abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95387704
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Je stemt op de PVV omdat je ontevreden bent over zaken, verandering wilt, je jezelf een slachtoffer of achtergesteld voelt, etc etc.

Nutella eet je omdat je het lekker vind, maar daar zit verder geen diepere politieke of emotionele gedachte achter.
Dan kun je beter de hele politiek de schuld geven. Die wekken de illusie dat alle problemen opgelost kunnen worden door overheidsingrijpen ipv dat ze zelfbeschikkinig propageren
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 12:58:54 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95387748
Krant :')
Dode bomen :')
NRC :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:08:53 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95388208
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan kun je beter de hele politiek de schuld geven. Die wekken de illusie dat alle problemen opgelost kunnen worden door overheidsingrijpen ipv dat ze zelfbeschikkinig propageren
Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.

Niet dat ik de PVV hier de schuld van geef trouwens. En ik zeg ook niet dat nu alle PVV'ers dit soort idiote acties in zich hebben.

Dit gaat gewoon om een gefrustreerde jongen met geestelijke problemen (depressie), en dan had hij net zo makkelijk lid van GL kunnen zijn en op een boerenbijeenkomst of bij een vastgoedbedrijf om zich heen kunnen schieten, of het had iemand kunnen zijn die zich verbonden voelt met een bepaald geloof en op een gekke koopzondag om zich heen gaat knallen.

Dus nogmaals, ik zeg helemaal niets over de PVV, maar ik zeg iets over de hypocrisie die sommigen van die lui hebben door nu te zeggen dat het irrelevante informatie is terwijl ze zelf jarenlang niets anders gedaan hebben dan de schuld van verschrikkelijke zaken af te schuiven op politieke voorkeur of religie!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 13:21:28 #129
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95388791
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.

Niet dat ik de PVV hier de schuld van geef trouwens. En ik zeg ook niet dat nu alle PVV'ers dit soort idiote acties in zich hebben.

Dit gaat gewoon om een gefrustreerde jongen met geestelijke problemen (depressie), en dan had hij net zo makkelijk lid van GL kunnen zijn en op een boerenbijeenkomst of bij een vastgoedbedrijf om zich heen kunnen schieten, of het had iemand kunnen zijn die zich verbonden voelt met een bepaald geloof en op een gekke koopzondag om zich heen gaat knallen.

Dus nogmaals, ik zeg helemaal niets over de PVV, maar ik zeg iets over de hypocrisie die sommigen van die lui hebben door nu te zeggen dat het irrelevante informatie is terwijl ze zelf jarenlang niets anders gedaan hebben dan de schuld van verschrikkelijke zaken af te schuiven op politieke voorkeur of religie!
Je reactie zit bomvol tegenstrijdigheden.
Je zegt "niets" over de PVV, maar dat doe je wel.
Je wilt niet wijzen naar de PVV en zijn aanhang, maar de relevantie is er wel.

Dit is felle kritiek leveren en vingertje wijzen met een bosje bloemen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:22:57 #130
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95388851
quote:

[..]

Hij heeft toch helemaal niet "op allochtonen" geschoten....

Hij heeft op alles en iedereen geschoten, ook op autochtone bejaarden in scootmobiels.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 13:23:27 #131
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95388871
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hij heeft op alles en iedereen geschoten, ook op autochtone bejaarden in scootmobiels.
En blanke kinderen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_95389251
quote:

Allemaal uitvretende linksmensen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:33:37 #133
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95389419
quote:

[...]en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten[...]
Dit is wel een staaltje feiten naar eigen hand zetten om het verhaaltje kloppend te maken. Afgezien daarvan is het weinig overtuigend, vind ik.

Bovendien als je dan al een aanklacht over hypocrisie wil ventileren is het dan werkelijk nodig om zo'n tragedie als deze daarvoor aan te grijpen?
Ik vind dit aardig richting weerzinwekkend neigen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_95389814
Tristan van der Vlis hield van Calvé pindakaas, droeg gaag spijkerbroeken van Wrangler en zijn favoriete auto was de Peugeot 407. En nu?

Wat een bullshit zeg...
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:44:36 #135
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95390014
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je reactie zit bomvol tegenstrijdigheden.
Je zegt "niets" over de PVV, maar dat doe je wel.
Je wilt niet wijzen naar de PVV en zijn aanhang, maar de relevantie is er wel.

Dit is felle kritiek leveren en vingertje wijzen met een bosje bloemen.
Wat zeg ik over de PVV dan? En wat klopt er dan niet aan?
pi_95390102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Allemaal uitvretende linksmensen.
Als hij die had willen doodschieten was hij wel naar de voedselbank gereden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:48:50 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95390233
quote:

[..]

Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is wel een staaltje feiten naar eigen hand zetten om het verhaaltje kloppend te maken. Afgezien daarvan is het weinig overtuigend, vind ik.

Bovendien als je dan al een aanklacht over hypocrisie wil ventileren is het dan werkelijk nodig om zo'n tragedie als deze daarvoor aan te grijpen?
Ik vind dit aardig richting weerzinwekkend neigen.
Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...
pi_95390589
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.

[..]

Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...
dat is totaal niet waar
onder de slachtoffers zit 1 allochtoon
uit 6...
dat lijkt me meer toeval dan iets anders
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 13:59:26 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95390767
quote:

[..]

[..]

Echt gast!
1 dode was een man uit Syrie.
De rest was autochtoon.
Ga nou niet klakkeloos dingen napraten, maakt de zaak toch al zo ingewikkeld.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 12 april 2011 @ 14:01:08 #140
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95390868
Al die autochtone bejaarden en gehandicapten in scootmobiels die dood waren geschoten zijn nu ineens een allochtoon bewijs dat het hate-crime is? _O-

Dat er in de interviews met het AH personeel allochtonen aan het woord waren mag geen verrassing heten, heb je ooit een supermarkt gezien zonder Mocro personeel?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:14:01 #141
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95391502
quote:

Je vergeet dat het een zaak is waarvan nog niet alle feiten bekend zijn. Laat staan het helder is wat het motief is geweest.
Dat je vervolgens de feiten die wel bekend zijn verdraait om jouw klaagzang kloppend te maken, vind ik stuitend.
pi_95391795
Interessant topic. Ik vind het ook wel opvallend dat ik hier geen enkele PVV-aanhanger zich expliciet van Tristan zie distantiėren. Mag ik daaruit opmaken dat zij dit soort wandaden stilzwijgend steunen?

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 14:20:10 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:20:37 #143
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95391831
quote:

are you retarded?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:25:27 #144
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95392062
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef Deadre het volgende:

cute, flame bait, eens kijken wie er hapt.

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 12-04-2011 14:29:08 ]
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 14:27:00 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95392135
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Igen het volgende:
Interessant topic. Ik vind het ook wel opvallend dat ik hier geen enkele PVV-aanhanger zich expliciet van Tristan zie distantiėren. Mag ik daaruit opmaken dat zij dit soort wandaden stilzwijgend steunen?

;)
Ik zie ook nog geen enkele schizofreen ageren, je punt is?

dinsdag 12 april 2011 @ 14:27:27 #146
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95392162
quote:

;)
quote:
Tristan Van der Vlis stemde PVV. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij op de PVV had gestemd. "Hij zei: dat mag je eigenlijk niet zeggen, maar daar heb ik schijt aan. Hij vond het wel genoeg met die gasten, buitenlanders." Maar extreemrechtse ideeėn had hij niet, zegt de man tegen de krant. :')
:W
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 14:29:23 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95392254
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

cute, flame bait, eens kijken wie er hapt.
Niemand

pi_95392359
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zie ook nog geen enkele schizofreen ageren, je punt is?
Dat Wilders bij criminaliteit die door een moslim wordt gepleegd ook altijd zegt dat andere moslims zich expliciet daarvan moeten distantiėren. Als dat het PVV-gedachtegoed is, dan verwacht ik dus ook dat andere PVV-aanhangers zich expliciet distantiėren als iemand uit hun midden zo'n wandaad pleegt.

Of nou ja, eigenlijk verwacht ik dat natuurlijk helemaal niet, maar laat dat via analogie een les zijn. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 14:33:11 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:32:49 #149
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95392422
Dit is wel echt tenenkrommend zielig zeg. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95392451
quote:

;)
Inderdaad interessant. Wanneer een dader links en/of allochtoon is moet je die PVVers 'ns horen. Niet te zuinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')