Dit dus.quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die fabrikant houdt zijn smoel wel hoor, want die hebben liever dat jij een grotere turbo koopt. Maar als dit zo makkelijk kan, des te beter toch? Fabrikanten vertellen toch ook niet dat je 50pk kan winnen door een andere chip of 10pk door een beter luchtfilter?
quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Heb je trouwens ook de buizenset erbij die naar het uitlaatspruitstuk loopt? want je originele uitlaat kan die onderdruk niet aan waarschijnlijk
Sorry, kon alleen foto vinden van verpakkingquote:
Ja dat plaatje is echt een stom grapje. Gewoon even naar de onderdelenwinkel vragen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Sorry, kon alleen foto vinden van verpakking
Dat zijn idd goedequote:
als je geen vario hebt dan heeft de D ook een aantal versnellingenquote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat ik 2 versnellingen heb? ik heb alleen 'D' of telt de R ook als versnelling?
Kijk, dat is nou echt zo'n reactie van een noob die geen turbo van een dynamo kan onderscheiden...tjonge, jonge...quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:08 schreef peterzx9r het volgende:
ik wil niet de vervelentste zijn maar de foto die ik boven ziet is een dynamo met vacuem pomp die op diesels zit hoezo turbo?
Je weet niet waar je over lult! Het verschil in zuurstof in koude en warme lucht is zo groot dat het het met een turbomotor met intercooler zelfs heel goed merkbaar is voor de bestuurder...quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Spannen met heet waterGeloof je het zelf???
Dat is net zo'n fabeltje als dat koude lucht meer vermogen oplevert als warme lucht
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:08 schreef peterzx9r het volgende:
ik wil niet de vervelentste zijn maar de foto die ik boven ziet is een dynamo met vacuem pomp die op diesels zit hoezo turbo?
Inderdaad, daarom kun je op een iceroad ook veel harder rijden dan in een zoutwoestijn...dat kan elke beginneling je vertellen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:38 schreef HFdude het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over lult! Het verschil in zuurstof in koude en warme lucht is zo groot dat het het met een turbomotor met intercooler zelfs heel goed merkbaar is voor de bestuurder...
En tegenwind helpt ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:48 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom kun je op een iceroad ook veel harder rijden dan in een zoutwoestijn...dat kan elke beginneling je vertellen.
Deze sluit je direct op de krukas aan, die stop je in het gat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Da's een poelieloze...die is kapot, er zit een gat in.
Dan zal ie wel extra veel spanning aanmaken...dat loopt de spuigaten uit..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:17 schreef blup het volgende:
[..]
Deze sluit je direct op de krukas aan, die stop je in het gat.
En jij gelooft dat? Moet je je intercooler eens weghalen bij die motor. Heb je zeker nog nooit gedaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:38 schreef HFdude het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over lult! Het verschil in zuurstof in koude en warme lucht is zo groot dat het het met een turbomotor met intercooler zelfs heel goed merkbaar is voor de bestuurder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |