Ik ben links en mijn reactie lijkt mij niets aan duidelijkheid te wensen overlatend, de jouwe daarentegen is wel weer diep triest te noemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik wou net zeggen, dit is puur een lekker makkelijk scorencomplot van links lijkt me.
Daar ben ik het allemaal mee eens, maar zoals ik al aangaf, het gaat er ook om dat de boodschap de mensen bereikt, en wanneer ik telkens weer inhoudelijk en genuanceerd en onderbouwd reageer (wat ik volgens mij vrijwel altijd doe), dan zitten er toch nog mensen tussen die het niet KUNNEN begrijpen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat (een paar) andere mensen irrelevante onzin uitkramen moeten linkse mensen dat ook doen?
Erg groep drie... Om even met je moeder te spreken (of iig dat zei die van mij altijd als ik zei ja maar wendy deed het ook!!) als ze allemaal van een brug af springen doe jij dat dan ook?
Juist heft feit dat jij wel onderscheidt kunt maken tussne zaken die er toe doen en zaken die er niet toe doen, en dat je zo slim bent om je niet te verlagen tot een bepaald niveau zou jou tot een beter mens moeten maken en ook mensen moeten overhalen om eventueel anders te gaan stemmen
Als we allemaal zo gaan doen leven we straks in een land vol idiote, losgeslagen cavepeople
Het KAN ook relevant zijn dat zijn moeder een kreng is (ik ken haar niet hoor, sorry mevrouw v.d. Vlis ik probeer alleen ff een punt te maken hier) of dat ie zijn baan kwijt is, of dat zijn hondje vorig jaar is doodgereden door een paarse ladaquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1: het KAN relevant zijn want het kan iets zeggen over de frustraties die deze jongen had...
Dat zij het relevant vinden maakt het nog niet relevantquote:2: de PVV-aanhang vindt het ook nog relevant om telkens weer te zeggen: 'de kogel kwam van links', of 'alle moslims zijn terrostisten' etc etc.
Zoals ik al aangaf, als 'zij' zich telkens zo verlagen in de discussie ipv zich te focussen op inhoud, dan hebben ze nu ook niet het recht om te gaan klagen wanneer anderen exact hetzelfde doen wanneer 1 idioot uit 'hun groep' iets mafs doet...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om te klagen, da's het principe van vrijheid van meningsuiting. Het is aan de rest van Nederland om hun klaagzang af te doen als iets compleet irrelevants en zieligs.
Maar dan doe je je eigen boodschap tekort en héb je dus geen boodschap meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar ben ik het allemaal mee eens, maar zoals ik al aangaf, het gaat er ook om dat de boodschap de mensen bereikt, en wanneer ik telkens weer inhoudelijk en genuanceerd en onderbouwd reageer (wat ik volgens mij vrijwel altijd doe), dan zitten er toch nog mensen tussen die het niet KUNNEN begrijpen.
Heel misschien, HEEL MISSCHIEN, komt de boodschap voor een paar seconde wel aan, wanneer je het heel direct gewoon terugkaatst.
1. De reacties in dit topic moeten toch wel duidelijk hebben gemaakt dat je nu gewoon iedereen tegen je in het harnas jaagtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daar ben ik het allemaal mee eens, maar zoals ik al aangaf, het gaat er ook om dat de boodschap de mensen bereikt, en wanneer ik telkens weer inhoudelijk en genuanceerd en onderbouwd reageer (wat ik volgens mij vrijwel altijd doe), dan zitten er toch nog mensen tussen die het niet KUNNEN begrijpen.
Heel misschien, HEEL MISSCHIEN, komt de boodschap voor een paar seconde wel aan, wanneer je het heel direct gewoon terugkaatst.
Ik word anders wel een beetje bang van die usericon van jequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef penny-wise het volgende:
Ohoh, ik ben PVV-stemmer en zit bij een schietclub.......![]()
Ben nog niet psychotisch gelukkig...
Geert Pennywilders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Intrepidity het volgende:
Ik word anders wel een beetje bang van die usericon van je
Ik heb dit topic alleen gestart omdat ik het het een vreemd onderwerp vond om het in een krant zoals het NRC te laten zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
Alleen redelijke mensen die vinden dat jij (en TS) er even helemaal naast zitten... Zowel links als rechts
Volgens mij gaat de boodschap nog altijd om de inhoud en de argumenten, en wat daarnaast nog erbij komt om het toch te laten doordringen, staat daar weer los van...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar dan doe je je eigen boodschap tekort en héb je dus geen boodschap meer.
Dus jij houdt het voorlopig bij door brievenbussen pissen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef penny-wise het volgende:
Ohoh, ik ben PVV-stemmer en zit bij een schietclub.......![]()
Ben nog niet psychotisch gelukkig...
Nou meest oncompleet OP ooit danquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb dit topic alleen gestart omdat ik het het een vreemd onderwerp vond om het in een krant zoals het NRC te laten zetten.
Die mening onder de OP is puur persoonlijk omdat mijn omgeving meteen had gereageerd dat het een vieze linkse moslim was.
Ik zeg niet dat de mening onder de OP ook geldt voor anderen.
En jou argumenten zijn? Volgens mij maak je alleen geluid en heb je geen boodschapquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de boodschap nog altijd om de inhoud en de argumenten, en wat daarnaast nog erbij komt om het toch te laten doordringen, staat daar weer los van...
Ik vind het alleen een beetje makkelijk om eerst jaren te zien hoe je in iedere inhoudelijke discussie dus die one-liners als 'de kogel kwam van links' en dat soort onzin krijgt, en wanneer het kwartje nu eens anders valt, dan zeggen diezelfde figuren nu:' ja, maar dat is irrelevant'.
Ja, zo werkt het dus niet. Ik maak de regels niet, ik ben het er ook niet mee eens, maar we gaan ze niet halverwege veranderen wanneer het de inhoudlozen opeens niet meer uitkomt...
Nee, een 'zuig' topic wil ik niet creeren, en ik blijf bij mijn mening, ik weet wel dat mijn mening zo is omdat iedereen in mijn omgeving bijna extreemrechts is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou meest oncompleet OP ooit dan
Hoewel ik eerder denk dat je nu je mening nuanceert omdat er zoveel mensen over je heen vallen
Je dacht waarschijnlijk gewoon de eerste te zijn met een lekker zuig topic
Daar is mijn plasser te klein groot voor...quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus jij houdt het voorlopig bij door brievenbussen pissen?
Op de FP zijn het er echter van de 100 mensen zo'n 5 mensen die WEL inhoudelijk willen discusseren, waaronder ik, en de meerderheid die dus alleen opportunistische kreten roepen. Ik twijfel dus aan die verhoudingen die jij noemt van '3 op de 100 is idioot'. Ik vrees dat dat hoger ligt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. De reacties in dit topic moeten toch wel duidelijk hebben gemaakt dat je nu gewoon iedereen tegen je in het harnas jaagt
2. die 3 mensen op de 100 die te dom zijn enige nuance te kunnen volgen kun je sowieso maar beter buiten beschouwing laten....
Als jij je gaat verlagen tot dit niveau ben je er zelf 1 van. Nu zijn het er dus 4 op de 100
En het enige wat je er mee bereikt is meer onbegrip en zo dus nummer 5 en 6 uit de honderd etc
Als mensen het niet begrijpen, dan is het enige zinnige het uit blijven leggen tot ze het begrijpen
Niet gewoon als een wausje aan de andere kant van de lijn net zo veel geluid gaan maken
Dat doen apen, niet mensen
Jouw mening is dat alle PVVers waarschijnlijk extreem rechtse ideeën hebben en alle mensen met extreem rechtse standpunten instaat zijn om mensen in een winkelcentrum neer te schieten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, een 'zuig' topic wil ik niet creeren, en ik blijf bij mijn mening, ik weet wel dat mijn mening zo is omdat iedereen in mijn omgeving bijna extreemrechts is.
iedereen heeft recht op zijn eigen mening toch?
Als het een echte PVV adapt was met rechts extreme ideeen had hij beter bij een moskee naar binnen kunnen lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, maar aangezien de PVV aanhang nu waarschijnlijk al een stuk of 15 topics hadden volgebaggerd met hun xenofobe moslimhaat wanneer de schutter een moslim was geweest, mag je die bal ook wel eens kaatsen...
Je kunt wel iedere keer 'er boven willen staan' enzo, maar ik heb niet het idee dat dat altijd doordringt...
1. nee, mijn mening is niet dat alle mensen die PVV stemmen een winkelcentrum instappen om rond te gaan schieten. Er zullen veel factoren meespelen voordat iemand bereid is om zoiets te doen. Wat die kerel gestemd had is een kleine factor die meespeelt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jouw mening is dat alle PVVers waarschijnlijk extreem rechtse ideeën hebben en alle mensen met extreem rechtse standpunten instaat zijn om mensen in een winkelcentrum neer te schieten?
En dat komt omdat iedereen in je omgeving extreem rechts is?
Pfoe als al die mensen om jou heen zo psychotisch aan doen zou ik toch maar verhuizen of zo
Ja want de FP is een realistische afspiegeling van de samenlevingquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op de FP zijn het er echter van 5 mensen die WEL inhoudelijk willen discusseren, waaronder ik, en de meerderheid die dus alleen opportunistische kreten roepen. Ik twijfel dus aan die verhoudingen die jij noemt van '3 op de 100 is idioot'. Ik vrees dat dat hoger ligt.
als de feiten toch irrelevant zijn mag iedereen dat toch zeggen?quote:Daarnaast kan ik EN kaatsen, maar ik kan ook nog steeds prima al mijn meningen met voldoende argumenten goed onderbouwen...
Niet dat je mij nu opeens overal ziet roepen dat de schutter een PVV'er is, want dat kan mij dus ook niet zo heel veel boeien (gaat mij persoonlijk meer om de depressie/frustratie bij die jongen enzo, en daar hoef je echt niet rechts/links voor te zijn, maar gewoon mens...), maar zoals ik al zei: die mensen die jarenlang WEL dat soort 'argumenten' gebruikten in de discussie, zijn nu die laatsten die het recht hebben om te zeggen: 'Ja, maar DIE feiten zijn irrelevant'.
Zo werkt het niet. Al die jaren vinden ze die feiten wel relevant wanneer het om 'moslims' of 'links' gaat, en nu opeens zou het niet relevant zijn!?!?
Prima, maar dan mag ik je wel op die hypocrisie aanspreken.
Ah, je wilt dat ik even hier een korte samenvatting maak van al mijn argumenten in alle discussies over alle grote onderwerpen de laatste jaren hier op FOK...!?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En jou argumenten zijn? Volgens mij maak je alleen geluid en heb je geen boodschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |