geen idee, lege kamersquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Stream 1 en 2 bij jullie ook niet actief ?
Ik had al vernieuwen gedaan, geen succes hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef beequeen het volgende:
Bij mij staan stream 1 en 2 vast. Bij jullie ook?
Weetnie kijk ziggo. Daar zie ik Sharon die zich aan het opmaken is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk, dit is nou eens een binnenkomer...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dan mag die trut er wel uit,claustro,kan niet lang staan ivm verzuring en dansen met andere fobie,dan heeft ze geen nut voor het team behalve als eurohoer,goede morgen leuke fokkers
ja das 3 of 4 :0quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weetnie kijk ziggo. Daar zie ik Sharon die zich aan het opmaken is.
Zodat je hier nog beetje mee kan pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet zeggen dat het een moeilijke wedstrijd is, die secret story, enige zware opdracht was toch wel op die sokkel staan. De rest is gewoon te kinderachtig voor woorden. Het hele programma valt me best wel tegen zo naar 2 maanden.
En dan nog missies weigeren, come onnnnnnnnn
maar ik blijf wel kijken hoor
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het programma wel meevallen, ga er vanuit dat het de eerste is en alles vervolmaakt moet worden. Kijk al uit naar de volgende en hopelijk hebben ze dan veel geleerd.
ik denk het ook niet..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hier geen volgende van komt...
ik wil me schijnbaar ergeren hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Zodat je hier nog beetje mee kan praten![]()
Zelf denk ik dat dit de laatste reallive programma is dat er op TV is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik vind het programma wel meevallen, ga er vanuit dat het de eerste is en alles vervolmaakt moet worden. Kijk al uit naar de volgende en hopelijk hebben ze dan veel geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |