Niet genoeg....quote:
maar er is een begin fakking 200% zeker weten !quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Niet genoeg....
Treiter geen man met een volle zak......
Komt nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben ze al genomineerd, weten jullie dat?
Er wordt niet genomineerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Eerst even oefenen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het gehad met maik
tegen mo geen bek durven te doen
maar zijn team scheldtie verrot
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat komt omdat jij er geen 1053 van had gemaakt!
nog even volhouden !quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef suzi1 het volgende:
De nominaties zijn nav de uitkomst van de week van de angst, niet door de bewoners.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Yep even teamgeest ipv zn snikkel achterna rennen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
Maik moet niet zeiken, hij zit nu in een team, en die zou nu even voor moeten gaan.
Oja, het verliezende team. Tnx for the wake-uo-callquote:
sinds dat Maik niet meer kan wippen schiet alles bij hem in het verkeerde keelgatquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef Day het volgende:
Maik moet niet zeiken, hij zit nu in een team, en die zou nu even voor moeten gaan.
Dank je, was het even vergeten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De nominaties zijn nav de uitkomst van de week van de angst, niet door de bewoners.
"Het belangrijkste in mijn leven is SEKS!"quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
sinds dat Maik niet meer kan wippen schiet alles bij hem in het verkeerde keelgat
Trekt hij zijn mond es open.... Terecht hoor ..quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:12 schreef suzi1 het volgende:
Slaap ze!quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:14 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga maar eens een eigen battle doen hiero......
Kijken of ik een paar uur stil kan liggen ofsow.......
quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef Flow3r het volgende:
GAAAAAAP![]()
iedereen wil fakking slapen , er komt misschien nog een missie maar Mo gaat nog even zeuren
Niemand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Wie is er nu weer blauw gemaakt?
Ik val dan wel later in, geen idee waar het over gaat, maar vind het ook wel leuk om deze kant van Maik eens te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Trekt hij zijn mond es open.... Terecht hoor ..
Dat paard doet er echt aaaalles aan om niks te hoeven doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:15 schreef Mita het volgende:
Lau blijft liggen, komt er alleen maar uit voor een beschuit, en ze moeten haar halen, voor de rode telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |