Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinigquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik heb de i-boodaanbieding van vandaag besteld.![]()
Vind je ze nou echt handig? Mijn zus had ze ook, maar die is dus vegetarierquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinig![]()
Ze staan wel handig "grijpbaar" in de lade in ieder geval. En je kunt ze een beetje uit elkaar houden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je ze nou echt handig? Mijn zus had ze ook, maar die is dus vegetarier
In kleuren voor vlees, visch, groente?quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinig![]()
en reeds bereide productenquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In kleuren voor vlees, visch, groente?
Krijgt inderdaad lovende kritieken en zal altijd beter zijn dan dat Hema-pannensetje uit 1975 dat nu echt aan vervanging toe was.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, ik ken het merk eigenlijk niet. Is het wat? Krijgt zo te zien vrij goede reviews
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
Feli P!!!!
En het gaat goed met je studie Aure
Nee, maar hij heeft wel uitnodiging voor 2e gesprek binnen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?
Yeahquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel uitnodiging voor 2e gesprek binnen.
Nee, maar een uitnodiging is al een hele mooi stap. Mocht dit niks worden is die horde al een keer genomenquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?
Kijken naar je persoonlijkheid. En misschien gesprek over de voorwaardenquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahVrijdag om 09:00 uur
Allemaal duimen
Overigens is dat een gesprek met HR...wat zou er zoal besproken kunnen gaan worden
Hmmm...is dat niet meer iets voor mijn toekomstige teamleadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Allemaal duimen
Overigens is dat een gesprek met HR...wat zou er zoal besproken kunnen gaan worden
Wit met rode streepjesquote:
Oh ja hoor. Uit eten is overal hetzelfde hè?quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje weer gewend aan het Nederlandse voedsel, Dude?
primaquote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wit met rode streepjesVergelijkbaar met het overhemd wat mijn bezoek zaterdag zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Lopen die streepjes wel tot de polsen door?quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wit met rode streepjesVergelijkbaar met het overhemd wat mijn bezoek zaterdag zag
Teamlead is of je in het team past. HR behoort meer te kijken naar jouw gehele persoonlijkheid en je ontwikkelingsmogelijkhedenquote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...is dat niet meer iets voor mijn toekomstige teamlead
quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
primaNeeheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij welquote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lopen die streepjes wel tot de polsen door?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ok. Nou, we zullen het zienquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Teamlead is of je in het team past. HR behoort meer te kijken naar jouw gehele persoonlijkheid en je ontwikkelingsmogelijkheden
Ik maak me nergens zorgen om hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Maak je geen zorgen. als je het eerste gesprek gehad hebt ben je al best ver.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen ook solliciteren.Nog nooit gedaan. Ik doe gewoon een leuke jurk an, denk ik.
Welnee, ik vertel mooi niks!quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vertel eens? Jurk aan en dan met de Jag voor komen rijden
Ontwikkelingsmogelijkheden. Persoonlijkheid passend bij organisatie en bedrijf.quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal duimen
Ik wil het wetenquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Welnee, ik vertel mooi niks!![]()
Het is ook geen hoogstaande baan verder, maar wel leuk en zinvol.
Het was zo maar een impuls. Het is ook geen ramp als we niet bij elkaar blijken te passen.
(O god, ik zou mijn studenten zo missen, dat wel.)
Spannend.quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen ook solliciteren.Nog nooit gedaan. Ik doe gewoon een leuke jurk an, denk ik.
Wat is je sprint? Misschien kunnen we wel samen sprinten.quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Uit eten is overal hetzelfde hè?![]()
Vanaf volgende week weer lowcarben voor de eindsprint, dus dan moet ik weer creatief worden in de keuken. Ook wel weer leuk eigenlijk.
Het was niet mijn bedoeling om louter A te zeggen. Een baan in de culturele sector is het. Betaalt geen zier, maar wel leuk en belangrijk. Dudepauze inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil het wetenDan had je geen A motte zegge
![]()
Part of the dudepauze zeker![]()
Net gekeken naar droomhuis gezocht, ik wil ook een huis in Italië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slijmerdquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Marianne Thieme jaloers wordt op de kont van dude dan.
Kilo of zes/zeven. Ik wil wel graag naar de 55 kilo, zodat ik me vrij zorgeloos kan blijven bewegen onder de 60 kilo.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is je sprint? Misschien kunnen we wel samen sprinten.
Ik wil van 17% lichaamsvet naar 15%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |