omg, fuck kerncentrales, armoede en oorlog, Tori Spelling krijgt een kindquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef missyB het volgende:
heej lees net tori spelling zwanger van derde, leuk voor tori en consorten
mweh.. wat ik altid wel errug jammer vind, is als het internet NIET gratis isquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel lekker luxe
maar idd Parijs is een breed begrip
watquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. wat ik altid wel errug jammer vind, is als het internet NIET gratis is
ja sorry at effe showbizzroddels te lezen ten einde vermaakquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, fuck kerncentrales, armoede en oorlog, Tori Spelling krijgt een kind
Mja, ik hoef even niet te gaan emigreren geloof ik.quote:
de komende 10 jaar niet lijkt me..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik hoef even niet te gaan emigreren geloof ik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ok
IF Marijkje = online THENAND knuffellinuxbabe AND
![]()
Goedemorgenquote:
JEUJquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
ik mag definitief naar het seminar in Parijs!
*huppelt een beetje door de gang!*
Ligt eraan wat er straling af geeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de komende 10 jaar niet lijkt me..
wat is de halfwaardetijd van die straling??
ik mag naar "parijs"!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef missyB het volgende:
Wat is jullie meest opzienbarend enieuws van vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, precies, positief nieuws ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, fuck kerncentrales, armoede en oorlog, Tori Spelling krijgt een kind
als je nagaat dat bij chernobyl al 25 jaar lang duurtquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vermoed dat de streek rond die centrale dezelfde toekomst krijgt als de streek rons Tsjernobyl: GEEN toekomst dus..... Wordt eerste tig honderd jaar een spookgebeiedquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vandaag geestelijk beter.. lichamelijk nog behorlijk gespannenquote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIJKEEquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies, positief nieuws ftw![]()
wel weer mooie/indrukwekkende plaatjes..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat de streek rond die centrale dezelfde toekomst krijgt als de streek rons Tsjernobyl: GEEN toekomst dus..... Wordt eerste tig honderd jaar een spookgebeied
Tenzij ze opeens manieren bedenken het te reinigen
Als Kirby langskomt is het zo gebeurd, die zuigt alles op!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |