I knowquote:
Nep bloemetjes en plantjesquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben echt een hekel aan mij en gaan gemiddeld binnen 3 weken dood
We shall seequote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes. De kans is echt groot dat je grolsch beneden ligt he!
Kikkers.quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
Huppel, houd jij ook van lichtblauw en lichtroze en schattige bloemetjes en dingetjes? Of zal ik maar niet op mijn eigen smaak gaan winkelen.
Oh, goed dat je 't vraagt idd...quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
Huppel, houd jij ook van lichtblauw en lichtroze en schattige bloemetjes en dingetjes? Of zal ik maar niet op mijn eigen smaak gaan winkelen.
hee huppelquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know
Ik luister tijdens de reclame
Paars!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
I haz powersquote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nep bloemetjes en plantjesEn waarom post jij door 't slotje?
Ik denk ook dat ie het alleen zou doen als het mijn krat zou zijn.quote:[..]
We shall seeHet zou wel sneu gedrag zijn.
Je houdt echt niet meer van me he?quote:
Hoiquote:
Bewh solliciteren.quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef mr-green het volgende:
haha ik vind het wel lekkere muziek om mijn sollicitatiebrieven op te schrijven
IK WEET EEN LEUK CADEAUTJE! HAHAHAHA! En nee, geen kikkers.quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paars!!
En zwart
[..]
I haz powers
[..]
Ik denk ook dat ie het alleen zou doen als het mijn krat zou zijn.
En dan is hij ook wel so fair om me meteen geld te geven voor een krat HJ
[..]
Je houdt echt niet meer van me he?
DUs je komtquote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik houd van Hups hoor, maar niet van meets
Negeertquote:
AUBERGINEEEEEEEEEquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK WEET EEN LEUK CADEAUTJE! HAHAHAHA! En nee, geen kikkers.
wacht maar tot je werk moet hebben om jezelf te onderhoudenquote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewh solliciteren.
Ze hebben nu ergens een functie open voor me, maar dat is alleen op de vrijdagavond en het weekend. Dat is 1: te weinig. 2: kutdagen, want dan wil ik uit.
Een baardagaam?quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK WEET EEN LEUK CADEAUTJE! HAHAHAHA! En nee, geen kikkers.
Uhuhquote:
Die krijgt mn zoonquote:
Ik heb best wel geld nodig hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef mr-green het volgende:
[..]
wacht maar tot je werk moet hebben om jezelf te onderhouden
Ik zou nooit exotische dieren cadeau doen. Sowieso doe ik geen dieren cadeau, dat is lame.quote:
Door de zure appel heen?quote:
Ja daar ging ie inquote:
Isquote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom antwoord je dan niet en zeg wat je er van vind sufkut
Huppelkind wil er eenquote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit exotische dieren cadeau doen. Sowieso doe ik geen dieren cadeau, dat is lame.
Ik ben me als een malle aan het inlezen en er zijn mensen in mijn omgeving die er 'verstand' van hebben en god ik vind het engquote:
Dan nog. Agamen kosten relatief veel geld.quote:
uhuquote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daar ging ie in
[..]
Is<< die niet duidelijk genoeg?
Mijn lente top 5quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef sharr het volgende:
Hmmm.. ik was hem al kwijt. Ben best wel autistisch. Naatje, wat draai je in vredesnaam?
Ik weet hetquote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog. Agamen kosten relatief veel geld.
ik vind het lekker klinkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn lente top 5Relaxte shizzle, maar ik durf je bijna te verzekeren dat je de nummer 1 goed vind!
Zo'n lief knuffelbeertje.quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik was laatst in antwerpen en daar hadden ze chowchows![]()
DIEWILIK!!
[ afbeelding ]
Ik las DRIEPINKquote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
DIEWILIK!!
[ afbeelding ]
Dat worden berenquote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
DIEWILIK!!
[ afbeelding ]
daphni - ye yequote:Op maandag 11 april 2011 21:32 schreef sharr het volgende:
Wat is je nummer één dan naatje? Dan weet ik of ik ingetuned kan blijven.
Vrienden van mijn ouders hadden een fokkerij tot voor kort, ik ben ermee opgegroeid.quote:
Ik ben jaloers. Ik zag die puppy daar en ik besloot er eentje te nemen als ik later groot ben. Ookal wil ik eigenlijk geen hond. Misschien leen ik er wel gewoon een keer eentje om te knuffelen, dat scheelt een hoop gedoe.quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders hadden een fokkerij tot voor kort, ik ben ermee opgegroeid.
Roosterdingen moet je ff dmen of pmen schat.quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Zokunen het volgende:
ik ga ervan uit dus ik van 00-01 met jazz op het rooster sta
Verzoekjes kunnen met DM, maar ik sta er gematigder voor open als normaal.
Nou. Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het gaat je gewoon om hun lange blauwe tong
ik deed heul niet negatief en mr green ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
merci, je bent op het goede moment ingetuned, want hiervoor kwamen allerlei neg. reacties
I know, maar jij doet nooit negatiefquote:Op maandag 11 april 2011 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik deed heul niet negatief en mr green ook niet
Nou ik tot nu toe nog positief hoorquote:Op maandag 11 april 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
merci, je bent op het goede moment ingetuned, want hiervoor kwamen allerlei neg. reacties
bij jou niet nee.. bij anderen soms welquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I know, maar jij doet nooit negatief
quote:Op maandag 11 april 2011 21:35 schreef Zokunen het volgende:
ik ga ervan uit dus ik van 00-01 met jazz op het rooster sta
Verzoekjes kunnen met DM, maar ik sta er gematigder voor open als normaal.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef mr-green het volgende:
ik weet niet maar ik zit te dansen op mijn stoel
Avond mr Greenquote:Op maandag 11 april 2011 21:45 schreef mr-green het volgende:
ik weet niet maar ik zit te dansen op mijn stoel
rooster zit een beetje volquote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Avond mr Green![]()
Wanneer ga jij weer draaien?
quote:
Purple Potatoes is echt zo'n gave versie, ben blij dat ik 'm op LP heb want hij is best wel zeldzaam.quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog iemand die hem kent
Ik ben bij zijn afscheidsoptreden geweest
ging er van uit dat je meeluisterdequote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Redskillz het volgende:
Luistert mee.. Symphonic altijd goet. Naatje trouwens ook..
Boratquote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Hier wil ik nog eens een begintune van laten maken
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Hier wil ik nog eens een begintune van laten maken
Wat wil je hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Iemand hier die daar handig in is en dat wil doen voor me?
Ik word high van mezellufquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik doe niet aan high worden, ik ben braaf..
quote:
Zeker!! maar er naar luisteren gaat nog welquote:Op maandag 11 april 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
jammer dat die peter andere zo'n kwal is
Vrouwen houden van zuigenquote:Op maandag 11 april 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom steken alleen vrouwelijke muggen
dit en vrouwen houden van gemeen zijn soms.. helemaal op spannende plekjesquote:
Goed antwoordquote:
Wat voor 'n luchtje heb je op dan?quote:Op maandag 11 april 2011 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik word high van mezelluf
En wat heb ik gewonnen?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit en vrouwen houden van gemeen zijn soms.. helemaal op spannende plekjes
nu gewoon douchegel luchtequote:Op maandag 11 april 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat voor 'n luchtje heb je op dan?![]()
Ik ben net aan het afkickenquote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu gewoon douchegel luchtemaar ik wordt high van mijn eigen persoonlijkheid
van mijn persoonlijkheidquote:
Een zuigbeurt. Flauwquote:
Ik zou zeggen PM/DMquote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een zuigbeurt. Flauw
Kan jouw interesses nog niet zo goed peilen maar volgens mij ben je wel in voor een verassingsdate
Al lang niets meer nee.. Geen nieuw spul iig..quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
Je hoort trouwens buiten adoptieverhalen nauwelijks iets van Elton John
Oeh ben benieuwdquote:
Aww man!quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die doe ik van de week wel een keer
omdat is luchtquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer een ballonhoofd...
Dan wil ik Tom Jones - She's a Lady horen!quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen als ik eht heben anders draai ik het later in de week
Waar?quote:
die heb ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dan wil ik Tom Jones - She's a Lady horen!
quote:
vast en heeft vast een jong ding aan zijn armquote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
Tom Jones leeft die eigenlijk nog, vuige vrouwenversierder
tuurlijk, hij is nog steeds baas!quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
Tom Jones leeft die eigenlijk nog, vuige vrouwenversierder
Say whut?quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij houdt toch alleen van 12 jarige meisjes?
de meeste hier denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Rensjebree het volgende:
Ah sta ik hier gvd alleen te schuifelen!
Say whut?quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgensmij ben je in de war met mij..quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, liever minimaal 8 jaar ouder dan 12..quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
2x10 is ook 20.quote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, liever minimaal 8 jaar ouder dan 12..
Vanaf de 2 rekt het mee.quote:
Hard en zielig.quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
10x2 kan ook. Maar dat zal wel erg krap, zielig en vaudt worden.
Ja dit vind ik echt zo'n lekker nummerquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tangarineje draait ze gewoon nog een keer
![]()
Drentse bodem
Ik geloof er NIKS VAN!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn lief en ik schelen wel genoeg, maar dat was toeval
Nee joh, ikquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef Prophecy67 het volgende:
[..]
Ik geloof er NIKS VAN!
Volgensmij is ze gewoon een oude snoepert
* Carooltje79 zwijmelt helemaalquote:
weet je dat ik als Leonard Cohen fan dat echt de allerkutste cover vind die ik ooit gehoord heb?quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Stokstaart het volgende:
Foute versie van Hallelujah. Kenners weten: Jeff Buckley
kan ik niet aan beginnenquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog een Queen verzoekje als het past.. Fat Bottomed Girls
NEEEEEEEE het nummer is van Leonard Cohen, en die ga ik zo voor straf draaienquote:
Dat is jammer want Halleluja = Jeff Buckley en vice versa .quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je dat ik als Leonard Cohen fan dat echt de allerkutste cover vind die ik ooit gehoord heb?
En ik weiger die pertinent de draaien
Dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is jammer want Halleluja = Jeff Buckley en vice versa .
Leonard Cohen is zelfs minder dan Jeff Buckley, geldt gewoon als een van de beste covers ooit.
Bon Jovi is sowieso
dit ga je niet van me winnenquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is jammer want Halleluja = Jeff Buckley en vice versa .
Leonard Cohen is zelfs minder dan Jeff Buckley, geldt gewoon als een van de beste covers ooit.
Bon Jovi is sowieso
Preciesquote:
Hoeft ook niet weet waar ik over praatquote:
het is verdomme het origineelquote:
Neequote:
lolliesquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
The CHordettes - Lollipop, voor de lollyverslaafde Knetter
amenquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
Cohen wrote it beautifully, Cale reworked it amazingly , Buckley performed it perfectly.
Neequote:
Buckley is ECHT goed, sorry. Een held, veel te jong gestorven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee
Uhhh nou helaas wel, ik heb niet voorgeluisterd en het is een accoustic version
hij is wel goed alleen Hallelujah vind ik serieus kut uitgevoerdquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Buckley is ECHT goed, sorry. Een held, veel te jong gestorven.
Maar binnen de gitaarmuziek echt een legende
Smaken verschillen danquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is wel goed alleen Hallelujah vind ik serieus kut uitgevoerd
ik heb ze niet op album staan dus DM even een paar nummers die er op staan, ik denk wel dat ik er iets van hebquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
Symph heb je iets van het album - Get Lucky Mark Knopfler
Maakt niet uit welke
Mijne volgensmij ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en alweer had ik een verzoekje die symp niet had
jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en alweer had ik een verzoekje die symp niet had
Chordettes - Lollipopquote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke, heb ik even gemist denk ik
ja het klinkt niet echt gezondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |