappige foto, leuke billen". Jij hebt meteen kritiek.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg grappig dat je DIE plaatst van Artistry, want ik had hem echt net gezien en dacht meteen "Wat een lelijke billen". Dus nu kan ik lekker commentaar geven
En ik doel voornamelijk op de 2e van links. Of eigenlijk alleen op de 2e van links.
Ik keek... zag meteen de halfhangende te witte roodvlekkerige putterige billen van de tweede en dacht "gadverdamme". Daarna keek ik naar de rest en dacht: Mja, wel oké. Links is wel echt zo'n mini-kontjequote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik denk gewoon "goh, grappige foto, leuke billen". Jij hebt meteen kritiek.
Zo te zien houdt de tweede van links zijn billen samengeknepen, misschien van de spanning, hij staat er minder ontspannen bij..Maar lelijk? Nee.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik keek... zag meteen de halfhangende te witte roodvlekkerige putterige billen van de tweede en dacht "gadverdamme". Daarna keek ik naar de rest en dacht: Mja, wel oké. Links is wel echt zo'n mini-kontje
Verder zie ik niet wat er zo grappig aan de foto is. It's been done before (and better) like 10.000 times.
hoe?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
4000 is nog wel te doen, stuur maar op.
Nope, ik was de liefheid zelve en zei nooit iets.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l was volgens mij vroeger zo'n soort ventje:
Je bedoelt dat je pik te duidelijk zichtbaar is?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope, ik was de liefheid zelve en zei nooit iets.
Komt er nu allemaal uit
Om maar ff aan het mopperen te blijven: Ik haaaat het dat van die sweatpants zo aftekenenOp foto's niet erg
bij de andere dansers ook niet erg
maar bij mezelf....
Ik zit de hele tijd te tucken onderhand1 (ja, wondy, Rupaul
)
Zal ik Raja's gaff voor je kopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope, ik was de liefheid zelve en zei nooit iets.
Komt er nu allemaal uit
Om maar ff aan het mopperen te blijven: Ik haaaat het dat van die sweatpants zo aftekenenOp foto's niet erg
bij de andere dansers ook niet erg
maar bij mezelf....
Ik zit de hele tijd te tucken onderhand1 (ja, wondy, Rupaul
)
Natuurlijk. Stel valse nichten hierquote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef Great.Expectations het volgende:
En dan krijg commentaar op mijn balkonfoto.
Wat een lelijk behang.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Great.Expectations het volgende:
Eentje van Corbin Fisher?
[ afbeelding ]
Jahquote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je pik te duidelijk zichtbaar is?
Die vind ik al beterquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is typisch Amerikaans lelijk.
Mijn bum doet zeerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
http://artistryofmale.blogspot.com/search/label/Bums
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Mja. Oke. maar ik vind het een beetje... mja... stomquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar een bulge hoort gewoon, vind ik.
Maar wat draag je er dan onder? (gewoon serieus bedoelde vraag?)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Oke. maar ik vind het een beetje... mja... stomzo PLOEP!
Het valt zo opIk zit echt de hele tijd (als niemand ff kijkt) dat ding goed te leggen
Strakke boxer, die ik dan gewoon maar wat hoger optrek dan normaalquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar wat draag je er dan onder? (gewoon serieus bedoelde vraag?)
Of misschien, hoe zal ik het zeggen, dat de natuurlijke rusthouding iets uitmaakt. Of-ie hangt of meer staat.
Meer, meer!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Strakke boxer, die ik dan gewoon maar wat hoger optrek dan normaal
Anders "hangt" het zegmaar in het ondergoed en met een soepel vallende (sweatstof) broek zie je dus alles zitten.
Spijkerbroek is een bulge niet erg. Sweatpants valt het dubbel zo hard op
He wat lekker plastisch visuele weer allemaal
Hmmz... Ik heb daar nooit last van. Ook niet bij een zwembroek.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders "hangt" het zegmaar in het ondergoed en met een soepel vallende (sweatstof) broek zie je dus alles zitten.
Je moet een hele strakke slip aantrekken johquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap gewoon ineens het nut van een jockstrapquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet een hele strakke slip aantrekken joh
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap gewoon ineens het nut van een jockstrap
Of heb je last van een erectie? Dan kun je beter duct tape gebruiken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap gewoon ineens het nut van een jockstrap
Auw...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of heb je last van een erectie? Dan kun je beter duct tape gebruiken.
Ja, maar dan zit het allemala wal platter en strakker tegen je lijf aan zegmaar. Dat huppelt ook fijner dan zo wiebel wiebel slinger shakequote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is wel zo. Hoewel je dan ook nog best een bobbel kunt hebben.
Uh. Nee. Daar werk ik dan iets te hard voor en het doet allemaal iets te veel zeer om daar last van te krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of heb je last van een erectie? Dan kun je beter duct tape gebruiken.
Ligt eraan wat voor jockstrap het is. Veel zijn ook gemaakt om met een cup te dragen, dus die pouches zijn wat ruimer, dan slingert het alsnog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan zit het allemala wal platter en strakker tegen je lijf aan zegmaar. Dat huppelt ook fijner dan zo wiebel wiebel slinger shake
Dan een dansstring voor balletquote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jockstrap het is. Veel zijn ook gemaakt om met een cup te dragen, dus die pouches zijn wat ruimer, dan slingert het alsnog.
Je kunt 'm ook aan Wonderer doneren.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan een dansstring voor ballet
Neh. Het gaat allemaal wel. Zit meer in m'n hoofd. Dat ik in de spiegel kijk en denk "Goddammit, je ziet het zitten". Wat logisch is want ik ben ene jongen. maar ik vind het gênant
Nou we zijn nogal aan elkaar gehechtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook aan Wonderer doneren.
Geeft ie soms kopjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou we zijn nogal aan elkaar gehecht
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook aan Wonderer doneren.
Ik wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zal niet om een foto vragen.
Ja, op zich vind ik het ook sexy, maar ik zie mannen dus heel vaak ook gewoon met hun broek onder de heupen rondlopen, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat schijnt sexy te zijn. Ik vind het wel mooi dat je de heupen dan ziet, maar zo'n dot haar er bovenuit hoeft voor mij niet. Maar liever zo laag dan tot aan je navel opgetrokken.
quote:
Het lijkt de campingdisco welquote:
Als ik dat probeer, gaan mijn sokken altijd heeft onprettig strak zitten rond mijn tenenquote:
Erg jaren 80!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over dat naveltruitje.
Dat vind ik dan wel weer erg tofquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over dat naveltruitje.
Ik vind het echt vreselijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer erg tofNiet per se een afgeknipte wifebeater, maar een echte.
Heb jij niet onderhand een hele fust ipv een sixpackje?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Even twee glazen water naar binnen werken hoor
Ziet het er nog steeds uit alsof ik een six pack heb?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij niet onderhand een hele fust ipv een sixpackje?
Met als dat gehips heb je die vast in je koelkast staanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ziet het er nog steeds uit alsof ik een six pack heb?
Dat vraag ik juist aan jouquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ziet het er nog steeds uit alsof ik een six pack heb?
Nee, er is geen bier in huis (of op het balkon)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Met als dat gehips heb je die vast in je koelkast staan
Een fustjequote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vraag ik juist aan jou
Met al dat biergezuip moet dat toch onderhand een fust zijn!
Zo'n perfect draft?quote:
echt!?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, toch wil ik wel een keer mee op stap in Rotterdam hoor.
Je wilt hem IRL zien hipsen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, toch wil ik wel een keer mee op stap in Rotterdam hoor.
In zijn natuurlijke habitat. Dan zit ik in een hoekje met een kladblokje aantekeningen te maken en te schetsen.quote:
Met Peri is dat sowieso leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dan weet je dat, dat ik heus niet zo anti-Rotterdam ben als dat ik soms overkom. Sowieso had ik het er met PeRi al over afgelopen dinsdag dat ze ook in Rotterdam op stap wil naar homokroegen.
Ben je een kloon van Stroekie?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In zijn natuurlijke habitat. Dan zit ik in een hoekje met een kladblokje aantekeningen te maken en te schetsen.
Stroekie heeft geen aantekeningenblok nodigquote:
Was dat waar we aan het eind heen waren gegaan of die van het begin?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg!
De Regenboog is gewoon een hardstikke leuke, gezellige, gemoedelijke kroeg hoor
Huh?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat waar we aan het eind heen waren gegaan of die van het begin?
Geen VPLquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Euh... Ik heb gedoucht en lounge nu in sweatpants.
Toen.quote:
Visible penis line.quote:
Dat was de Strano. Regenboog zijn we volgens mij niet geweest. Regenboog is een soort skihut op zaterdag, zagt dat je iets?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen.
Toen CDP ook in R'dam was. En Kirby Stefan dinges.... Deceit! Die was ook ergens.
Ah zo..quote:
Nee, die mogen ook wel meteen naar mijn inbox hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ah zo..Nee, het is ook geen erg scherpe foto's, en ik ben nog net verstandig genoeg om geen ehm... tent-foto's te posten.
Ik heb ze niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, die mogen ook wel meteen naar mijn inbox hoor
Nou, doe daar dan eens wat aan. De broek heb je al aan, een tentstok lijkt me ook niet al te lastig...quote:
Da's weird...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een ongenode gast in m'n keel.1 amandel is teruggegroeid.
Neuh, dat kan gewoon. Gebeurt wel vaker.quote:
Jahquote:Op donderdag 14 april 2011 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar had je het laatst al over. Dat dat misschien gebeurd was ofzo
.
Jij wonderkind.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:54 schreef Ang3l het volgende:
en nu voel ik me ineens heel elitair G_E.
"Als je het maar begrijpt".quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef wonderer het volgende:
Ik zag net hoe iemand "illegal" als "eligle" spelde ...
Nou, ik snapte puur door de context wat het moest betekenen...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Als je het maar begrijpt".
http://www.volkskrant.nl/(...)t-nog-geld-ook.dhtml
Dat ik liever in mijn eigen moderne rustige huisarts-wachtkamer op de Lichtstraat zit dan tussen de gillende rochelende mensen in de wachtkamer bij Gestel-Midden. Vond het ineens typisch G_Equote:
maak je tog nie zo druk da maak tog hemaal nie uit je wisd tog wa er stont.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:45 schreef wonderer het volgende:
Ik zag net hoe iemand "illegal" als "eligle" spelde ...
Is die niet uit een film?quote:
Geen idee, kwam 'm gewoon ergens tegen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet uit een film?
Hij komt me zo bekend voor!
Volgens mij is het een screenshot uit een gay short film. Daar heb ik er een hele berg van op de pc staan. Jammer dat de namen van die verzamelingen altijd erg dom zijn (boxer shorts of boystories en zo) zodat het doet vermoeden dat het softporn gay verhalen zijn, maar het zijn vaak hele mooie korte arthouserige gayfilmsquote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, kwam 'm gewoon ergens tegen.
Ik ga altijd naar het Kastelenplein.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik liever in mijn eigen moderne rustige huisarts-wachtkamer op de Lichtstraat zit dan tussen de gillende rochelende mensen in de wachtkamer bij Gestel-Midden. Vond het ineens typisch G_E
Ik moest meteen denken aan Starcrossed, een korte film over twee broers die een relatie met elkaar hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die niet uit een film?
Hij komt me zo bekend voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."Atb is lief, groetjes Peri."
Wist de titel niet, maar deze kwam ook bij mij naar bovenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Starcrossed, een korte film over twee broers die een relatie met elkaar hebben en vervolgens zelfmoord plegen.
Boys Briefs en Boys On Film.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is het een screenshot uit een gay short film. Daar heb ik er een hele berg van op de pc staan. Jammer dat de namen van die verzamelingen altijd erg dom zijn (boxer shorts of boystories en zo) zodat het doet vermoeden dat het softporn gay verhalen zijn, maar het zijn vaak hele mooie korte arthouserige gayfilms
Als die dingen niet zo duur waren, had ik er een gekocht van de winter.quote:
Misschien hebben ze ook wel een gebreide onderbroek.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als die dingen niet zo duur waren, had ik er een gekocht van de winter.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Starcrossed, een korte film over twee broers die een relatie met elkaar hebbenIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..maar dat is ie niet.
Volgens mij kijken wij dezelfde short films
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lichtstraat is toch veel dichterbij? Is in 1 van de jonkheren. Alleen die heeft hele rare bezoektijden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar het Kastelenplein.
Tussen de rochelende bejaarden idd.
Ik zit zo'n beetje mijn hele leven al bij die op het Kastelenplein, de afstand maakt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lichtstraat is toch veel dichterbij? Is in 1 van de jonkheren. Alleen die heeft hele rare bezoektijden.
Dat komt omdat je van karakter al ZO vroeg oud was dat moeder natuur dacht "Dat lichaam kan wel ff wachten"quote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
30 jaar geleden, Jezus, wat word ik oud.
Maar ik ben niet kaal, niet grijs, niet dik en heb geen rimpels.
Daar kun jij helemaal niet over oordelen, meneer het-is-niet-goed-of-het-deugt-niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt omdat je van karakter al ZO vroeg oud was dat moeder natuur dacht "Dat lichaam kan wel ff wachten"
Fietsenquote:
Volgens heb ik die rode poes gezien, op weg naar m'n kapper.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Dit weer is te warm voor een bontje, maar het springt steeds vanzelf om m'n nek
O dat zou goed kunnen. Hij bewaakt de Bergenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Volgens heb ik die rode poes gezien, op weg naar m'n kapper.
watquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat
en doe eens iets hier wat mij ook boeit
Eenzaam.quote:
Nogal ja. Die is sterk in films waar eigenlijk geen ene fuck gebeurd, je kijkt naar shots die 3 minuten stilstaan en waar weinig tot niets gezegd wordt... en je toch ergens te boeien met de algehele sfeer.quote:Erg Coppola.
Jij bent enigst kind? Aaahh...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Enigst kind avond
Somewhere (Sofia Coppola) kijken, paastoetjespuddingding eten, lui zijn... finãlly
quote:
Ik ook.quote:
En dinsdag zien we elkaar. Fijn dan, jij kan dus niksquote:Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef Steve het volgende:
Vrijdag tennisles, zaterdag tenniswedstrijd, zondag tenniscompetitie (meerdere wedstrijden), maandag tenniswedstrijd. Ik ga zo spierpijn hebben dinsdag..
Voor jou krijg ik mijn benen nog wel omhoog.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En dinsdag zien we elkaar. Fijn dan, jij kan dus niks.
Inderdaad! Ik verheug mij op ME3. Wel jammer dat er geen gay romance plot-optie in zit.quote:
zit alleen een gay sex scene inquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik verheug mij op ME3. Wel jammer dat er geen gay romance plot-optie in zit.
In ME2?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
zit alleen een gay sex scene in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |