Mogguhquote:
De meeste vis hier is kweek. En Japan zelf haalt de meeste tonijn uit bv Canada.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef missyB het volgende:
hoe zit het eigenlijk met vis etc?
Klinkt misschien dom maar halen wij daar bijv veel vis vandaan?
Zijn er specifiek dingen met eten waar wij nu hier voorzichtiger mee om moeten gaan?
Voorlopig maar ff geen Sushi meet hequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel weer mooie/indrukwekkende plaatjes..
al vraag ik me af of een drukbevolkt land als Japan wel de ruimte heeft om mensen daar Niet te laten wonen.. of vergis ik me nu in de bevolkingsdichtheid Pheno??
Mooi, maar vervelend van je lijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vandaag geestelijk beter.. lichamelijk nog behorlijk gespannen
vanavond maar eens in bad
doet het bubbelbad het al??
Gekkiequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIJKEE![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Kirby langskomt is het zo gebeurd, die zuigt alles op!
Natuurlijk wel, want sushiquote:
Het wordt wat schikken nu jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel weer mooie/indrukwekkende plaatjes..
al vraag ik me af of een drukbevolkt land als Japan wel de ruimte heeft om mensen daar Niet te laten wonen.. of vergis ik me nu in de bevolkingsdichtheid Pheno??
De dag dat hij een harem aan koffiedames heeft?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik heb vannacht van jou gedroomd
Dat je kwam mededelen dat je nooit meer op Fok zou komen en je ging stoppen met de FP
in welke buurt woon je??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ga zo mee hoor als dat oke is, heerlijk sushi!
plannen is altijd alleen lastig, zeker voor de mensen met een gezin (zoals ik)quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
[..]
Arnhemquote:
Ik wil wel mee maar niet om de sushiquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plannen is altijd alleen lastig, zeker voor de mensen met een gezin (zoals ik)
Ook voor mensen zonder gezin hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik laat man de boel overnemen dan,is dat voor jou geen optie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik laat man de boel overnemen dan,is dat voor jou geen optie?
En Ohashi, 2,5 uur sushi en sashimi en zulcks naar binnenwerpen voor een vaste prijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |