Krijg je niet!quote:
Ik sop er weer vandoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Krijg je niet!
Menstrueer je weg, vrouwmensch!
Een slakkenspoor achterlatend?quote:
Sedrig ja. Ik vond hem wel erg erg ERG vrouwelijk dansenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij The Ultimate Dance Battle (die titel) waren wel een paar mooie solo's zeg
. Van die een-na-laatste jongen (Sedrig?)
.
en ik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Overigens waren we het er allemaal wel over eens dat je er bij had moeten liggen afgelopen zondag! Eefje, Rik, Sandra, ik. Alleen Nadia kent je nog niet geloof ik. Wel? *denk denk denk denk*
Maar goed, hopelijk komen er nog wel zonnige zondagen waarbij we met druifjes en knullen in het park kunnen loungen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Krijg je niet!
Menstrueer je weg, vrouwmensch!
Ik heb het niet gezien, maar maak me blij en zeg dat Stefano niet gekozen is aubquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sedrig ja. Ik vond hem wel erg erg ERG vrouwelijk dansen![]()
Mooi, dat wel. Maar ben benieuwd hoe ie als partner zal zijn.
Dat commentaar kreeg Stefano altijd al, en Sedrig was NOG vrouwelijker.
Vind het concept echt heel leuk trouwens
Helaas. Kan je niet blijmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar maak me blij en zeg dat Stefano niet gekozen is aub
Dat zei iemand me zondag ook ja, denkende dat ik in het ESF geinteresseerd wasquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
wat las ik nou Tv komt Dana international terug op het SF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Ang3l het volgende:
"Hallo jongens, morgen is er training om 19:30 voor Moulin Rouge".
Soms word ik zo SCHIJTziek van die gedachtes dat je altijd maar klaar moet staan op commando, en dan ook nog eens last minuteKom daar gvd dan eerder mee!!!
Misschien moet je er mee stoppen, als het een te grote lichamelijke en geestelijke belasting voor je is. Je bent immers ook de jongste niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Soms word ik zo SCHIJTziek van die gedachtes dat je altijd maar klaar moet staan op commando, en dan ook nog eens last minuteKom daar gvd dan eerder mee!!!
Dat is wel heul frustie inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Wat voel ik een valsheid in de lucht de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je er mee stoppen, als het een te grote lichamelijke en geestelijke belasting voor je is. Je bent immers ook de jongste niet meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien moet je er mee stoppen, als het een te grote lichamelijke en geestelijke belasting voor je is. Je bent immers ook de jongste niet meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voel ik een valsheid in de lucht de laatste tijd.
Hij ging en gaat er altijd vanuit dat je alles maar aan de kant zet voor dans. Trainingen, optredens etc worden echt vaak pas 1 à 2 dagen van te voren aangekondigd. En dan de toon... niet "Kunnen jullie..."... nee... "Er is training dan.". Het wordt er gewoon ingeragd en vervolgens verwacht dta je kunt. ..... en daarna klagen dat er steeds maar zo weinig op komen dagen bij trainingen en shows. Ja PLAN dan gvd ook eens een keer iets langer van te voren!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is wel heul frustie inderdaad
Ik hap altijd. Op en top carnivoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hè, ik wilde kijken of-ie zou happen.
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
wat las ik nou Tv komt Dana international terug op het SF?
beledigd zijn vanwege een ESF insinuatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Met een hiphopteam van jongens meedoen aan een lokale musical voor de TUE in het parktheater vs kwijlen op een internationaal "liedjes"festival wat bol staat van glitters, gays en goud (ik bedoel, gaat het nog om de liedjes?) ....quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
beledigd zijn vanwege een ESF insinuatie
maar dan wel "moulin rouge" dansen
Mwoah.. met een All-boy team een musical dansen klinkt ook gay.. Moulin rouge zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hiphopteam van jongens meedoen aan een lokale musical voor de TUE in het parktheater vs kwijlen op een internationaal "liedjes"festival wat bol staat van glitters, gays en goud (ik bedoel, gaat het nog om de liedjes?) ....
Het Songfestival gaat de laatste twee jaar al wel weer om de liedjes en niet zozeer meer om de kermis erom heenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een hiphopteam van jongens meedoen aan een lokale musical voor de TUE in het parktheater vs kwijlen op een internationaal "liedjes"festival wat bol staat van glitters, gays en goud (ik bedoel, gaat het nog om de liedjes?) ....
Ik ga er niet eens meer aan happen. Ik verander ff in een herbivoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Mwoah.. met een All-boy team een musical dansen klinkt ook gay.. Moulin rouge zeker
Volgens mij hebben Keizerpinguin en broer dat wel een gedanst
Je zit echt omhoog, he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Ang3l het volgende:
ARGH! De nieuwe vriend van een vriendin/kennis van me is echt annoyingly knap!
En als ik dat zeg over een blonde jongen... dan bedoel ik echt annoyingly knap!
Move over bitch!
Lentekriebels dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Eigenlijk niet
Als ik echt omhoog zou zitten zou ik wel gewoon seks hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |