Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinigquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Ik heb de i-boodaanbieding van vandaag besteld.![]()
Vind je ze nou echt handig? Mijn zus had ze ook, maar die is dus vegetarierquote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinig![]()
Ze staan wel handig "grijpbaar" in de lade in ieder geval. En je kunt ze een beetje uit elkaar houden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je ze nou echt handig? Mijn zus had ze ook, maar die is dus vegetarier
In kleuren voor vlees, visch, groente?quote:Op maandag 11 april 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had laatst de Joseph Joseph snijplanken besteld voor weinig![]()
en reeds bereide productenquote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In kleuren voor vlees, visch, groente?
Krijgt inderdaad lovende kritieken en zal altijd beter zijn dan dat Hema-pannensetje uit 1975 dat nu echt aan vervanging toe was.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, ik ken het merk eigenlijk niet. Is het wat? Krijgt zo te zien vrij goede reviews
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?quote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
Feli P!!!!
En het gaat goed met je studie Aure
Nee, maar hij heeft wel uitnodiging voor 2e gesprek binnen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?
Yeahquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel uitnodiging voor 2e gesprek binnen.
Nee, maar een uitnodiging is al een hele mooi stap. Mocht dit niks worden is die horde al een keer genomenquote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met wat? Heb ik gemist dat de baan doorgaat?
Kijken naar je persoonlijkheid. En misschien gesprek over de voorwaardenquote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahVrijdag om 09:00 uur
Allemaal duimen
Overigens is dat een gesprek met HR...wat zou er zoal besproken kunnen gaan worden
Hmmm...is dat niet meer iets voor mijn toekomstige teamleadquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Allemaal duimen
Overigens is dat een gesprek met HR...wat zou er zoal besproken kunnen gaan worden
Wit met rode streepjesquote:
Oh ja hoor. Uit eten is overal hetzelfde hè?quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje weer gewend aan het Nederlandse voedsel, Dude?
primaquote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wit met rode streepjesVergelijkbaar met het overhemd wat mijn bezoek zaterdag zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Lopen die streepjes wel tot de polsen door?quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wit met rode streepjesVergelijkbaar met het overhemd wat mijn bezoek zaterdag zag
Teamlead is of je in het team past. HR behoort meer te kijken naar jouw gehele persoonlijkheid en je ontwikkelingsmogelijkhedenquote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...is dat niet meer iets voor mijn toekomstige teamlead
quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
primaNeeheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij welquote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lopen die streepjes wel tot de polsen door?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ok. Nou, we zullen het zienquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Teamlead is of je in het team past. HR behoort meer te kijken naar jouw gehele persoonlijkheid en je ontwikkelingsmogelijkheden
Ik maak me nergens zorgen om hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
Maak je geen zorgen. als je het eerste gesprek gehad hebt ben je al best ver.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen ook solliciteren.Nog nooit gedaan. Ik doe gewoon een leuke jurk an, denk ik.
Welnee, ik vertel mooi niks!quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vertel eens? Jurk aan en dan met de Jag voor komen rijden
Ontwikkelingsmogelijkheden. Persoonlijkheid passend bij organisatie en bedrijf.quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal duimen
Ik wil het wetenquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Welnee, ik vertel mooi niks!![]()
Het is ook geen hoogstaande baan verder, maar wel leuk en zinvol.
Het was zo maar een impuls. Het is ook geen ramp als we niet bij elkaar blijken te passen.
(O god, ik zou mijn studenten zo missen, dat wel.)
Spannend.quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga morgen ook solliciteren.Nog nooit gedaan. Ik doe gewoon een leuke jurk an, denk ik.
Wat is je sprint? Misschien kunnen we wel samen sprinten.quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Uit eten is overal hetzelfde hè?![]()
Vanaf volgende week weer lowcarben voor de eindsprint, dus dan moet ik weer creatief worden in de keuken. Ook wel weer leuk eigenlijk.
Het was niet mijn bedoeling om louter A te zeggen. Een baan in de culturele sector is het. Betaalt geen zier, maar wel leuk en belangrijk. Dudepauze inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil het wetenDan had je geen A motte zegge
![]()
Part of the dudepauze zeker![]()
Net gekeken naar droomhuis gezocht, ik wil ook een huis in Italië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slijmerdquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Marianne Thieme jaloers wordt op de kont van dude dan.
Kilo of zes/zeven. Ik wil wel graag naar de 55 kilo, zodat ik me vrij zorgeloos kan blijven bewegen onder de 60 kilo.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is je sprint? Misschien kunnen we wel samen sprinten.
Ik wil van 17% lichaamsvet naar 15%.
Dudequote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, ik vertel mooi niks!![]()
Het is ook geen hoogstaande baan verder, maar wel leuk en zinvol.
Wow, een kilo per week? Ik haak af, ben te lui daar voor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kilo of zes/zeven. Ik wil wel graag naar de 55 kilo, zodat ik me vrij zorgeloos kan blijven bewegen onder de 60 kilo.
Ik combineer (kracht)training met lowcarb (met een methode die vetverbranding stimuleert). Weekje of zes/zeven en dan zou ik er moeten zijn. Wel zin in eigenlijk.
Was het ookquote:
Hmmm....spannend. Nu moet ik alleen weer wachten tot vrijdagquote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontwikkelingsmogelijkheden. Persoonlijkheid passend bij organisatie en bedrijf.
Arbeidsvoorwaarden.
Dat soort zaken moet je aan denken.
Dat zou ik wel willen, maar niet kunnen.quote:
Het is maar voor een paar weken hè?quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, een kilo per week? Ik haak af, ben te lui daar voor.
Ik zou rond de 60 kg terecht moeten komen incl. krachttraining.
Daar doe ik het ook per week voor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...bied me 4000 EUR en een mooie nieuwe leasebak en ik ben van hen
Iets waar je een tijdje geleden al eens over nadacht om te doen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om louter A te zeggen. Een baan in de culturele sector is het. Betaald geen zier, maar wel leuk en belangrijk. Dudepauze inderdaad.![]()
Mooi huisje, mooie tuin, mooie lap grond en moot uitzicht, maar.....Calabrië is mij te zuidelijk enm te warm.quote:Ik keek ook dat huizenprogramma. Vond de grond wel schitterend zeg, van dat laatste huis!En dat voor 120.000
Is dat die hellertoestand?quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Kilo of zes/zeven. Ik wil wel graag naar de 55 kilo, zodat ik me vrij zorgeloos kan blijven bewegen onder de 60 kilo.
Ik combineer (kracht)training met lowcarb (met een methode die vetverbranding stimuleert). Weekje of zes/zeven en dan zou ik er moeten zijn. Wel zin in eigenlijk.
Nou, ik ben verder geen enge inbrekers ofzo tegengekomenquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Owwwww... maar niets aan de hand dus gelukkig
Goodbusyquote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat die hellertoestand?
Me & shakes is history trouwensGewoon weer lowcarben
Lekker lullig zo donker thuiskomen idd, niet helemaal doordacht van de buurtjes.quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik ben verder geen enge inbrekers ofzo tegengekomen
Tis herfssquote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
t weer slaat helemaal om, waait ineens en t regent. Bah.
Dude ben benieuwd. we horen t wel een keer
Nee, geen Heller, dat geloof ik niet zo. Ik lowcarb gewoon eens in de zoveel tijd.quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat die hellertoestand?
Me & shakes is history trouwensGewoon weer lowcarben
oh ja das waar.quote:
ahaquote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik woon in Drenthe mien kind, dat giet hier zo
Ja he? Bij ons komt zelfs het ingezaaide gras her en der opquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef DarkElf het volgende:
oh ja das waar.
Hier was alles na het weekend ineens ontploft in kleur en bladDe Japanse es staat er schitterend bij, de framboos krijgt echt flinke blaadjes, de tulpen bloeien, de klimplant met mooie bloemen waar ik de naam even van kwijt ben- doet t goed
Leuk hoor.
straks een lekker nieuw gazonnetje, voelt zo lekker aan je blote voetenquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? Bij ons komt zelfs het ingezaaide gras her en der opWij dachten al dat de familie duif & spreeuw alle zaadjes opgevroten zouden hebben, maar ze hebben toch wat overgelaten
slaap lekker Ptjequote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Bah...wat een vieze plantenpraat hierIk ga naar bed
Thnxquote:
De stap maken naar een culturele instelling: ja.quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets waar je een tijdje geleden al eens over nadacht om te doen?
Het zijn alleen de kale plekken bij de boom tussen de paardebloemen & ander onkruid door, maar idd... heerlijk op bleute peutjesquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef DarkElf het volgende:
straks een lekker nieuw gazonnetje, voelt zo lekker aan je blote voeten
quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef LieLie het volgende:
Wat is het toch eigenlijk een makkelijke weg ook.
De N36 op, twee keer naar rechts en ik ben thuis
Daar had je bij mij toch geen last van?quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef DarkElf het volgende:
oh ja heb trouwens wijze les geleerd; gewoon niet te veel eten![]()
Gisteren bij de buren bbq, zat vol maar toch nog even wat gegeten en ja hoor vandaag buikpijn. Vorige keer was het ook omdat ik gewoon te veel at. soms is mijn oog nog groter dan mijn maag blijkbaar (alleen bij sociale dingen eigenlijk, thuis luister ik beter naar mijn buik).
niet meer doen dus DE![]()
is ook beter voor de lijn trouwens
Jaaa, maar ook dat viel me wel mee.quote:
nee hoorquote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar had je bij mij toch geen last van?
Ik heb dat een tijd gehad met uit eten. Dat ik al een vol gevoel heb en toch nog door eet.. ik heb daar echt echt last vanquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef DarkElf het volgende:
oh ja heb trouwens wijze les geleerd; gewoon niet te veel eten![]()
Gisteren bij de buren bbq, zat vol maar toch nog even wat gegeten en ja hoor vandaag buikpijn. Vorige keer was het ook omdat ik gewoon te veel at. soms is mijn oog nog groter dan mijn maag blijkbaar (alleen bij sociale dingen eigenlijk, thuis luister ik beter naar mijn buik).
niet meer doen dus DE![]()
is ook beter voor de lijn trouwens
ja, komt gewoon omdat je gezellig zit te kletsen enzo dan let je toch wat minder op hoeveelheden ofzo. is ook wel logischquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijd gehad met uit eten. Dat ik al een vol gevoel heb en toch nog door eet.. ik heb daar echt echt last van![]()
Terwijl mijn organen gewoon gezonder zijn dan die van jouDus voor jou is het helemaal belangrijk.
Ze heeft nog 20 minuten...quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou m'n droom/visioen is trouwens niet uitgekomen... dat 11 april m'n moedertje zou overlijden...
wat is er 11 april dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou m'n droom/visioen is trouwens niet uitgekomen... dat 11 april m'n moedertje zou overlijden...
Niks dusquote:
ah ok.quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks dusIk heb een week of 2 geleden gedroomd dat het haar overlijdensdatum zou zijn. That's all.
Lijkt wel op Sammiequote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef DarkElf het volgende:
die hond is altijd blij als ik kom eten trouwens
Sammiequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SammiePee.. want worst...
Maar bij Lie ging hij gewoon zomaar een knuffel halen vanaaf![]()
en er was geen worst te bekennen!!
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn clamtis zit dik in de knop en mijn sierappel bloeit weelderig![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet altijd aan je denken als ik hem zie in de tuinstiekem noem ik hem Dude
![]()
Ik weet wel hoe ik vriendjes moet makenquote:
Komt bij mij ook wel hoorquote:Maar bij Lie ging hij gewoon zomaar een knuffel halen vanaaf![]()
en er was geen worst te bekennen!!
![]()
Mevrouwquote:
Hij zegt mevrouw tegen me.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MevrouwIk ben nog niet wakker
Ik ga snel aankleden en naar kantoor. Tijd voor allerlei besprekingen vandaag......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef Sarabi het volgende:
Onverwacht een dagje vrij
Alleen voel ik me wel weer schuldig om de reden waarom ik een dag vrij hebDan heeft iemand anders het toch fout gedaan. Jij hebt het zo goed mogelijk gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Dat is ook zo, maar misschien zijn mijn codeerskills ook gewoon niet zo goed zit ik dan weer te denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heeft iemand anders het toch fout gedaan. Jij hebt het zo goed mogelijk gedaan.
Onzin! Als iemand jou een theelepel geeft om een groot gat te graven, denk je dan ook dat je het verkeerd doet? Dat je gewoon niet goed genoeg kan graven? Natuurlijk niet, je hebt niet het juiste gereedschap.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar misschien zijn mijn codeerskills ook gewoon niet zo goed zit ik dan weer te denken.
Hahaha daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Onzin! Als iemand jou een theelepel geeft om een groot gat te graven, denk je dan ook dat je het verkeerd doet? Dat je gewoon niet goed genoeg kan graven? Natuurlijk niet, je hebt niet het juiste gereedschap.
Tof dit Krakquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:23 schreef krakkemieke het volgende:
Onzin! Als iemand jou een theelepel geeft om een groot gat te graven, denk je dan ook dat je het verkeerd doet? Dat je gewoon niet goed genoeg kan graven? Natuurlijk niet, je hebt niet het juiste gereedschap.
Ja maar, een goede timmerman kan ook met minder gereedschap een prachtige dakkapel maken, een slechte maakt er met het beste gereedschap nog steeds een rotzooi vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja maar, een goede timmerman kan ook met minder gereedschap een prachtige dakkapel maken, een slechte maakt er met het beste gereedschap nog steeds een rotzooi vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik vandaag toch vrij ben, ben ik allerlei nutteloze dingen aan het doen
Net een uitsnede van een foto van de show gemaakt, zo is ie een stuk leuker
Alleen jammer van mijn onscherpe voet hahaha maar zo zie je wel hoe mooi de rokken zijn
Yoghurt of karnemelk erop smeren. Komkommer kan ook, maar dat lijkt me lastiger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft iemand zalf? Mn nek/schouder is verbrand au! Op werkie... Moet een lange questionnaire invullen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
heb net hand/nagelcreme van een collega geleend, helpt hopelijk ook. Heb geen yoghurt hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yoghurt of karnemelk erop smeren. Komkommer kan ook, maar dat lijkt me lastiger.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:30 schreef TAV74 het volgende:
Zo, nieuwe managementtool ingezet...voor hoeveel man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Scary.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Er waart een spook door ons netwerkIk werd vanmorgen gebeld dat iets het niet deed. Dus wij als een gek zoeken. Nu krijg ik een telefoontje dat het weer werkt
En we hebben niets gedaan
En ergens anders zijn nu ook problemen
Aardstralen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Er waart een spook door ons netwerkIk werd vanmorgen gebeld dat iets het niet deed. Dus wij als een gek zoeken. Nu krijg ik een telefoontje dat het weer werkt
En we hebben niets gedaan
En ergens anders zijn nu ook problemen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer van mijn onscherpe voet hahaha maar zo zie je wel hoe mooi de rokken zijn
Zo, nieuwe managementtool ingezet...Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jaquote:
Niet zoveel, clubje dat hier op locatie bezig is, man of 7.quote:
Het spook is weer terugquote:
oh valt mee. Leuk initiatief. En dankje Sarabiquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet zoveel, clubje dat hier op locatie bezig is, man of 7.
Gewoon op vrouwen in het algemeen toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMaar ik ga niet zeggen dat ik gek ben op jou hoor
Gewoon net zoals tong doen. De 6V stekker doorhalen. Daarbij de ingebouwde RRradar uitzetten en de hh-scart inpluggen en dan is het opgelostquote:
Zo, nieuwe managementtool ingezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was je het zat??
Mogge btw![]()
Maar het zijn virtuele serversquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je luistert ook niet naar mij he.
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon op vrouwen in het algemeen toch?
Dan leg je er een op jouw computer. Ze zijn fantastisch tegen elektronische stress bij mensen, dus ook bij computers. Denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan leg je er een op jouw computer. Ze zijn fantastisch tegen elektronische stress bij mensen, dus ook bij computers. Denk ik.
Hmm. Nou ja, Einstein werd ook uitgelachen.quote:
Je kent me een beetje merk ikquote:
Neuh, wilde gokquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je kent me een beetje merk ikDan maar omkopen
Wat is het nu dat maakt dat je het zo erg vindt? Kun je dat onder woorden brengen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
dat gevoel..net met mn vader gebeld voor ik woningbouw bel en zit te huilen achter mn bureau. Iedere keer als ik met mn ouders t erover heb moet ik tranen. Ik accepteer het maar doei inschrijftijd, doei geld en wil niet eens weg
*hugs*quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
dat gevoel..net met mn vader gebeld voor ik woningbouw bel en zit te huilen achter mn bureau. Iedere keer als ik met mn ouders t erover heb moet ik tranen. Ik accepteer het maar doei inschrijftijd, doei geld en wil niet eens weg
Dat dus..quote:
Sunquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus..
Waarom wil je het huis uit? Is dat een intrinsieke drang of wordt het gevoed door je omgeving? Mensen die zeggen 'dat het tijd wordt' e.d.? Als het het eerste is moet je eens goed bij jezelf te raden gaan wat je dan zo weerhoudt er van, waar liggen de blokkades. Als het het 2e is dan is het wellicht verstandig je daar niets van aan te trekken en je eigen keuzes te maken! Geef jezelf dan gewoon de tijd.. Je ouders willen je nog niet 'kwijt' dus als jij niet wilt gaan, dan blijf je voorlopig lekker waar je zit! Wie weet waar je over een jaar staat? Straks kom je eindelijk die leuke jongen tegen die al jaren op je wacht en trek je over een jaar bij hem inOf niet.. het wijst zich vanzelf..
Persoonlijk denk ik dat het je goed zou doen (voor zover ik je ken) en dat het allemaal best mee zal vallenmaar je moet het niet voor een ander doen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar een potje stofzuigen al niet goed voor is![]()
Wat ga je allemaal doen Pee? Zou je niet weer naar Schotland, of verwar ik je met iemand anders?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar 2,5 dag mensen![]()
Dan heb ik vakantie
En wat schieten wij daar mee op?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar 2,5 dag mensen![]()
Dan heb ik vakantie
Anderhalve week geen werk-gemopper.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat schieten wij daar mee op?Nou??
Hebben wij ook een soort van vakantiequote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anderhalve week geen werk-gemopper.
Hij gaat naar een mineralen winkel, zwarte toermalijn zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen Pee? Zou je niet weer naar Schotland, of verwar ik je met iemand anders?
Ik ga een paar dagen ff flink bijklussen aan een opdrachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen Pee? Zou je niet weer naar Schotland, of verwar ik je met iemand anders?
Je mag mee naar Duitsland?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat schieten wij daar mee op?Nou??
Nou zegquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anderhalve week geen werk-gemopper.
Ah lekker : raapstelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:13 schreef krakkemieke het volgende:
De gehaktballen staan op, da's een verzoeknummer. Straks champignons erbij.En stamppot raapstelen.
Als toetje vanillepudding met advocaat en banaan.
Ik vind het heel leuk, maar niet voor mezelf alleen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ah lekker : raapstelen.
Vind je het eigenlijk leuk ? om te koken, Krakke.
Da's ook zo echt voorjaar, heerlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef z80 het volgende:
zit er aan te denken om straks rabarber te halen.
het is lang geleden dat ik dat op heb.
liefquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus..
Waarom wil je het huis uit? Is dat een intrinsieke drang of wordt het gevoed door je omgeving? Mensen die zeggen 'dat het tijd wordt' e.d.? Als het het eerste is moet je eens goed bij jezelf te raden gaan wat je dan zo weerhoudt er van, waar liggen de blokkades. Als het het 2e is dan is het wellicht verstandig je daar niets van aan te trekken en je eigen keuzes te maken! Geef jezelf dan gewoon de tijd.. Je ouders willen je nog niet 'kwijt' dus als jij niet wilt gaan, dan blijf je voorlopig lekker waar je zit! Wie weet waar je over een jaar staat? Straks kom je eindelijk die leuke jongen tegen die al jaren op je wacht en trek je over een jaar bij hem inOf niet.. het wijst zich vanzelf..
Persoonlijk denk ik dat het je goed zou doen (voor zover ik je ken) en dat het allemaal best mee zal vallenmaar je moet het niet voor een ander doen
Je denkt toch niet dat er iemand is die naar je voet kijkt terwijl er zoveel (...) anders is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:16 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je het niet doen. Als je gevoel en emoties zo tegen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Gewoon simpel als "rabarber" of heb je ook een bijzonder recept opgeduikeld?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:21 schreef z80 het volgende:
zit er aan te denken om straks rabarber te halen.
het is lang geleden dat ik dat op heb.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:37 schreef AnneX het volgende:
Knap trouwens ( van singles) om goed te zorgen voor jezelf met koken bijv.
Voor P., Krakke, Steer, Memo en z80 en andere (?) die ik ben vergeten.
Te weinig hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gewoon simpel als "rabarber" of heb je ook een bijzonder recept opgeduikeld?
lekker simpel als compote. ik heb nog wat kokos suiker uit Thailand liggen wat er bij kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gewoon simpel als "rabarber" of heb je ook een bijzonder recept opgeduikeld?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef AnneX het volgende:
En dan Lielie die niet van spinazie houdt.![]()
Het is wel jouw recept, van jou afkomstig! Ik heb het opgeslagen met bronvermelding: fok-lielie-aug.2010.
spinazie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is mijn recept
![]()
![]()
Schreef ik gisteren ook al. Heel veel stewardessen wonen in de omgeving Haarlem of Amstelveen i.v.m. bereikbaarheid Schiphol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me bij jou ook nog afvraag is dat je graag een andere baan wilt en misschien is Alphen dan niet de beste plaats om te wonen voor de nieuwe baan? Dus ook dat zou je mee kunnen nemen in je overweging.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK streept in bronvermelding.
Het is een smakelijk en makkelijk recept.
Goed getraind dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker gelopen btw.. kleine 6 km in een uurtje. Af en toe getreuzeld omdat Sam moest snuffelen/piesen/poepen, verder lekker tempo aangehouden. Het was winderig, zonnig. paar druppels en zelfs 3 hagelsteentjes, toen weer zonnig, het leek wel 'waddenweer'
misschien naar oppasquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed getraind dusMaareh...hoe moet het dan met die 15km als we Sam niet mee kunnen nemen?
Zoek je een rugzak of een schoudertas? Ik heb ervaring met Lowepro: voor rugzakken kun je eens kijken naar de minitrekker en de vertex 100. De eerste is wat simpeler dan de tweede. Tweede draagt beter. Voor een schoudertas kun je kijken naar de NOVA 3 en 4.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef z80 het volgende:
even foto vraag.
iemand een idee voor een foto tas waar een 24-70, 70-200, cam en de nodige geheugenkaartjes in kan?
niet een grote rugzak waar het dubbele in kan, maar een compacte tas.
ik zie door de tassen het bos niet meer. en de tas die ik nu heb past de 70-200 niet bij in.
En daarna een golfertje met Sam?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een lekkere lunch zeg!stukje volkoren stokbrood met currykipspiezen zonder spies..
En nu samen met Sam een appeltje toe
Sam is vast bezig jaquote:
ik ben meer geneigd naar een schoudertas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoek je een rugzak of een schoudertas? Ik heb ervaring met Lowepro: voor rugzakken kun je eens kijken naar de minitrekker en de vertex 100. De eerste is wat simpeler dan de tweede. Tweede draagt beter. Voor een schoudertas kun je kijken naar de NOVA 3 en 4.
Het beste wat je kunt doen is een keer je zooi inladen in de auto en naar KB of KE rijden en daar tassen gaan passen. Dat doen meer mensen. Ik weet van KE zeker dat ze heel veel hebben staan op de 1e etage. Een merk of 4-5 ook.
Als je van plan bent flinke afstanden te gaan wandelen, dan zou ik zeker een rugzak overwegen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ben meer geneigd naar een schoudertas.
ik zal binnenkort eens binnen wandelen bij digitalstreet. broer konijn zit me te ver weg.
Coolquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef Sarabi het volgende:
Wow opeens een uitnodiging binnen voor een (stage)sollicitatiegesprek
Weet nog niet precies hoe ik dat nu aan moet gaan pakken maar ik wil het wel
Ja.....quote:
Doe dat danquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja.....
Alleen moet nu dus wel snel een gesprek met studieadviseur gaan regelen zodat ik weet hoe ik het nu moet gaan aanpakken.
Ja, maar heb het een beetje druk met tentamensquote:
Goed plan! Ook al kan ik dat niet, op de bank in slaap vallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
Pffff...ik wil slapen. Ik ga vanavond heerlijk de fotoclub skippenIk ga languit op de bank film kijken, boek lezen of gewoon in slaap vallen
zal dat laatste wel worden
Nee, maar ik geloof dan ook niet in Jezus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hoor, de spijkers van Jezus' kruis zijn gevonden. Geloof je t zelf
Goed ideequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld met woningbouw, krijg nog tot donderdag. Vnv financien naast elkaar leggen (en dan danstraining afzeggen denk), nog 1x goed hard denken en morgen beslissen.
Nee. Ik ben aan het Ghostbusteren geweest op applicatieservers. Telt dat ook?quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan het Ghostbusteren geweest op applicatieservers. Telt dat ook?
ik wel maar dit nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof dan ook niet in Jezus.
vorige keer kwam ik echt krap uit anders. Krijg 650 huur incl. energiekosten, WA- inboedel- en rechtsbijstandverz erbij en ja, dat heb ik nodig. Ik heb alleen t idee dat ik kan nadenken tot sint juttemus maar nog niet verder komquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Zet alles eens op een rijtje. Niet alleen je financien (hoewel ik ervan overtuigd ben dat je het best kunt betalen, maar dat je gewoon prio's moet stellen), maar ook je gedachten. Maak anders, om de boel te ordenen, eens een lijst met voors en tegens en laat de mening van anderen daarbij buiten beschouwing. Met name die van je tennisclub.
Doe dat eens op papier. Dat maakt het vaak tastbaarder en duidelijker.
Zoals Midas Dekkers het beschrijftquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof dan ook niet in Jezus.
quote:In de bijbel wordt zelfs op aarde al van geen poes gerept.
De gekste beesten kom je in de bijbel tegen, van pratende slangen tot mensenetende walvissen, maar poezen ho maar. Geen wonder dat ons land ontkerkelijkt.
geen vragen maar bedanktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Den_Haag het volgende:
Neem idd gewoon vrij vanavond FF en denk er nog even rustig over. Mocht je nog vragen hebben over je financien op een rij zetten kun je hier altijd terecht
Je betaalt 650 huur incl. gas, licht en water? En dan je verzekeringn? Ik ben voor al mijn verzekeringen ongeveer 30 EUR per maand kwijt bij Centraal Beheer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vorige keer kwam ik echt krap uit anders. Krijg 650 huur incl. energiekosten, WA- inboedel- en rechtsbijstandverz erbij en ja, dat heb ik nodig. Ik heb alleen t idee dat ik kan nadenken tot sint juttemus maar nog niet verder kom
toen je het appartement zag, was je meteen verkocht? of had je zoiets van wel aardig, maar net niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vorige keer kwam ik echt krap uit anders. Krijg 650 huur incl. energiekosten, WA- inboedel- en rechtsbijstandverz erbij en ja, dat heb ik nodig. Ik heb alleen t idee dat ik kan nadenken tot sint juttemus maar nog niet verder kom
Stiekem best veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Kosten op jezelf wonen (even uit mijn hoofd)
Vaste lasten:
Huur
Gas en licht
Water
Afvalstoffenheffing
Onroerendgoedbelasting (heet nu anders)
Internet
T.V en radio
Telefoonabonnement
Inboedelverzekering
WA-verzekering
Ziektekostenverzekering (en bij ziekenhuisbezoek etc kan je al 170 euro eigen risico incalculeren)
En voor jou ook nog:
Tennisvereniging
Autoverzekering
Wegenbelasting
Benzine
Variabele kosten:
Eten & drinken
Schoonmaakmiddelen
Cadeautjes voor verjaardagen etc
Persoonlijke verzorging
Kleding
Tennisspullen
Uitgaan
Zoiets?
Dat zit bij ons weer bij de afvalstoffenheffing in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
En vergeet waterschapsbelasting niet. Afhankelijk waar je woont en hoeveel water ze weg moeten pompen om droge voeten te houden.
Grappig. Hier rekenen ze het apartquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zit bij ons weer bij de afvalstoffenheffing in.
Aardig compleet lijstje, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Kosten op jezelf wonen (even uit mijn hoofd)
Vaste lasten:
Huur
Gas en licht
Water
Afvalstoffenheffing
Onroerendgoedbelasting (heet nu anders)
Internet
T.V en radio
Telefoonabonnement
Inboedelverzekering
WA-verzekering
Ziektekostenverzekering (en bij ziekenhuisbezoek etc kan je al 170 euro eigen risico incalculeren)
En voor jou ook nog:
Tennisvereniging
Autoverzekering
Wegenbelasting
Benzine
Variabele kosten:
Eten & drinken
Schoonmaakmiddelen
Cadeautjes voor verjaardagen etc
Persoonlijke verzorging
Kleding
Tennisspullen
Uitgaan
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet er nog gegeten worden en moet het poezebeest ook nog onderhouden worden en komt er af en toe een nieuwe onderbroek of nieuwe sokken bij.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Prioriteiten stellen, FFquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
goed lijstje Isa, dankjewelvorige keer kwam ik dus uit dat ik geen tennis meer kon betalen. Dat is duur (lidmaatschap, toernooien, competitie, onderhoud racket, ballen, rondjes geven want tis sociaal achteraf wat te drinken en soms dus ook te betalen). + geen potje voor onverwachte uitgaven. Ook alle benzine naar dansschool gaat niet meer. Ga t vnv eens goed bekijken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
En je schrikt je altijd de kolere als je de bedragen van dat lijstje gaat invullen.
Wij hebben het begin dit jaar ook gedaan in het kader van moeten bezuinigen i.v.m. mijn uitkering.Yup. En zo af en toe eens goed opruiming houden kan geen kwaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet er nog gegeten worden en moet het poezebeest ook nog onderhouden worden en komt er af en toe een nieuwe onderbroek of nieuwe sokken bij.Alle abbo's eruit gooien en zo die je niet nodig hebt. Heerlijk
Wij hebben bijvoorbeeld de ziektekostenverzekering en de energieleveranciers veranderd. Scheelt een paar tientjes per maand, maar is op jaarbasis toch weer een aardig bedrag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. En zo af en toe eens goed opruiming houden kan geen kwaadAlle abbo's eruit gooien en zo die je niet nodig hebt. Heerlijk
Dat bedoel ik: er is altijd wel een mouw aan te passenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben bijvoorbeeld de ziektekostenverzekering en de energieleveranciers veranderd. Scheelt een paar tientjes per maand, maar is op jaarbasis toch weer een aardig bedrag.
Kunnen inderdaad in het uiterste geval nog de abonnementen op de Consumentengids, de Varagids en de zaterdag-Volkskrant opzeggen.
Als ze al een vaste lijn wil. Misschien heeft FFT genoeg aan haar mobiel. Zat mensen die dat doen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Internet/tv/bellen moet je in een all in doen. Scheelt veel nu we geen KPN meer hebben.
De gemeentelijke heffing bestaat hier uit afvalstoffen- en rioolheffing. De waterschapsbelasting is apart.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
En vergeet waterschapsbelasting niet. Afhankelijk waar je woont en hoeveel water ze weg moeten pompen om droge voeten te houden.
Hier ook. En die heffingen kun je meestal maandelijks betalen dus dat is ook wel prettigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De gemeentelijke heffing bestaat hier uit afvalstoffen- en rioolheffing. De waterschapsbelasting is apart.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De gemeentelijke heffing bestaat hier uit afvalstoffen- en rioolheffing. De waterschapsbelasting is apart.
Als je net rond kan komen dan hakken dierenartskosten en auto-reparaties er bijv enorm inquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
En dan moet er nog gegeten worden en moet het poezebeest ook nog onderhouden worden en komt er af en toe een nieuwe onderbroek of nieuwe sokken bij.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus..
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ook vandaag weer +1 Team Sun
heb een potje voor inrichting, zou alleen graag een beetje willen overhouden voor onverwachte uitgaven of maanden dat ik niet uit kom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je net rond kan komen dan hakken dierenartskosten en auto-reparaties er bijv enorm in
En ik weet niet hoe je zit met het aanschaffen van inboedel, FFT? Verder is verhuizen sowieso duur (denk aan: verf, behang. vloerbedekking/laminaat, vitrage, gordijnen etc).
ik ga t ook doen, vnv met vader samen. En ik heb nu nog inkomen en wil overstappen naar n baan waarbij t ook lukt. Zou ik nml een baan nemen waar t niet lukt moet ik alsnog jaren thuisblijven (wat eigenlijk niet erg is hihi)quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
Pffff, misschien beter eerst FF laten uitrekenen aan de hand van Isa's lijstje, en dan als ze hulp nodig heeft bij elk elementje suggesties aandragen.
FF, je zult hoe dan ook financieel een stapje terug moeten doen als je alleen gaat wonen, minder luxe, de vraag is hoeveel en heb je dat er momenteel voor over om zelfstandig te zijn.
Misschien ook verstandig eerst de baan af te wachten (=stabiel inkomen) en dán pas appartementen toezeggen.
Sowieso zou ze nu ook al zorgtoeslag krijgen, dat staat los van je woning. Huur toeslag moet je inderdaad ook bekijken, maar dat kan ze beter zelf doen via de belastingdienst website.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef krakkemieke het volgende:
FFT: zoek ivm de begroting ook uit of je dingen kan aanvragen, zoals huur- en zorgtoeslag.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga t ook doen, vnv met vader samen. En ik heb nu nog inkomen en wil overstappen naar n baan waarbij t ook lukt. Zou ik nml een baan nemen waar t niet lukt moet ik alsnog jaren thuisblijven (wat eigenlijk niet erg is hihi)
Jamaar het lijkt me dat je dat moet weten, het is eventueel inkomen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sowieso zou ze nu ook al zorgtoeslag krijgen, dat staat los van je woning. Huur toeslag moet je inderdaad ook bekijken, maar dat kan ze beter zelf doen via de belastingdienst website.
En dat het appartement goed aanvoelt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Belangrijkste is dat de nieuwe baan leuk is
En indien niet dan lekker niet!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat het appartement goed aanvoelt.
Het kan gekker. Vrijwillig martelen op een outdoorfiets. Maar ik ben alweer klaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd voor spinning. Vrijwillig martelen op een indoor fiets. Gekker moet het niet worden
.
Men zegt wat men denkt dat het beste isquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef TAV74 het volgende:
ah, vandaag is de lijn dat we FFT ontmoedigen? Die vergadering had ik gemist
en 2x world of warcraft betalingen per maandquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, abonnementen kan je ook nog hebben op bijv tijdschriften of vakbonden etc. Ik bijv ook nog bij de bibliotheek en dan ook nog mijn kortingskaart van de NS.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Men zegt wat men denkt dat het beste is
Moet je ook niet op willen bezuinigen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
en 2x world of warcraft betalingen per maand![]()
Moet je maar een beetje blijven opletten en de uitnodigingen voor die ledenvergadering niet zo maar wegklikken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef TAV74 het volgende:
ah, vandaag is de lijn dat we FFT ontmoedigen? Die vergadering had ik gemist
Dat is toch gewoon jouw tennis-abboquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en 2x world of warcraft betalingen per maand![]()
Mwoah, is niet zo duur als tennis hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |