Ik heb erg genoten van de samenvattingen van de episodes op tv.com. Daardoor vond ik het allemaal nog erg leuk om te volgen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het laatste seizoen is de anti-climax allertijden onder de televisieseries.
Dat zeggen heel veel mensen, maar ik vind juist dat seizoen 4 erbij hoorde, omdat ze daar de company terug pakken en ze dan echt vrij zijn, dus een gesloten einde. Seizoen 3 vind ik overigens wel overbodig.quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef fwokker het volgende:
Na seizoen 4 was er ook nog 'the final break', een tv-film die best wel tof wasMaar beter doe je of de laatste 2 min van seizoen 2 niet bestaan en het dan afgelopen is.
Hoezo sloeg 4 nergens op? Zonder 4 was er eigenlijk geen duidelijk einde!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:12 schreef TBNA het volgende:
1 was goed, 2 was leuk maar werd idd minder, 3 was vrij saai maar het einde (laatste 3 eps) waren echt geweldig, 4 sloeg helemaal nergens op.
T-Bag, normaal één van de briljantste personages die iedereen manipuleert laat zich opeens continu naaien, bijv aan het begin van het seizoen toen hij vertelde dat hij een miljoen dollar bij zich had en dan later verbaasd opkijkt dat zijn geld afgepakt wordt en hij midden in de woestijn gedumpt wordt. Ook is hij later opeens het schoothondje van de generaal in plaats van dat hij gewoon voor zichzelf bezig is. Acties van de generaal sloegen ook nergens op, waarom laat hij Scofield en de gang Scylla terughalen ipv dat hij gewoon de professionele mensen het werk laat doen en Scofield's gang afknalt? Kan zo nog wel even doorgaan, maar de motivaties van de personages kloppen gewoon niet in seizoen 4.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef bueno-nacho het volgende:
[..]
Hoezo sloeg 4 nergens op? Zonder 4 was er eigenlijk geen duidelijk einde!
Idd jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef fwokker het volgende:
Toen Micheals moeder erbij werd gehaald was er geen weg meer terug![]()
Dat zou ongeveer net zo geloofwaardig zijn als met een sterke magneet op 30cm afstand geluidsloos het betonijzer uit een gewapend betonnen muur trekken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef bueno-nacho het volgende:
[..]
Wel mooi dát je nooit het lijk van michael scofield hebt gezien, dus een seizoen 5 zou nog kunnen.
Okee +1 voor jou, maar toch hoop ik het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zou ongeveer net zo geloofwaardig zijn als met een sterke magneet op 30cm afstand geluidsloos het betonijzer uit een gewapend betonnen muur trekken.
Prison Break seizoen 5 komt er sowieso niet, maar als je toch aan het fanboyen wilt kun je Breakout Kings kijken. Serie van de makers van Prison Break, gaat over gevangenen die de politie helpen om ontsnapte gevangenen op te sporen. Zelf niet gezien, maar T-Bag schijnt er ook in voor te komen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef bueno-nacho het volgende:
[..]
Okee +1 voor jou, maar toch hoop ik het.
Heeft iemand trouwens enig idee wat wenthwort miller aan het doen is, na resident evil?
Las net op internet dat de makers van PB het niet uitsluiten om na een paar weer te beginnen....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef TBNA het volgende:
[..]
Prison Break seizoen 5 komt er sowieso niet, maar als je toch aan het fanboyen wilt kun je Breakout Kings kijken. Serie van de makers van Prison Break, gaat over gevangenen die de politie helpen om ontsnapte gevangenen op te sporen. Zelf niet gezien, maar T-Bag schijnt er ook in voor te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |