quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
koppie thee lijkt me wel lekker![]()
![]()
FF moet verzamelen voor het stofzuigen en dweilen
ik ben bezig de proberen de afvoer van de keuken te ontstoppen.. vrees dat ik toch de loodgieter moet bellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
koppie thee lijkt me wel lekker![]()
![]()
FF moet verzamelen voor het stofzuigen en dweilen
Dank voor de theequote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben bezig de proberen de afvoer van de keuken te ontstoppen.. vrees dat ik toch de loodgieter moet bellen
Ja. vloeibare ontstopper, korrel ontstopper, hielpen niet, nu siffon eraf en met een ontstoppingsveer aan de gang, verstopping zit zo'n 75 cm dieper in de afvoerbuisquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dank voor de thee
Das nie zo mooi. Al vloeibare ontstopper geprobeerd?
ik vrees ontstoppingsdienstquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja. vloeibare ontstopper, korrel ontstopper, hielpen niet, nu siffon eraf en met een ontstoppingsveer aan de gang, verstopping zit zo'n 75 cm dieper in de afvoerbuis
vrees het ook... zo nog maar even zelf proberen en dan toch maar bellenquote:
succesquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vrees het ook... zo nog maar even zelf proberen en dan toch maar bellen
Oeh lekker thnx voor de koffie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben bezig de proberen de afvoer van de keuken te ontstoppen.. vrees dat ik toch de loodgieter moet bellen
allemaal al geprobeerd..... ben al twee weken bezig, daarom nu als laatste poging de veer... vorige ontstopping koste mij 135 euro en zat nota bene in de hoofdafvoer in het apartment onder mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh lekker thnx voor de koffie!
Heb je al geprobeerd om er een waterkoker vol kokend water in te gooien, dan een kopje soda erbij, even een kwartier in laten trekken en dan weer een kan kokend water? Als het door vetresten komt is het daarna vaak opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
daar is de vereniging van eigenaren of de woningstichting voor volgens mij. Gaat dan om gezamelijke afvoerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd..... ben al twee weken bezig, daarom nu als laatste poging de veer... vorige ontstopping koste mij 135 euro en zat nota bene in de hoofdafvoer in het apartment onder mij
daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan. Ik heb het bonnetje hier nog wel ergens liggen, volgende week toch vergadering van de VvE kan ik het direct proberen te declaren. Dank jequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar is de vereniging van eigenaren of de woningstichting voor volgens mij. Gaat dan om gezamelijke afvoer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
kokje.... nu niet meer COSsen en gewoon Henry uit de kast pakken en gaan zuigen, daarna Laura uit de kast trekken en dweilen
Henry alvast gepakt, wasje met winterjassen aangezet, kapstok met winterkleding leeggemaakt. druk druk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laura mag van mij lekker blijven liggen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Henry alvast gepakt, wasje met winterjassen aangezet, kapstok met winterkleding leeggemaakt. druk druk.
Laura mag van mij lekker blijven liggen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij bent dus ook bezig met je zomerhuis
de emmer sop staat klaar om te dweilenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef superkokje het volgende:
Zo Henry ff alle hoeken van het huis in getrokken
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:47 schreef superkokje het volgende:
Zo Henry ff alle hoeken van het huis in getrokken
goed bezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:00 schreef superkokje het volgende:
de emmer sop staat klaar om te dweilen
Pfff, belachelijk zeg, dat hoef jij dan toch niet te betalen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
allemaal al geprobeerd..... ben al twee weken bezig, daarom nu als laatste poging de veer... vorige ontstopping koste mij 135 euro en zat nota bene in de hoofdafvoer in het apartment onder mij
zij kokje ook al, heb ik gewoon niet bij stil gestaan dat dit iets voor de VvE is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, belachelijk zeg, dat hoef jij dan toch niet te betalen?
wel geliujk de VvE bellen nu. Normaal regelen die de loodgieter of ontstoppingsdienst op basis van service contractenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zij kokje ook al, heb ik gewoon niet bij stil gestaan dat dit iets voor de VvE is.
ik heb onze vaste gebouwbeheerder gebeld, die heeft service contracten met loodgieter, glaszetter etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel geliujk de VvE bellen nu. Normaal regelen die de loodgieter of ontstoppingsdienst op basis van service contracten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |