abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95374521
Een beurtje uitvoeren, kan iedereen die niet bang is voor vuile handen en een zaterdag middag over heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer, iedereen beweerd de beste onderdelen te hebben en de goedkoopste te zijn!

Waar halen jullie je onderdelen voor een beurtje of een uitlaat vervangen?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_95374692
Waar het het goedkoopst is. Meestal de Duitse Ebay, de lokale automaterialenzaak of http://www.autopartsonline.nl/
pi_95374931
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef Anne het volgende:
Waar het het goedkoopst is. Meestal de Duitse Ebay, de lokale automaterialenzaak of http://www.autopartsonline.nl/
Kijk, dat is een mooie site!!

Zelf ben ik een luie sleutelaar... wil graag mijn uitlaat, alle filters, bougies, olie etc in 1 keer bestellen.. dat lukt weer net niet daar... Maar voor remonderdelen/wielophanging is hij wel mooi!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:53:10 #4
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95382400
Ik heb de laatste keer onderdelen besteld bij autoteilemann, via eBay. Prima spul, vlotte levering.
En laatst wat liters olie e.d. besteld in Duitsland, heeft ook geen problemen opgeleverd. Scheelt allebei een hoop met NL.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95387577
ATP, Auto Teile Pollath ofzo is ook een goeie!
en Motorexpress.

Allebij overigens te vinden op Ebay.de
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:13:04 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_95391456
Op ebay.de koop ik alle kleine universele onderdelen zoals remschijven, blokken, wiellagers, fuseekogels, uitlaten etc etc etc.
Merkspecifieke delen haal ik bij mijn dealer. Ze kennen mij goed en geven goede service en leuke kortingen. Je komt altijd wat duurder uit dan op ebay maar service is 20x beter.

Onderhoud doe ik verder zelf.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_95397377
http://start.mijngrossier.nl/catalog/kentekenbouwjaar.aspx en dan het onderdeel nummer opschrijven en ff bellen naar de lokale autozaak hier.
Die bestelt het en meestal volgende dag in huis, Misschien niet het goedkoopste maar toch wel reeële prijzen en bijna alles staat erop
pi_95397552
Zo doe ik het ook, 's ochtends besteld en in de middag kan ik de onderdelen ophalen. Prijzen ook wel goed te doen :)

Hier vind je de prijzen ook:

http://start.ikwilonderdelen.nl/catalog/kentekenbouwjaar.aspx
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:22:29 #9
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_95398042
Heb zeer goede ervaringen met ebay.de zowel qua levering als qua prijsstelling. In vergelijking met de BMW dealer kan je voor een setje remmen en draagarmen ed. al snel een paar honderd euro besparen waarbij de kwaliteit ook nog eens beter is dan standaard BMW (Zimmerman / Mahle etc).
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:34:05 #10
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_95398632
Als je makkelijk meerdere dingen op ebay.de wilt bestellen moet je overigens naar de website van de adverteerder gaan (meestal de username) en daar bestellen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:47:33 #11
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95402248
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef HFdude het volgende:
Heb zeer goede ervaringen met ebay.de zowel qua levering als qua prijsstelling. In vergelijking met de BMW dealer kan je voor een setje remmen en draagarmen ed. al snel een paar honderd euro besparen waarbij de kwaliteit ook nog eens beter is dan standaard BMW (Zimmerman / Mahle etc).
Jep. Mijn draagarmen kostten inderdaad 200 euro ex bij de dealer. M-draagarmen werden geadviseerd, daar kwam nog eens 100 euro bovenop. Uiteindelijk voor 260 inclusief verzending twee Meyle imitatie-armen besteld, staan ook nog eens bekend als betere kwaliteit (vergelijkbaar met de M-armen). Prima service van autoteilemann. En omdat ik geen eBay account had, uiteindelijk alles prima afgewerkt via de mail, was geen enkel probleem. Qua prijs/kwaliteit had ik nu dus voor minder dan de helft van het geld prima spul.
Zerg schreef:
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:02:57 #12
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_95402899
Zimmermann Bremsen sind Scheisse. :@

Duitse eBay voor "speciale" onderdelen. BMW sportkoppeling/remschijven ed.
Olie haal ik ook in D.
Gewone onderdelen/OEM mag de garage regelen.

Voor de Porsche; Mittelmotor of (soms) Pelican of Duitse eBay, maar meestal de garage.

Voor de motor is internet echt koning. heb al spullen uit USA, AUS, UK, D en SA laten komen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:10:32 #13
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95403219
Bizar hoeveel de olie scheelt trouwens. Bij olietekoop.nl betaalde ik geloof ik 12,50 per liter, waar ik in Duitsland 7,20 per liter betaalde, voor exact dezelfde olie :o
Zerg schreef:
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:13:17 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_95403328
Mijn ervaring: in NL lijkt op de (particuliere) markt vaak sprake van een soort kartel. Je komt zeer weinig luizen in de pels tegen van de jongens die niets op voorraad hebben, alles moeten bestellen en altijd de adviesprijs hanteren. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_95404810
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
Als je makkelijk meerdere dingen op ebay.de wilt bestellen moet je overigens naar de website van de adverteerder gaan (meestal de username) en daar bestellen.
Je kan ook op de pagina op ebay van de adverteerder kijken, meerdere onderdelen kopen ''sofort kaufen'' en dan verder winkelen, aan het eind gooit tie het dan bij elkaar en betaal je ook gewoon 1x verzendkosten :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:30:44 #16
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_95415381
Vooral onderdelen voor m'n Corvette koop ik veel online. Is ook handig, want dan kun je direct uit de VS bestellen. Heb er vrijwel alleen maar positieve ervaringen mee eigenlijk.

Ik heb ook wel eens bougies via eBay besteld, omdat dat gewoon de helft goedkoper was. Ging ook prima, maar ja, bougies zijn dan ook vrij simpel :)

Meestal probeer ik wel op typenummer te zoeken en wil ik onderdelen van een bekende fabrikant. In principe maakt het dan weinig uit of je via eBay bestelt of ergens anders, want het onderdeel is hetzelfde. Alleen qua service kan het wel eens uitmaken ... maar zolang je via credit card betaalt is het toch verzekerd.
Schaap
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:48:37 #17
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_95416689
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Je kan ook op de pagina op ebay van de adverteerder kijken, meerdere onderdelen kopen ''sofort kaufen'' en dan verder winkelen, aan het eind gooit tie het dan bij elkaar en betaal je ook gewoon 1x verzendkosten :)
Klopt, maar niet iedereen adverteert het volledige assortiment van zijn webwinkel op ebay. En de prijzen willen ook stiekem nog wel eens wat hoger zijn op ebay.
pi_95418055
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Klopt, maar niet iedereen adverteert het volledige assortiment van zijn webwinkel op ebay. En de prijzen willen ook stiekem nog wel eens wat hoger zijn op ebay.
Dat is waar, het is altijd een beetje rondkijken ;)
Krijg je overigens ook niks van :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')