luilakquote:
Blijkbaar piept en knort het een beetjequote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ervaring hoe bejaarde piemels klinken.
Ik ook niet, maar dat was haar manier om het woord piemel te ontwijken toen ik klein wasquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen ervaring hoe bejaarde piemels klinken.
Door naar de wiki te gaan en daar op nieuw account te klinken of zo, precies weet ik het niet meerquote:
ja, ik hoor het net van DM!quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar piept en knort het een beetje
quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Je hoeft geen wiki account te hebben om de OP bij te werken
ja ja,doe mn best!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en quoteknopjes zijn ook vet handig
Ja, dat was eerder wel zo, dus geen idee of dat ondertussen weer is aangepastquote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik iets in de wiki wil aanpassen moet ik toch inloggen?
nope.. je moet een wiki account hebben om de wiki bij te werken, niet om de OP bij te werken..quote:
We hadden het toch over de wiki?quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. je moet een wiki account hebben om de wiki bij te werken, niet om de OP bij te werken..
quote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep gebruikers.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. je moet een wiki account hebben om de wiki bij te werken niet om de OP bij te werken..
Of dat nou zo tactvol is met RN in de buurt? Ik heb er mijn twijfels over.quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf bepaalde maten kan het ook niet andersDus ik zie het meer als een test of de tieten groot genoeg zijn
Ik lees mijn naam? Waar gaat het over?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat nou zo tactvol is met RN in de buurt? Ik heb er mijn twijfels over.
De OP staat in de wiki, dus we hebben gelijk.quote:
en wie bepaalt dan wat groot genoeg is eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iedereen hier altijd tactvol?quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psssssst RN is e ff nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de OP dusquote:
alleen is er wat verwarring over het aanpassen van de OP.. dat is NIET hetze;fde als het aanpassen van de wiki
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |