Okéé, bedankt voor de info!quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef pro2call het volgende:
ik kamp met een ongeveer zelfde probleem en bij mij komt ie dan niet terug en moet ik effe naar de fysio om de botjes weer in lijn te zetten...
ik moet hiervoor naar het ziekenhuis en die gaan een MRI + botscan uitvoeren... hier zal waarschijnlijk uitkomen dat mijn botkapsel te ruim is (kapsel houd je boten op de plek) ze gaan deze dan inkorten en dan zou het voorbij moeten wezen na 6 weken.. (3 weken brace en 3 weken stevig verband.
Hoe krijg ik mijn pols uit de kom?quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef pro2call het volgende:
ff bezoekje brengen aan de orthopeet daar ben ik geweest en die heeft me foor gewezen naar een plastisch chirurg.. die schijnt veeel verstand te hebben van pols gewrichten...
het is beter om snel te handelen voor het echt kut wordt.. het wordt er niet beter op... en als het 1 keer slecht is dan blijft het zo.. als je gaat zorg er voor dat je pols uit de kom is.. zodat er op de foto's ook wat te zien is.. anders is het tasten in het donker....
Thank you. Ik ga snel een afspraak maken met de huisarts!quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef gehotseflotst het volgende:
Daarnaast lijkt het me niet goed als dat de hele tijd en steeds vaker/langer gebeurt... Volgens mij heb je in je pols ook banden (net als in schouder/enkel/knie enz.) die ook helpen alles op de plek te houden. Als je je pols steeds (gedeeltelijk) luxeert - ontwricht, dus - worden die banden ook uitgerekt en zal je pols steeds vaker en gemakkelijker kunnen luxeren. Er kan ook slijtage ontstaan en dat kan ook een behoorlijk onprettig gevoel opleveren
Dus gewoon een tripje naar de huisarts, want het is toch best fijn als je pols goed blijft meewerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |