Denk aan snack attack-middag, think happy thoughts!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
L:astig, want de OP staat ook in de wiki, dus als je dan zegt OP aanpassen kan dat ook in de wiki zijn! Mind boggling. En dan denk ik weer aan Boggle en dus aan Frank Kramer. Bedankt!
MPG en GF doen dat. Alles, allemaal, altijd. Ik voer er geen steek aan uit iigquote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is wel zo netjes om de OP aan te passen tov degenen die de wiki bijhouden.. als de OP iedere keer door degene die het topic opent bijgehouden wordt, dan hoeven degenen die de wiki bijhouden alleen de OP in de wiki te kopieren.. niet OOK nog eens alle topics bij te werken.. is misschien wel zo aardig
Vroegah, toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven!quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef missyB het volgende:
[..]
Dan denk ik aan cijfers en letters maar das wel heeeel lang geleden
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef crv het volgende:
ik ga ook plat. morgen weer 05:15 op en we komen niet thuis
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ik ga mijn bed eens opzoeken, dus welterusten allemaal.
Goed plan! Ik vraag me nog steeds af waarom de oude topics er in staan. Vraga die gewoon op met de search als je dan toch zo nodig moet!quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG en GF doen dat. Alles, allemaal, altijd. Ik voer er geen steek aan uit iig
Alleen zij?quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG en GF doen dat. Alles, allemaal, altijd. Ik voer er geen steek aan uit iig
quote:U2 breekt tourrecord Rolling Stones
Uitgegeven: 11 april 2011 14:05
Laatst gewijzigd: 11 april 2011 14:03
AMSTERDAM - U2 heeft sinds zondag een nieuw record in handen. De huidige wereldtour 360° van de Ierse band is de succesvolste ooit. Na een uitverkocht concert in het Braziliaanse Sao Paolo staat de bezoekersteller op bijna zeven miljoen mensen.
In totaal bracht de concertreeks al 558 miljoen dollar, ruim 386 miljoen euro, in het laatje.
De Ierse rockers passeren daarmee het record dat The Rolling Stones tussen 2005 en 2007 vestigde met hun Bigger Bang-tour, meldt BBC maandag.
De 360°-tour startte in juli 2009 in Barcelona en deed nog dezelfde maand de Amsterdam Arena aan. Na bijna twee jaar vindt op 30 juli vindt het laatste optreden plaats in Canada. Vermoedelijk is de opbrengst van alle 110 shows dan bijna 700 miljoen dollar.
... krijgen er de eer voorquote:
Kan ik er wat aan doen. ja, wel iets, maar die treinmachinisten hebben het al zo zwaar en ik heb er geen zin in!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ik kan gewoon zeggen dat ik erbij was, 2x![]()
oeh mazzelaar!
Dank voor stank!quote:
jij hebt al een eigen feature op Fok! wat wil je nog meer??quote:
50.000 euroquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij hebt al een eigen feature op Fok! wat wil je nog meer??
Toen de guldens nog getimmerd werdenquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah, toen de vissen nog liepen en poepen met lange oe werd geschreven!
ach nostalgiequote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen de guldens nog getimmerd werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |