en dan ook weer eerder op dan dat volk daarquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, moest nog ff was ophangen en het ligt hier stil...Tja, morgen zware dag in dat hok misschien, ik geloof er niets van, hoe vaak hebben we hier niet genachtbraakt als het hele spul daar al op 1 oor lag, watjes, pluisjes.
Psies, net wat Kokkie zegt, later naar bed en vroeger weer op, eerst zien en dan geloven of er idd een zware dag komt.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, eerst geloven dan zien
of andersom
moeilijk he lezenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Vultarian het volgende:
die cossers kijken echt nergens naar he, zitten ze weer gewoon in een oude COS te klooien
en dan nog gaan zeuren dat het nummer niet klopt ook hequote:
en zeggen dat er 3 cossen geopend zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan nog gaan zeuren dat het nummer niet klopt ook he
Ik heb het wel gemeld in 1 van de eerste posts, lezen is moeilijk idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan nog gaan zeuren dat het nummer niet klopt ook he
ik in een foute cosquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemeld in 1 van de eerste posts, lezen is moeilijk idd.
Ik bedoel in 1 van de eerste posts in de foute COS.quote:
en zo is het net als ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel in 1 van de eerste posts in de foute COS.Ik bedoel vlak nadat ik zag dat ze daar foutief aan het posten waren, kijk maar na, toen ze daar begonnen heb ik het gezegd, Flower vroeg of iemand wilde openen, nou ik ben de beroerdste niet dus heb ik dat ff gedaan.
![]()
Ja, om te zeggen dat het de foute was, heb inmiddels op stop volgen gedrukt, ik wil geen foute COS in myat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef Vultarian het volgende:
o dus jullie zitten ook gewoon in die foute cos te posten
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef Vultarian het volgende:
o dus jullie zitten ook gewoon in die foute cos te posten![]()
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Vultarian het volgende:
ik ga ook maar, prop er nog even een filmpje in en ga lekker op bed liggen.
truste![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Vultarian het volgende:
ik ga ook maar, prop er nog even een filmpje in en ga lekker op bed liggen.
truste![]()
ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ja, jij moet echt van je vrije dagen genieten, veel plezier.
Ach joh, dat is zo klaar, dan kun je lekker van het weer gaan genieten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga ik ook zeker doen.
heb nog wel wat huishoudelijke taken
Ook goede morgenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kokkie, lekker dagje vrij vandaag he
hoop dat het vandaag nog mooi weer blijft... hier is het nu te fris om op het balkon te zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan er nu nog van genieten, gaat steeds drukker worden dus ook lastiger om vrij te nemen
Heb hier al regen gehad, en kan je zeggen, vind het vies koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoop dat het vandaag nog mooi weer blijft... hier is het nu te fris om op het balkon te zitten
noodweer vannacht op de terugweg, maar de zon is nu aan het doorkomen dus hoop dat het straks wat opwarmtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb hier al regen gehad, en kan je zeggen, vind het vies koud
Gaan we samen hopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
noodweer vannacht op de terugweg, maar de zon is nu aan het doorkomen dus hoop dat het straks wat opwarmt
Amsterdam nu... stukjes blauwe lucht, af en toe een zonnetje, en de terassen zijn nog leegquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef kahaarin het volgende:
huh? In Groningen nu een zonnetje wel wat wolken maar niets noemenswaardigs..
Arnhem koud met lichte bewolkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam nu... stukjes blauwe lucht, af en toe een zonnetje, en de terassen zijn nog leeg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef kahaarin het volgende:
huh? In Groningen nu een zonnetje wel wat wolken maar niets noemenswaardigs..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam nu... stukjes blauwe lucht, af en toe een zonnetje, en de terassen zijn nog leeg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Arnhem koud met lichte bewolking
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
ff gechecked...... bij Bollokus is het nu ook maar 16 gr
Haha, gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef MaryMouse het volgende:
ff gechecked...... bij Bollokus is het nu ook maar 16 gr
ik wil warmte en dat zit er nog niet aan te komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, gedeelde smart is halve smart?
Het gaat hier ook gauw beter worden hoor, kijk maar: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Oh maar komende zondag en maandag ziet het er wel goed uit: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil warmte en dat zit er nog niet aan te komen.
ach... ik moet toch mijn huis poetsen en dat kan je beter met dit weer doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh maar komende zondag en maandag ziet het er wel goed uit: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
17 graden in de schaduw is echt wel lekker in het zonnetje.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... ik moet toch mijn huis poetsen en dat kan je beter met dit weer doen
ik ga gewoon doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef MaryMouse het volgende:
kokje is nog steeds aan het trainen... fipo-pakker
koppie thee lijkt me wel lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef MaryMouse het volgende:
iemand een kopje koffie, kopje thee, bekertje (karne)melk, sinasje? Ik ga toch ff zitten met een peukie
Lol, koffie lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef MaryMouse het volgende:
iemand een kopje koffie, kopje thee, bekertje (karne)melk, sinasje? Ik ga toch ff zitten met een peukie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |