tuurlijk wel, we waren aan het wachten tot jij de lapo zou pakkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
hoe kan het nou dat de sc nog niet vol is, is het nioet gezelli vandaag
ben de beroerdste nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, we waren aan het wachten tot jij de lapo zou pakken![]()
lekker daar ben ik wel aan toequote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
niki![]()
vultarian
![]()
![]()
![]()
Ik ben binnen en heb zin in gezelligheid.![]()
Iemand wat drinken
Lekker!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
niki![]()
vultarian
![]()
![]()
![]()
Iemand wat drinken
Niki Vultarianquote:Op maandag 11 april 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
niki![]()
vultarian
![]()
![]()
![]()
Iemand wat drinken
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aaah, daar was ik aan toe!quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lieve Chanel5 weet je zeker dat je goed zit dit is de SC de slowchat hier praten we over dagelijkse dingen de COS waar je over de streams praat is hier naast...quote:
een sterk bakkie koffie lijkt me wel op z'n plaats...quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een sterk bakkie koffie lijkt me wel op z'n plaats...
[ afbeelding ]
doe dr maar een borrel in ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een sterk bakkie koffie lijkt me wel op z'n plaats...
[ afbeelding ]
toch nog een goede daad verricht vandaagquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ben blij dat ik jullie aan het lachen heb kunnen maken.
Moet kunnenquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
toch nog een goede daad verricht vandaag![]()
we zijn hier om het gezellig te maken hequote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Vond het wel heel gezellig hoor, dat je ons wat Caps gaf!quote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Altijd!quote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zijn hier om het gezellig te maken he
Capstopic staat er vol meequote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vond het wel heel gezellig hoor, dat je ons wat Caps gaf!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef Vultarian het volgende:
ik wilde er net groot neerzetten "chanel hier moet je zijn" maar toen was ze er net
dat dacht ik en die jo blijft maar slap o.h.enquote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Vultarian het volgende:
ook weer een hoop gedoe om niks bij de burendan is het hier beter toch?
Het is hier toch altijd beter!!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Vultarian het volgende:
ook weer een hoop gedoe om niks bij de burendan is het hier beter toch?
omdat iedereen zich liep te verstoppen jaquote:Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
we zijn met deze sneller dan de vorige over de hele dag![]()
1tje is nog oude, luie modjes hebben die niet dichtgegooidquote:
Benny is niet zo snelquote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Dan benny trouwens niet gewoon zelf binnen 1 minuut opende..
benny opent sowieso niet zo vaakquote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
Dan benny trouwens niet gewoon zelf binnen 1 minuut opende..
quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef pietpaniek het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
Bij de buren zijn de 2 plastic poppen aan het ontbinden
quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef pietpaniek het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
Haaai pietje!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef pietpaniek het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
Lol, Hiquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef pietpaniek het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
Zoude dit tegen Stabillity moeten zeggen kan er vast iets leuks mee!quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, Hi, heb nu ineens een beeld voor ogen van 2 kaalgekloven skeletten met ieder 2 zakjes siliconen erbovenop....
Pietquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef pietpaniek het volgende:
Avond![]()
![]()
![]()
truste Jesjequote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben er vandoor, ga lekker op tijd naar bed vandaag![]()
![]()
tot morgen weer![]()
![]()
Trust Jesje Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
tot morgen weer![]()
![]()
regen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Whaaa, begint naar binnen te regen!! Snel even mijn raam dicht doen!
Trusten Jesje!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
tot morgen weer![]()
![]()
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Whaaa, begint naar binnen te regen!! Snel even mijn raam dicht doen!
als je het maar niet deze kant op stuurt dan!quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hier in het Zaanse begon het net even heel hard te regenen het is nu ook al weer klaar..
Zal ik niet doen, waar zit je?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je het maar niet deze kant op stuurt dan!
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...quote:
Bredaquote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, waar zit je?
[..]
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...
thuis,quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, waar zit je?
[..]
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...
maak het maar helemaal op hoor, ik hoef nietquote:
ik draag het wel weer naar de zeequote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maak het maar helemaal op hoor, ik hoef niet
Ach ja, alle kleine beetjes helpen riep de mug, en spuugde in de Noordzee.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik draag het wel weer naar de zee
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Heb net drinken over me toeten bord heen gegooit 1 letter doet het niet meer...
Lol, je bent in goed gezelschap, het toetsenbord van Bol functioneert ook niet helemaal.quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Nee, en die moeten we de kommende dagen mien... Het i wel heel iritant gebruik de letter vaak!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je bent in goed gezelschap, het toetsenbord van Bol functioneert ook niet helemaal.
ff de tekst van bol kopieren. Heeft het toch niet door, zit te BBQ enquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
The quick brown fox jump over the lazy dog!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
Niki, typ dit eens: the quick brown fox jumps over the lazy dog.
Lol, maak er een zoekplaatje van en zet .tipje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, en die moeten we de kommende dagen mien... Het i wel heel iritant gebruik de letter vaak!!
Lullig in het SST subforum, ..Tquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The quick brown fox jump over the lazy dog!
welke danquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
De s is idd best een gangbare letter...quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en nu ik hem niet kan gebruiken merk je pa hoe vaak je hem gebruikt...
ssssuperkokje je ssslisssst een ietssssje-pietsssjequote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
Hets iss blijkbaars heels spannends hiernaasts, coss iss niets bijss te houdens
Probeer het maar eenz, het iz heel moeilijk om dat vol te houden, je zchrijft toch bijna automatizch de woorden wel met een z.quote:
Nu zit je mij te peten!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ssssuperkokje je ssslisssst een ietssssje-pietsssje
nee hoor ik sit helemaal niet te peten dat iz echt niet soquote:
dailyquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Zzoos het volgende:
iemand enig idee hoe laat de daily's online komen op de site?
Dat is meestal de volgende ochtend.quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Zzoos het volgende:
iemand enig idee hoe laat de daily's online komen op de site?
nou, een glaaje inaappelap gaat er altijd wel inquote:
het iz ze weer gelukt hiernaaztquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is meestal de volgende ochtend.
toch vind ik ina lekkerderquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou, een glaaje inaappelap gaat er altijd wel in
ok bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is meestal de volgende ochtend.
maakt bij de manier waarop ik typ nikz uit, ik moet toch kijken welke toetz ik moet hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Ben nu aan het proberen de Z tip op te volgen...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ina? Wie is dat? Is ze ook een FOK!-ker?
Nee normaal gezprokken kan ik blind typpen dat met die Z maakt het wel wat moeilijker (hopelijk ga ik er niet zo aan wennen dat ik het op me werk ook ga doen)quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maakt bij de manier waarop ik typ nikz uit, ik moet toch kijken welke toetz ik moet hebben
dan haal je even de z en de s los van je toetsenbord en wissel je ze omquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee normaal gezprokken kan ik blind typpen dat met die Z maakt het wel wat moeilijker (hopelijk ga ik er niet zo aan wennen dat ik het op me werk ook ga doen)
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan haal je even de z en de s los van je toetsenbord en wissel je ze om
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan haal je even de z en de s los van je toetsenbord en wissel je ze om
Dezalnietemin vind ik het een applauzje waard dat je het zo ztructureel volhoudt.quote:
Hij doet het echt niet hoor! die ene letter van mij, of bedoel je dat ik hem vervang...quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dezalnietemin vind ik het een applauzje waard dat je het zo ztructureel volhoudt.
kan niet klappenquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dezalnietemin vind ik het een applauzje waard dat je het zo ztructureel volhoudt.
Lol, het feit dat je structureel een z ipv s typt in de COS vind ik knap, dat is best lastig en je moet je er erg op concentreren.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij doet het echt niet hoor! die ene letter van mij, of bedoel je dat ik hem vervang...
Het is een poging waard, het ding is nu toch bijna nutteloos...quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
En als je je toetsen bord nou eens afspoelt met schoonwater en dan foin er op?
Oke ik probeer het echt vol te houden moet er inderdaad wel op letten en niet te znel typpen...quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, het feit dat je structureel een z ipv s typt in de COS vind ik knap, dat is best lastig en je moet je er erg op concentreren.Was nu eens een keer geen geintje...
![]()
Vindt het wel lief dat jullie me zo onderztunnen!! (wel vervelend dat ik zo dyzlytich alz de pezt ben en nu niet meer op mijn zpel check kan vertrouwen bij worden met die letter...quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan niet klappen
doe wel een danzje![]()
![]()
![]()
![]()
wel los pluggen van pc eerst en na dat je hem nog nodig hebt hij moet goed drogen voor hij weer in de usb magquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is een poging waard, het ding is nu toch bijna nutteloos...
Ik heb hem net al wel zchoon gemaakt ga hem denk ik ook nog wel beter zchoonmaken maar paz alz ik een alternatief heb voor alz ik hem echt kapot maak, nu kan ik teminzte nog iet typpen..quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is een poging waard, het ding is nu toch bijna nutteloos...
Hmm, heb nog wel een toetsenbord liggen maar Zaandam is een beetje uit de richting, klopt dat nog? (profiel gekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb hem net al wel zchoon gemaakt ga hem denk ik ook nog wel beter zchoonmaken maar paz alz ik een alternatief heb voor alz ik hem echt kapot maak, nu kan ik teminzte nog iet typpen..
we hebben geen kebab bezteld dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oke ik probeer het echt vol te houden moet er inderdaad wel op letten en niet te znel typpen...
[..]
Vindt het wel lief dat jullie me zo onderztunnen!! (wel vervelend dat ik zo dyzlytich alz de pezt ben en nu niet meer op mijn zpel check kan vertrouwen bij worden met die letter...
Klopt, we hebben hier in huiz vazt ook nog wel ergenz een toetzenbord moet hem alleen nog even zoeken...quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, heb nog wel een toetsenbord liggen maar Zaandam is een beetje uit de richting, klopt dat nog? (profiel gekeken.)
Denk ik ook net toen ik hem had zchoongemaakt en weer had ingeplugd type ik opeenz heel vaak die letter...quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef pietpaniek het volgende:
Tis waarschijnlijk gewoon troep ip een contactje in de toets, als ut chippie stuk zou zijn deed ie het helemaal niet meer
kan ook toetsenbord op het scherm zetten en met de muis schrijvenquote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt, we hebben hier in huiz vazt ook nog wel ergenz een toetzenbord moet hem alleen nog even zoeken...
Jammer.quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt, we hebben hier in huiz vazt ook nog wel ergenz een toetzenbord moet hem alleen nog even zoeken...
suiker plaktquote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk ik ook net toen ik hem had zchoongemaakt en weer had ingeplugd type ik opeen heel vaak die letter...
Ja het wa echt van die zoete frinzdrank die er over heen ging morgen ochtend gewoon zchoonmaken dan de hele dag laten drogen...quote:
kun je ook al geen code meer maken zaols tijdje terug op het scherm in het huis stondquote:
jawel hoor, hoop dat het schoonmaken helpt, trustequote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Niki.P het volgende:
G mijn toetenbord choonmken en dn lekker lpen (hoop dt iemnd dit nog begrijpt)
Geen probleem nikiquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Niki.P het volgende:
Lol, hmm, het begint te drogen en plakken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben ook aan het aftellen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hmm, het begint te drogen en plakken.Succes en tot later, hopelijk niet meer in geheimtaal.
Piet ook slaap lekker!
Lol, moest nog ff was ophangen en het ligt hier stil...quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het aftellen.
Morgen zware dag zei de stem net
precies, eerst geloven dan zienquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, moest nog ff was ophangen en het ligt hier stil...Tja, morgen zware dag in dat hok misschien, ik geloof er niets van, hoe vaak hebben we hier niet genachtbraakt als het hele spul daar al op 1 oor lag, watjes, pluisjes.
en dan ook weer eerder op dan dat volk daarquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, moest nog ff was ophangen en het ligt hier stil...Tja, morgen zware dag in dat hok misschien, ik geloof er niets van, hoe vaak hebben we hier niet genachtbraakt als het hele spul daar al op 1 oor lag, watjes, pluisjes.
Psies, net wat Kokkie zegt, later naar bed en vroeger weer op, eerst zien en dan geloven of er idd een zware dag komt.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
precies, eerst geloven dan zien
of andersom
moeilijk he lezenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Vultarian het volgende:
die cossers kijken echt nergens naar he, zitten ze weer gewoon in een oude COS te klooien
en dan nog gaan zeuren dat het nummer niet klopt ook hequote:
en zeggen dat er 3 cossen geopend zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan nog gaan zeuren dat het nummer niet klopt ook he
Ik heb het wel gemeld in 1 van de eerste posts, lezen is moeilijk idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan nog gaan zeuren dat het nummer niet klopt ook he
ik in een foute cosquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemeld in 1 van de eerste posts, lezen is moeilijk idd.
Ik bedoel in 1 van de eerste posts in de foute COS.quote:
en zo is het net als ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel in 1 van de eerste posts in de foute COS.Ik bedoel vlak nadat ik zag dat ze daar foutief aan het posten waren, kijk maar na, toen ze daar begonnen heb ik het gezegd, Flower vroeg of iemand wilde openen, nou ik ben de beroerdste niet dus heb ik dat ff gedaan.
![]()
Ja, om te zeggen dat het de foute was, heb inmiddels op stop volgen gedrukt, ik wil geen foute COS in myat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef Vultarian het volgende:
o dus jullie zitten ook gewoon in die foute cos te posten
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef Vultarian het volgende:
o dus jullie zitten ook gewoon in die foute cos te posten![]()
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Vultarian het volgende:
ik ga ook maar, prop er nog even een filmpje in en ga lekker op bed liggen.
truste![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Vultarian het volgende:
ik ga ook maar, prop er nog even een filmpje in en ga lekker op bed liggen.
truste![]()
ga ik ook zeker doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ja, jij moet echt van je vrije dagen genieten, veel plezier.
Ach joh, dat is zo klaar, dan kun je lekker van het weer gaan genieten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga ik ook zeker doen.
heb nog wel wat huishoudelijke taken
Ook goede morgenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kokkie, lekker dagje vrij vandaag he
hoop dat het vandaag nog mooi weer blijft... hier is het nu te fris om op het balkon te zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan er nu nog van genieten, gaat steeds drukker worden dus ook lastiger om vrij te nemen
Heb hier al regen gehad, en kan je zeggen, vind het vies koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoop dat het vandaag nog mooi weer blijft... hier is het nu te fris om op het balkon te zitten
noodweer vannacht op de terugweg, maar de zon is nu aan het doorkomen dus hoop dat het straks wat opwarmtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb hier al regen gehad, en kan je zeggen, vind het vies koud
Gaan we samen hopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
noodweer vannacht op de terugweg, maar de zon is nu aan het doorkomen dus hoop dat het straks wat opwarmt
Amsterdam nu... stukjes blauwe lucht, af en toe een zonnetje, en de terassen zijn nog leegquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef kahaarin het volgende:
huh? In Groningen nu een zonnetje wel wat wolken maar niets noemenswaardigs..
Arnhem koud met lichte bewolkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam nu... stukjes blauwe lucht, af en toe een zonnetje, en de terassen zijn nog leeg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef kahaarin het volgende:
huh? In Groningen nu een zonnetje wel wat wolken maar niets noemenswaardigs..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Amsterdam nu... stukjes blauwe lucht, af en toe een zonnetje, en de terassen zijn nog leeg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Arnhem koud met lichte bewolking
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
ff gechecked...... bij Bollokus is het nu ook maar 16 gr
Haha, gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef MaryMouse het volgende:
ff gechecked...... bij Bollokus is het nu ook maar 16 gr
ik wil warmte en dat zit er nog niet aan te komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, gedeelde smart is halve smart?
Het gaat hier ook gauw beter worden hoor, kijk maar: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Oh maar komende zondag en maandag ziet het er wel goed uit: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil warmte en dat zit er nog niet aan te komen.
ach... ik moet toch mijn huis poetsen en dat kan je beter met dit weer doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh maar komende zondag en maandag ziet het er wel goed uit: http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
17 graden in de schaduw is echt wel lekker in het zonnetje.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach... ik moet toch mijn huis poetsen en dat kan je beter met dit weer doen
ik ga gewoon doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef MaryMouse het volgende:
kokje is nog steeds aan het trainen... fipo-pakker
koppie thee lijkt me wel lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef MaryMouse het volgende:
iemand een kopje koffie, kopje thee, bekertje (karne)melk, sinasje? Ik ga toch ff zitten met een peukie
Lol, koffie lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:46 schreef MaryMouse het volgende:
iemand een kopje koffie, kopje thee, bekertje (karne)melk, sinasje? Ik ga toch ff zitten met een peukie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
koppie thee lijkt me wel lekker![]()
![]()
FF moet verzamelen voor het stofzuigen en dweilen
ik ben bezig de proberen de afvoer van de keuken te ontstoppen.. vrees dat ik toch de loodgieter moet bellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
koppie thee lijkt me wel lekker![]()
![]()
FF moet verzamelen voor het stofzuigen en dweilen
Dank voor de theequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben bezig de proberen de afvoer van de keuken te ontstoppen.. vrees dat ik toch de loodgieter moet bellen
Ja. vloeibare ontstopper, korrel ontstopper, hielpen niet, nu siffon eraf en met een ontstoppingsveer aan de gang, verstopping zit zo'n 75 cm dieper in de afvoerbuisquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dank voor de thee
Das nie zo mooi. Al vloeibare ontstopper geprobeerd?
ik vrees ontstoppingsdienstquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja. vloeibare ontstopper, korrel ontstopper, hielpen niet, nu siffon eraf en met een ontstoppingsveer aan de gang, verstopping zit zo'n 75 cm dieper in de afvoerbuis
vrees het ook... zo nog maar even zelf proberen en dan toch maar bellenquote:
succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vrees het ook... zo nog maar even zelf proberen en dan toch maar bellen
Oeh lekker thnx voor de koffie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben bezig de proberen de afvoer van de keuken te ontstoppen.. vrees dat ik toch de loodgieter moet bellen
allemaal al geprobeerd..... ben al twee weken bezig, daarom nu als laatste poging de veer... vorige ontstopping koste mij 135 euro en zat nota bene in de hoofdafvoer in het apartment onder mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh lekker thnx voor de koffie!
Heb je al geprobeerd om er een waterkoker vol kokend water in te gooien, dan een kopje soda erbij, even een kwartier in laten trekken en dan weer een kan kokend water? Als het door vetresten komt is het daarna vaak opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
daar is de vereniging van eigenaren of de woningstichting voor volgens mij. Gaat dan om gezamelijke afvoerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd..... ben al twee weken bezig, daarom nu als laatste poging de veer... vorige ontstopping koste mij 135 euro en zat nota bene in de hoofdafvoer in het apartment onder mij
daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan. Ik heb het bonnetje hier nog wel ergens liggen, volgende week toch vergadering van de VvE kan ik het direct proberen te declaren. Dank jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar is de vereniging van eigenaren of de woningstichting voor volgens mij. Gaat dan om gezamelijke afvoer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
kokje.... nu niet meer COSsen en gewoon Henry uit de kast pakken en gaan zuigen, daarna Laura uit de kast trekken en dweilen
Henry alvast gepakt, wasje met winterjassen aangezet, kapstok met winterkleding leeggemaakt. druk druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura mag van mij lekker blijven liggen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Henry alvast gepakt, wasje met winterjassen aangezet, kapstok met winterkleding leeggemaakt. druk druk.
Laura mag van mij lekker blijven liggen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij bent dus ook bezig met je zomerhuis
de emmer sop staat klaar om te dweilenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef superkokje het volgende:
Zo Henry ff alle hoeken van het huis in getrokken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef superkokje het volgende:
Zo Henry ff alle hoeken van het huis in getrokken
goed bezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef superkokje het volgende:
de emmer sop staat klaar om te dweilen
Pfff, belachelijk zeg, dat hoef jij dan toch niet te betalen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd..... ben al twee weken bezig, daarom nu als laatste poging de veer... vorige ontstopping koste mij 135 euro en zat nota bene in de hoofdafvoer in het apartment onder mij
zij kokje ook al, heb ik gewoon niet bij stil gestaan dat dit iets voor de VvE is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, belachelijk zeg, dat hoef jij dan toch niet te betalen?
wel geliujk de VvE bellen nu. Normaal regelen die de loodgieter of ontstoppingsdienst op basis van service contractenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zij kokje ook al, heb ik gewoon niet bij stil gestaan dat dit iets voor de VvE is.
ik heb onze vaste gebouwbeheerder gebeld, die heeft service contracten met loodgieter, glaszetter etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel geliujk de VvE bellen nu. Normaal regelen die de loodgieter of ontstoppingsdienst op basis van service contracten
die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb onze vaste gebouwbeheerder gebeld, die heeft service contracten met loodgieter, glaszetter etc.
Lol, en die loodgieter ook niks zeggen natuurlijk....quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zij kokje ook al, heb ik gewoon niet bij stil gestaan dat dit iets voor de VvE is.
ga je weg of doe je alleen even zwaaien ??????quote:
ik kom net binnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ga je weg of doe je alleen even zwaaien ??????
quote:
Vultarian welkom weerquote:
Hmm, ik heb nog een slordige 20m2 aan terrastegels die wel een schrobbeurt kunnen gebruiken, heb je nog energie over?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef superkokje het volgende:
Balkon ook maar ff geschrobt, gewoon omdat ik toch met water aan het spelen was
Dacht het niet, moet ook nog een galerijquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog een slordige 20m2 aan terrastegels die wel een schrobbeurt kunnen gebruiken, heb je nog energie over?![]()
Hi voor de binnenkomers!![]()
Lol, kon het proberen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dacht het niet, moet ook nog een galerij
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef superkokje het volgende:
Balkon ook maar ff geschrobt, gewoon omdat ik toch met water aan het spelen was
Het zijn van die roodachtige zeskantige tegels, erg lastig schoon te maken, ik denk dat ik de hogedrukspuit van mijn vader maar even een keertje moet vragen.quote:
had ik ook gebruikt als ik niet in een appartement had gewoondquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zijn van die roodachtige zeskantige tegels, erg lastig schoon te maken, ik denk dat ik de hogedrukspuit van mijn vader maar even een keertje moet vragen.
Dat lappen moet ik nog doen, maar heb iets teveel raamquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uitslover
...
ik vind het voor vandaag wel mooi geweest, gestoft, gelapt, gezogen, gedweild, gewassen, strijd verloren met de afvoer, nu wachten op de loodgieter.
Morgen weer een dag dan doe ik het balkon wel en de ramen lappen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat lappen moet ik nog doen, maar heb iets teveel raam
ik zie hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
zijn hiernaast weer op elkaar aan het wachten
pak hem dan kokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
Mark was je voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
cos is niet hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef willllll het volgende:
gerard laat nu blijken dat zijn team laura heeft gespaard, met als gevolg sanctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |