SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf zie ik door de bomen het bos niet meer, iedereen beweerd de beste onderdelen te hebben en de goedkoopste te zijn!
Waar halen jullie je onderdelen voor een beurtje of een uitlaat vervangen?Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Kijk, dat is een mooie site!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef Anne het volgende:
Waar het het goedkoopst is. Meestal de Duitse Ebay, de lokale automaterialenzaak of http://www.autopartsonline.nl/
Jep. Mijn draagarmen kostten inderdaad 200 euro ex bij de dealer. M-draagarmen werden geadviseerd, daar kwam nog eens 100 euro bovenop. Uiteindelijk voor 260 inclusief verzending twee Meyle imitatie-armen besteld, staan ook nog eens bekend als betere kwaliteit (vergelijkbaar met de M-armen). Prima service van autoteilemann. En omdat ik geen eBay account had, uiteindelijk alles prima afgewerkt via de mail, was geen enkel probleem. Qua prijs/kwaliteit had ik nu dus voor minder dan de helft van het geld prima spul.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef HFdude het volgende:
Heb zeer goede ervaringen met ebay.de zowel qua levering als qua prijsstelling. In vergelijking met de BMW dealer kan je voor een setje remmen en draagarmen ed. al snel een paar honderd euro besparen waarbij de kwaliteit ook nog eens beter is dan standaard BMW (Zimmerman / Mahle etc).
Je kan ook op de pagina op ebay van de adverteerder kijken, meerdere onderdelen kopen ''sofort kaufen'' en dan verder winkelen, aan het eind gooit tie het dan bij elkaar en betaal je ook gewoon 1x verzendkostenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
Als je makkelijk meerdere dingen op ebay.de wilt bestellen moet je overigens naar de website van de adverteerder gaan (meestal de username) en daar bestellen.
Klopt, maar niet iedereen adverteert het volledige assortiment van zijn webwinkel op ebay. En de prijzen willen ook stiekem nog wel eens wat hoger zijn op ebay.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Je kan ook op de pagina op ebay van de adverteerder kijken, meerdere onderdelen kopen ''sofort kaufen'' en dan verder winkelen, aan het eind gooit tie het dan bij elkaar en betaal je ook gewoon 1x verzendkosten
Dat is waar, het is altijd een beetje rondkijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen adverteert het volledige assortiment van zijn webwinkel op ebay. En de prijzen willen ook stiekem nog wel eens wat hoger zijn op ebay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |