Verschrikkelijke user idd, verdiend een nieuwe, langere ban imoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bin Laden is dood. (Ik ben verdrietig).
Lijkt opnieuw niets van zijn ban geleerd te hebben.
Dicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef wise het volgende:
Superdudes en zeekoeien
bodybuild/fitness topic.
Dan is de klacht niet goed begrepen. De quotes zijn functioneel en illustratief, ik kan ze anonimiseren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:37 schreef wise het volgende:
Dragers van het klassenboek
klagen over fok en users. Kan niet he
Er staan nog steeds linkjes naar mijn posts. Erg storend, kan je hiermee ophouden?????????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dan is de klacht niet goed begrepen. De quotes zijn functioneel en illustratief, ik kan ze anonimiseren.
Edit: net geanonimiseerd. Dat wise niet begrijpt dat de klacht niet over fok! of users gaat maar over een gedragsprincipe (dat ook manifest is in fok!) ligt aan zijn sociaal, cultureel of menselijk kapitaal, daar kan ik niets aan doen.
Die in de openingspost kan ik niet meer veranderen. Linkjes aangepast. "Verder mag je me dat gewoon direct vragen of via PM, laten we Feedback niet bevuilen!"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er staan nog steeds linkjes naar mijn posts. Erg storend, kan je hiermee ophouden?????????
Ging ook om de quotes in de OP. Kunnen de mods meteen meelezen. Bedankt voor het aanpassen in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Die in de openingspost kan ik niet meer veranderen. Linkjes aangepast. "Verder mag je met dat gewoon direct vragen of via PM, laten we Feedback niet bevuilen!"
Een linkje zou handig zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Mogen de reacties van HetNieuweGezicht uit mijn topic?
Had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sorry, hierzo: Helaasch pindakaas
Deze reactie snap ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.
Trolletje is even met vakantie.
Dat ze even niet meer kan reageren.quote:
het laatste is slowchat omdat ik uit moet leggen dat ik het niet persoonlijk bedoel, maar het begin is gewoon het geven van mijn mening op jóuw topic, daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Helaasch pindakaas
Pff mag die slowchat van linpunt ook uit mijn topic?
Die slowchat van je beslaat wel meer dan één reactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
het laatste is slowchat omdat ik uit moet leggen dat ik het niet persoonlijk bedoel, maar het begin is gewoon het geven van mijn mening op jóuw topic, daar is niets mis mee.
ik had het ook alleen over het eerste stuk dat gewoon een post was en nog geen sc.. tja..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die slowchat van je beslaat wel meer dan één reactie.
Dus mods, mag het eruit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |