Dan kun je beter de hele politiek de schuld geven. Die wekken de illusie dat alle problemen opgelost kunnen worden door overheidsingrijpen ipv dat ze zelfbeschikkinig propagerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je stemt op de PVV omdat je ontevreden bent over zaken, verandering wilt, je jezelf een slachtoffer of achtergesteld voelt, etc etc.
Nutella eet je omdat je het lekker vind, maar daar zit verder geen diepere politieke of emotionele gedachte achter.
Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan kun je beter de hele politiek de schuld geven. Die wekken de illusie dat alle problemen opgelost kunnen worden door overheidsingrijpen ipv dat ze zelfbeschikkinig propageren
Je reactie zit bomvol tegenstrijdigheden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.
Niet dat ik de PVV hier de schuld van geef trouwens. En ik zeg ook niet dat nu alle PVV'ers dit soort idiote acties in zich hebben.
Dit gaat gewoon om een gefrustreerde jongen met geestelijke problemen (depressie), en dan had hij net zo makkelijk lid van GL kunnen zijn en op een boerenbijeenkomst of bij een vastgoedbedrijf om zich heen kunnen schieten, of het had iemand kunnen zijn die zich verbonden voelt met een bepaald geloof en op een gekke koopzondag om zich heen gaat knallen.
Dus nogmaals, ik zeg helemaal niets over de PVV, maar ik zeg iets over de hypocrisie die sommigen van die lui hebben door nu te zeggen dat het irrelevante informatie is terwijl ze zelf jarenlang niets anders gedaan hebben dan de schuld van verschrikkelijke zaken af te schuiven op politieke voorkeur of religie!
Hij heeft toch helemaal niet "op allochtonen" geschoten....quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.
Niet dat ik de PVV hier de schuld van geef trouwens. En ik zeg ook niet dat nu alle PVV'ers dit soort idiote acties in zich hebben.
Dit gaat gewoon om een gefrustreerde jongen met geestelijke problemen (depressie), en dan had hij net zo makkelijk lid van GL kunnen zijn en op een boerenbijeenkomst of bij een vastgoedbedrijf om zich heen kunnen schieten, of het had iemand kunnen zijn die zich verbonden voelt met een bepaald geloof en op een gekke koopzondag om zich heen gaat knallen.
Dus nogmaals, ik zeg helemaal niets over de PVV, maar ik zeg iets over de hypocrisie die sommigen van die lui hebben door nu te zeggen dat het irrelevante informatie is terwijl ze zelf jarenlang niets anders gedaan hebben dan de schuld van verschrikkelijke zaken af te schuiven op politieke voorkeur of religie!
En blanke kinderen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal niet "op allochtonen" geschoten....
Hij heeft op alles en iedereen geschoten, ook op autochtone bejaarden in scootmobiels.
Allemaal uitvretende linksmensen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Hanoying het volgende:
Hij heeft op alles en iedereen geschoten, ook op autochtone bejaarden in scootmobiels.
Dit is wel een staaltje feiten naar eigen hand zetten om het verhaaltje kloppend te maken. Afgezien daarvan is het weinig overtuigend, vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
[...]en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten[...]
Wat zeg ik over de PVV dan? En wat klopt er dan niet aan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je reactie zit bomvol tegenstrijdigheden.
Je zegt "niets" over de PVV, maar dat doe je wel.
Je wilt niet wijzen naar de PVV en zijn aanhang, maar de relevantie is er wel.
Dit is felle kritiek leveren en vingertje wijzen met een bosje bloemen.
Als hij die had willen doodschieten was hij wel naar de voedselbank gereden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Allemaal uitvretende linksmensen.
Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal niet "op allochtonen" geschoten....
Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is wel een staaltje feiten naar eigen hand zetten om het verhaaltje kloppend te maken. Afgezien daarvan is het weinig overtuigend, vind ik.
Bovendien als je dan al een aanklacht over hypocrisie wil ventileren is het dan werkelijk nodig om zo'n tragedie als deze daarvoor aan te grijpen?
Ik vind dit aardig richting weerzinwekkend neigen.
dat is totaal niet waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.
[..]
Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...
Echt gast!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.
[..]
Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...
Je vergeet dat het een zaak is waarvan nog niet alle feiten bekend zijn. Laat staan het helder is wat het motief is geweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
are you retarded?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
cute, flame bait, eens kijken wie er hapt.quote:
Ik zie ook nog geen enkele schizofreen ageren, je punt is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Igen het volgende:
Interessant topic. Ik vind het ook wel opvallend dat ik hier geen enkele PVV-aanhanger zich expliciet van Tristan zie distantiėren. Mag ik daaruit opmaken dat zij dit soort wandaden stilzwijgend steunen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Igen het volgende:
Interessant topic. Ik vind het ook wel opvallend dat ik hier geen enkele PVV-aanhanger zich expliciet van Tristan zie distantiėren. Mag ik daaruit opmaken dat zij dit soort wandaden stilzwijgend steunen?
quote:Tristan Van der Vlis stemde PVV. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij op de PVV had gestemd. "Hij zei: dat mag je eigenlijk niet zeggen, maar daar heb ik schijt aan. Hij vond het wel genoeg met die gasten, buitenlanders." Maar extreemrechtse ideeėn had hij niet, zegt de man tegen de krant.![]()
Niemandquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
cute, flame bait, eens kijken wie er hapt.
Dat Wilders bij criminaliteit die door een moslim wordt gepleegd ook altijd zegt dat andere moslims zich expliciet daarvan moeten distantiėren. Als dat het PVV-gedachtegoed is, dan verwacht ik dus ook dat andere PVV-aanhangers zich expliciet distantiėren als iemand uit hun midden zo'n wandaad pleegt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen enkele schizofreen ageren, je punt is?
Inderdaad interessant. Wanneer een dader links en/of allochtoon is moet je die PVVers 'ns horen. Niet te zuinig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Igen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |