die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb onze vaste gebouwbeheerder gebeld, die heeft service contracten met loodgieter, glaszetter etc.
Lol, en die loodgieter ook niks zeggen natuurlijk....quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zij kokje ook al, heb ik gewoon niet bij stil gestaan dat dit iets voor de VvE is.
ga je weg of doe je alleen even zwaaien ??????quote:
ik kom net binnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ga je weg of doe je alleen even zwaaien ??????
quote:
Vultarian welkom weerquote:
Hmm, ik heb nog een slordige 20m2 aan terrastegels die wel een schrobbeurt kunnen gebruiken, heb je nog energie over?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef superkokje het volgende:
Balkon ook maar ff geschrobt, gewoon omdat ik toch met water aan het spelen was
Dacht het niet, moet ook nog een galerijquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog een slordige 20m2 aan terrastegels die wel een schrobbeurt kunnen gebruiken, heb je nog energie over?![]()
Hi voor de binnenkomers!![]()
Lol, kon het proberen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dacht het niet, moet ook nog een galerij
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef superkokje het volgende:
Balkon ook maar ff geschrobt, gewoon omdat ik toch met water aan het spelen was
Het zijn van die roodachtige zeskantige tegels, erg lastig schoon te maken, ik denk dat ik de hogedrukspuit van mijn vader maar even een keertje moet vragen.quote:
had ik ook gebruikt als ik niet in een appartement had gewoondquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zijn van die roodachtige zeskantige tegels, erg lastig schoon te maken, ik denk dat ik de hogedrukspuit van mijn vader maar even een keertje moet vragen.
Dat lappen moet ik nog doen, maar heb iets teveel raamquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uitslover
...
ik vind het voor vandaag wel mooi geweest, gestoft, gelapt, gezogen, gedweild, gewassen, strijd verloren met de afvoer, nu wachten op de loodgieter.
Morgen weer een dag dan doe ik het balkon wel en de ramen lappen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat lappen moet ik nog doen, maar heb iets teveel raam
ik zie hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
zijn hiernaast weer op elkaar aan het wachten
pak hem dan kokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
Mark was je voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
cos is niet hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef willllll het volgende:
gerard laat nu blijken dat zijn team laura heeft gespaard, met als gevolg sanctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |