Gemeentes zijn net als corporaties massaal de bietenbrug op gegaan en zijn er in al dan niet vrijwillig met gemeenschapsgeld erin geluisd door projectontwikkelaarsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef xenobinol het volgende:
Dat van de RBS en BAM had ik reeds vernomen, net als het gegeven dat de gemeente Groningen enorme afschrijvingen moet gaan doen op 'Meerstad'. Men praat over een miljoenen strop
inderdaad, we gaan niet schelden hé....quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een medelander? Zeg.... jjj woont toch in Brabant? Volgens zeepbel hebben wij niet eens dezelfde evolutionaire voorouders
[..]
Het is sowieso krankzinnig om een schuld te laten open staan gedurende de looptijd om daarnaast te gaan sparen voor de aflossing. Alleen het bestaan van de kanker genaamd de HRA maakt zo'n absolute waanzin aantrekkelijk voor subsidielurkersquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:28 schreef Censuur-152 het volgende:
De gevaren van banksparen
Bezint eer ge begint.
Het is nog steeds een onopgelost mysterie welke soort de 'missing link' bij de Brabanders is. Maar vermoed word dat deze primaat er een gewoonte van maakte om alles maar te lenen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Censuur-152 het volgende:
inderdaad, we gaan niet schelden hé....
[ afbeelding ]
Foei, dat mag je niet zeggen van Fransje..quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het is sowieso krankzinnig om een schuld te laten open staan gedurende de looptijd om daarnaast te gaan sparen voor de aflossing. Alleen het bestaan van de kanker genaamd de HRA maakt zo'n absolute waanzin aantrekkelijk voor subsidielurkers![]()
Gewoon aflossen, dat is veilig, simpel en logisch. Tijd om de kanker te bestrijden d.m.v chirurgie, chemo- en radiotherapie, misschien moet er zelfs een nieuwe vorm van therapie worden uitgevonden om deze ziekte uit te roeien
Zo'n kankergezwel begint ook met een celletje dat het goed bedoelt maar groeit in de loop der tijd uit tot een gezwel dat het volledige organisme de dood in trektquote:
Je hebt echt geen idee waar je over praat. Maar het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n kankergezwel begint ook met een celletje dat het goed bedoelt maar groeit in de loop der tijd uit tot een gezwel dat het volledige organisme de dood in trekt
Opportunisme en lafheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Foei, dat mag je niet zeggen van Fransje..
Iets anders verwoorden mag ook welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n kankergezwel begint ook met een celletje dat het goed bedoelt maar groeit in de loop der tijd uit tot een gezwel dat het volledige organisme de dood in trekt
Mmm... ik kan de realiteit ook niet mooier maken dan ze is Whuzz.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Whuzz het volgende:
Je hebt echt geen idee waar je over praat. Maar het zij je vergeven.
Ben jij toevallig zelf een makelmannetje of een hypotheekverkoper? Zou goed kunnen verklaren waarom je zoveel tijd hebt om hier rond te hangen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je over praat. Maar het zij je vergeven.
Het is maar een metafoor, een lelijke uiteraard maar er zijn paralellen te trekken imo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef antfukker het volgende:
[..]
Iets anders verwoorden mag ook wel.. Je bent altijd behoorlijk extreem met je benamingen van dingen, ik wil jou toch adviseren dit te gaan matigen.
De dag dat de hele hypothekenhandel ik elkaar flikkert moet een feestdag worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Opportunisme en lafheid![]()
Dat laatste is omdat ze anders moeten gaan werken voor hun geld, daar zien ze natuurlijk tegen op
Je zou eens een dierbare aan kanker moeten zien lijden. Misschien dat je dan wat realistischer over dingen kunt praten. Een financiele wetgeving vergelijken met een ziekte van die order is echt compleet wereldvreemd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmm... ik kan de realiteit ook niet mooier maken dan ze is Whuzz.
Dag Edquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je zou eens een dierbare aan kanker moeten zien lijden. Misschien dat je dan wat realistischer over dingen kunt praten. Een financiele wetgeving vergelijken met een ziekte van die order is echt compleet wereldvreemd.
Tegen de tijd dat we iemand zien die door HRA aan bed gekluisterd is, elk beetje voedsel dat hij/zij binnenkrijgt er weer uit kotst, al zijn/haar haar verliest, naar het toilet gedragen moet worden en tegen mij verteld dat hij/zij misschien wel liever dood gaat dan nog een keer HRA ontvangt... dan mag je het met kanker vergelijken. Goed?
Ik ben even klaar met dit topic. Fijne dag allemaal.
Heb ik Whuzz, meerdere malen zelfs. Dat neemt niet weg dat ik prima in staat ben om emoties en mechanismen van elkaar te scheiden en er over kan spreken zonder in tranen te schieten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Whuzz het volgende:
Je zou eens een dierbare aan kanker moeten zien lijden. Misschien dat je dan wat realistischer over dingen kunt praten. Een financiele wetgeving vergelijken met een ziekte van die order is echt compleet wereldvreemd.
Mmm... een tweede bevrijdingsdag... klinkt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Censuur-152 het volgende:
De dag dat de hele hypothekenhandel ik elkaar flikkert moet een feestdag worden.
Iedereen weet dat jij niet 'slecht' bent..quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb ik Whuzz, meerdere malen zelfs. Dat neemt niet weg dat ik prima in staat ben om emoties en mechanismen van elkaar te scheiden en er over kan spreken zonder in tranen te schieten.
Dat jij dit niet zo nuchter kan zien maakt mij nog niet wereldvreemd
Ik merk wel vaker dat ik mensen voor hun hoofd stoot met mijn rationele kijk op de wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef Censuur-152 het volgende:
Iedereen weet dat jij niet 'slecht' bent..
hij kon het inhoudelijk niet winnen...
Je spreidt hier wel een heel selectieve rationaliteit ten toon. Dat heet dan op eens geen rationaliteit meer, maar het door cenzuuur zo vaak aangehaald cognitieve dissonantie .quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik merk wel vaker dat ik mensen voor hun hoofd stoot met mijn rationele kijk op de wereld
Oh noo.. daar gaat de balans van dit topic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we iemand zien die door HRA aan bed gekluisterd is, elk beetje voedsel dat hij/zij binnenkrijgt er weer uit kotst, al zijn/haar haar verliest, naar het toilet gedragen moet worden en tegen mij verteld dat hij/zij misschien wel liever dood gaat dan nog een keer HRA ontvangt... dan mag je het met kanker vergelijken. Goed?
Ik ben even klaar met dit topic. Fijne dag allemaal.
Toegegeven... mijn kijk is niet altijd heel 'zakelijk'. Ik begrijp heel goed dat er 'voordeel' te halen valt, maar op basis van de limieten van een systeem trek ik al snel een conclusie waarom zo'n systeem niet duurzaam is op termijn. Uiteraard komen we dan in het domein van de filosofie terechtquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je spreidt hier wel een heel selectieve rationaliteit ten toon. Dat heet dan op eens geen rationaliteit meer, maar het door cenzuuur zo vaak aangehaald cognitieve dissonantie .
Welnee... Whuzz doet gewoon even een rondje op het Viva forum en komt dan als herboren terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef Terrorizer het volgende:
Oh noo.. daar gaat de balans van dit topic.
Nu moeten we een nieuwe opvolger zoeken voor DAM.
Kan het wat minder?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |