Precies. Mn derde toppert kan ik voorlopig nog wel passing-training geven en als Winger, WTM of IMTW gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hooguit dat berucht is een minpuntje, voor de rest een leuke speler om te trainen + de sh
en het feit dat het geen NL is, maar verder eensch..quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hooguit dat berucht is een minpuntje, voor de rest een leuke speler om te trainen + de sh
Komt uiteindelijk allemaal wel goed. Prioriteit voor nu: Nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en het feit dat het geen NL is, maar verder eensch..
maakt ook niet uit, maar we moeten toch wat te mierenneuken hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk allemaal wel goed. Prioriteit voor nu: Nu
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, maar we moeten toch wat te mierenneuken hebben
kan je nog ver gaan qua geld of heb je er gewoon niet meer voor over...quote:
Mn laatste bod staat nu. Geld is momenteel geen probleemquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je nog ver gaan qua geld of heb je er gewoon niet meer voor over...
ach, van het weekend is het mooi weer, dan moet ik werkenquote:
ik ben zowel deze week als het weekend vrijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, van het weekend is het mooi weer, dan moet ik werken
Kijk eens of er de laatste 12u nog 17/18 jarige op de tl zijn gekomen?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben zowel deze week als het weekend vrij
ben niet thuisquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk eens of er de laatste 12u nog 17/18 jarige op de tl zijn gekomen?
niet via mn mobielquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan inloggen dus ook zoeken.
[..]
Zo en nu werken!
Erg niet maar volgens mij kan je niet rood staan voor je stadion.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef IPeePie het volgende:
M'n nieuwe stadion gaat toch duurder worden dan ik dacht
Ik heb nu 460k op de bank, en ik wilde m'n stadion eigenlijk gaan verbouwen na de thuiswedstrijd van zondag. Hij gaat 550k in plaats van 420k kosten. Dan heb ik waarschijnlijk rond de 520k op de bank. Is het erg als ik de 30k rood sta?
Ik dacht juist dat je voor je stadion 500k rood mocht staan, en voor transfers tot 200k, maar ik zal het even uitzoeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erg niet maar volgens mij kan je niet rood staan voor je stadion. Je zal iig moeten wachten tot de financiele update van 17 April. Je mag nl voor je stadion en je coach niet het bedrag tussen de haakjes gebruiken.
Goed en nu echt werken!
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je voor je stadion 500k rood mocht staan, en voor transfers tot 200k, maar ik zal het even uitzoeken.
Hagonlinequote:Je kunt tot ¤ 500 000 in de min gaan voor de verbouwing van je stadion. Jezelf in de schulden steken voor de verbouwing van je stadion is erg onverstandig. De terugverdientijd van je investering is al snel 20 weken. Het is beter om te sparen voor een stadionverbouwing dan er geld voor te lenen.
Ok, bedankt.quote:
Daarom, het zal je een paar k rente kosten, maar dat beur je snel terug. Je draait 2 wekelijks toch winst dus financieel zit je wel lekker toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, bedankt.
Maar minder dan 10% lenen, van het totale bedrag, dat is toch niet zo erg? Met één thuiswedstrijd is dat al weer opgelost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |