Hier schijnt de zonquote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Whaaa, begint naar binnen te regen!! Snel even mijn raam dicht doen!
als je het maar niet deze kant op stuurt dan!quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hier in het Zaanse begon het net even heel hard te regenen het is nu ook al weer klaar..
Zal ik niet doen, waar zit je?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je het maar niet deze kant op stuurt dan!
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...quote:
Bredaquote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, waar zit je?
[..]
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...
thuis,quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, waar zit je?
[..]
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...
maak het maar helemaal op hoor, ik hoef nietquote:
ik draag het wel weer naar de zeequote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maak het maar helemaal op hoor, ik hoef niet
Ach ja, alle kleine beetjes helpen riep de mug, en spuugde in de Noordzee.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik draag het wel weer naar de zee
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Heb net drinken over me toeten bord heen gegooit 1 letter doet het niet meer...
Lol, je bent in goed gezelschap, het toetsenbord van Bol functioneert ook niet helemaal.quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Nee, en die moeten we de kommende dagen mien... Het i wel heel iritant gebruik de letter vaak!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je bent in goed gezelschap, het toetsenbord van Bol functioneert ook niet helemaal.
ff de tekst van bol kopieren. Heeft het toch niet door, zit te BBQ enquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
The quick brown fox jump over the lazy dog!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
Niki, typ dit eens: the quick brown fox jumps over the lazy dog.
Lol, maak er een zoekplaatje van en zet .tipje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, en die moeten we de kommende dagen mien... Het i wel heel iritant gebruik de letter vaak!!
Lullig in het SST subforum, ..Tquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The quick brown fox jump over the lazy dog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |