Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinigquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik heb de i-boodaanbieding van vandaag besteld.![]()
Vind je ze nou echt handig? Mijn zus had ze ook, maar die is dus vegetarierquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinig![]()
Ze staan wel handig "grijpbaar" in de lade in ieder geval. En je kunt ze een beetje uit elkaar houden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je ze nou echt handig? Mijn zus had ze ook, maar die is dus vegetarier
In kleuren voor vlees, visch, groente?quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinig![]()
en reeds bereide productenquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In kleuren voor vlees, visch, groente?
Krijgt inderdaad lovende kritieken en zal altijd beter zijn dan dat Hema-pannensetje uit 1975 dat nu echt aan vervanging toe was.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, ik ken het merk eigenlijk niet. Is het wat? Krijgt zo te zien vrij goede reviews
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
Feli P!!!!
En het gaat goed met je studie Aure
Nee, maar hij heeft wel uitnodiging voor 2e gesprek binnen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?
Yeahquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel uitnodiging voor 2e gesprek binnen.
Nee, maar een uitnodiging is al een hele mooi stap. Mocht dit niks worden is die horde al een keer genomenquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?
Kijken naar je persoonlijkheid. En misschien gesprek over de voorwaardenquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahVrijdag om 09:00 uur
Allemaal duimen
Overigens is dat een gesprek met HR...wat zou er zoal besproken kunnen gaan worden
Hmmm...is dat niet meer iets voor mijn toekomstige teamleadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahVrijdag om 09:00 uur
Allemaal duimen
Overigens is dat een gesprek met HR...wat zou er zoal besproken kunnen gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |