SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
zo'n site is enkel een (handig) middel om iemand te ontmoeten. Het verdere veroveren is dan aan jou, daar heeft die site verder niets meer mee te maken....quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef drvc het volgende:
Liefde vind je niet met een dating site, je vind je ware liefde pas, als je een meisje hebt veroverd, en je manzaad met haar hebt gedeeld.
Ja, hier regelen we echt dates mee!quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef brickster het volgende:
Na een tijdje lurken hier me toch maar aangemeld:P vanmiddag heb ik ook een account gemaakt op paiq. Opzicht is het wel een grappige site. Maar regelen jullie hier echt dates mee?
Ik kwam eigenlijk puur toevallig het topic inrollen, maar goedquote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Hier weer verder!
Yuki, heb je al gedate?
Of een aankomende date?
Welkom bij de club van lelijke mensen.quote:
Ik geloof je hoor!quote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, hier regelen we echt dates mee!
WAAROM STA IK NIET IN DE OP?
Als je jezelf zo verkoopt, dan kom je er wel!quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef brickster het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor!
Ik heb al een paar leuke gesprekjes gehad maar tegen de tijd dat mijn foto geshowd werd werd het aan de andere kant stil.. Zal wel iets met het uiterlijk van een dikke dwerg te maken hebben
Vanwaar het woord "manzaad"? Zie je er zo vrouwelijk uit dat je zelfs hier het man zijn moet benadrukken? En ook wonderlijk is je uitdrukking om je *kuch* manzaad te "delen"?? Hoezo dat, wil je de helft houden of zo?quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef drvc het volgende:
Liefde vind je niet met een dating site, je vind je ware liefde pas, als je een meisje hebt veroverd, en je manzaad met haar hebt gedeeld.
Misschien is het zo smerig dat hij het altijd terug gespuugd krijgt.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Vanwaar het woord "manzaad"? Zie je er zo vrouwelijk uit dat je zelfs hier het man zijn moet benadrukken? En ook wonderlijk is je uitdrukking om je *kuch* manzaad te "delen"?? Hoezo dat, wil je de helft houden of zo?
Maar die heb ik ook;).. mwah opzich valt het allemaal wel mee met mij denk ik:Pquote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Silenus het volgende:
Op paiq dus niet de ondertitel 'relatie noob' gebruiken. Dan kom je idd over als een maagdelijke dwerg. Met pukkels.
Wie niet mooi is moet grappig zijnquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef brickster het volgende:
[..]
Maar die heb ik ook;).. mwah opzich valt het allemaal wel mee met mij denk ik:P
Je weet wat ze zeggen "fatties have more fun"
Niet erg mannelijk van hem dan om dat te accepteren, eens gegeven blijft gegeven natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien is het zo smerig dat hij het altijd terug gespuugd krijgt.
Settle for lessquote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef brickster het volgende:
Of een dame zoeken die ook niet zo mooi is;)
Werkte bij mijn exen![]()
Als het echt vies is, no way dat een zichzelf respecterende vrouw t dan houdtquote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet erg mannelijk van hem dan om dat te accepteren, eens gegeven blijft gegeven natuurlijk.
Ach, misschien heeft drvc daar last van. Er is wel iets met zijn manzaad aan de hand denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt vies is, no way dat een zichzelf respecterende vrouw t dan houdt
Hoe moet je ooit een man aan je binden als je het steeds weer uitspuugt.quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het echt vies is, no way dat een zichzelf respecterende vrouw t dan houdt
Edoch, Seven is verre van lelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
Welkom bij de club van lelijke mensen.
Hou het kort en maak er geen maandenlange projecten van voor het afspreken van een date. Week of twee maximaal.quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef brickster het volgende:
Hey maar hoe lang hebben jullie ongeveer contact met een potentieele date voordat je op een afspraak over gaat? en misschien wat tips voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |