quote:
Bier.quote:
Deze is wel leuk :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe kan iemand Rammstein níet afgrijselijke bagger vinden?
Nee.quote:
Nee dat is juist een van hun meest verotte nrsquote:
je gaat toch niet voor de muziek, maar om chicks te regelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef moomoo het volgende:
oh btw, donderdag kan ik naar een schoolfeest, wat nog best eens leuk zou kunnen zijn, maar alles wat er gedraaid wordt is techno/house/dubstep enzo, en daar houd ik totaal niet van. Wat te doen?
Drugs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef moomoo het volgende:
oh btw, donderdag kan ik naar een schoolfeest, wat nog best eens leuk zou kunnen zijn, maar alles wat er gedraaid wordt is techno/house/dubstep enzo, en daar houd ik totaal niet van. Wat te doen?
same thingquote:
deze is stukken beterquote:
Chick hosselen en binnen 10 min naar buiten met haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef moomoo het volgende:
quote:
quote:
quote:
Naar een feest gaan waar je wel leuke muziek hoort?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:06 schreef moomoo het volgende:
maar daar is dan weer niemand die ik ken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar een feest gaan waar je wel leuke muziek hoort?
Jullie zijn vrouwen, jullie mening telt niet, is het eten al klaar?quote:
Hun eerdere werk is nog te doen.. De rest vind ik mwahquote:
Nee, helaas.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jullie zijn vrouwen, jullie mening telt niet, is het eten al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |